salsai Aktiivinen jäsen 31.03.2005 3 848 0 36 22.01.2008 #1 Kismitys päällä nyn! :kieh: Tarttis saaha kuvat luurista koneelle, ja ei ole ohjelmaa asennettu. Nooh, ajattelin näppäränä likkana asentaa sen iha itte. Mut mis se ceedee o? :headwall:
Kismitys päällä nyn! :kieh: Tarttis saaha kuvat luurista koneelle, ja ei ole ohjelmaa asennettu. Nooh, ajattelin näppäränä likkana asentaa sen iha itte. Mut mis se ceedee o? :headwall: