Kuka sen o kätkenyt?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja salsai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

salsai

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
3 848
0
36
Kismitys päällä nyn! :kieh:
Tarttis saaha kuvat luurista koneelle, ja ei ole ohjelmaa asennettu.
Nooh, ajattelin näppäränä likkana asentaa sen iha itte.
Mut mis se ceedee o? :headwall:
 

Yhteistyössä