kuka on tullut raskaaksi kun ollut käytössä keskeytetty yhdyntä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie vaan

Vieras
Tuossapa se kysymys jo tulikin.Siis meillä ollut käytössä koko yhdessä olomme ajan(6,5 vuotta ja meillä on kolme lasta jotka on kaikki "tehty",tosin heti tärppäsi.Nyt meillä taas käytössä tuo keskeytetty niinm ietin että kuinkahanmoni on tullut keskeytetystä raskaaksi..

Alkuperäinen kirjoittaja Marikki:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Siis ihan ensimmäisiä yhdyntäkokeiluja oli muutenkin. :whistle:

Wow, minkä ikänen olit?

18. olin kiltti tyttö ja kun hellareita ollaan, niin se oli kielletty juttu, joten siihen asti tehtiin sitä vaatteet päällä, vaikkei sekään luvallista ollut. Vaikeeta se on se pidättäytyminen, sen voin sanoa.

Wow, minkä ikänen olit?

18. olin kiltti tyttö ja kun hellareita ollaan, niin se oli kielletty juttu, joten siihen asti tehtiin sitä vaatteet päällä, vaikkei sekään luvallista ollut. Vaikeeta se on se pidättäytyminen, sen voin sanoa.

Joo mie tiedän. Meinkin lapsi sai alkunsa ennen avioliittoa. Olin vakaasti päättäny että ei seksiä ennen avioliittoa, mut kuinkas kävikään. Oon uskovainen miekin. Menittekö naimisiin ennen lapsen syntymää?

Wow, minkä ikänen olit?

Joo mie tiedän. Meinkin lapsi sai alkunsa ennen avioliittoa. Olin vakaasti päättäny että ei seksiä ennen avioliittoa, mut kuinkas kävikään. Oon uskovainen miekin. Menittekö naimisiin ennen lapsen syntymää?

Monikaan ei edes koskaan mene naimisiin niin miten tämä edes tähän liittyy?

Mulla on yksi tuttava, joka tuli 16-vuotiaana raskaaksi eka kerralla. Humalassa jonkun pojan kanssa vähän kokeilleet, eikä siitä kuulemma oikeen mitään tullut. Mutta tuli näköjään, nyt teini-ikäinen tyttö :).

Mutta itse aiheeseen, esikoinen on saanut alkunsa keskeytetystä yhdynnästä ja vielä "varmoilla päivillä". Kuopuksesta tärppäs heti ekalla kerralla ilman ehkäsyä... että näin meillä :)

Mentiinhän me. Oltiin kihloissa jo oltu ja ajateltiin pitää häät kesällä siitä lapsellisesta syystä, että saatas kakkuun mansikoita. :headwall: kova kiire ois ollu kuitenkin. Ihmetyttää jälkeenpäin, että eikö me voitu itsellemme myöntää, että oli kiire. Tuli kuitenkin talvihäät. Saihan niitä mansikoita pakkasesta, miksen tullut aiemmin ajatelleeksi. :laugh:

hyvinhän se kaikki meni. pelkäsin hieman, miten minuun suhtaudutaan, mutta ei kukaan ole kommentoinut tai arvostellut. moni näyttelee tietämätöntä ja yllättyy, kun muka ensimmäistä kertaa kuulee. :D

Mentiinhän me. Oltiin kihloissa jo oltu ja ajateltiin pitää häät kesällä siitä lapsellisesta syystä, että saatas kakkuun mansikoita. :headwall: kova kiire ois ollu kuitenkin. Ihmetyttää jälkeenpäin, että eikö me voitu itsellemme myöntää, että oli kiire. Tuli kuitenkin talvihäät. Saihan niitä mansikoita pakkasesta, miksen tullut aiemmin ajatelleeksi. :laugh:

hyvinhän se kaikki meni. pelkäsin hieman, miten minuun suhtaudutaan, mutta ei kukaan ole kommentoinut tai arvostellut. moni näyttelee tietämätöntä ja yllättyy, kun muka ensimmäistä kertaa kuulee. :D

menitkö 18vuotiaana naimisiin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Wow, minkä ikänen olit?

Monikaan ei edes koskaan mene naimisiin niin miten tämä edes tähän liittyy?
Me oltiin menossa joka tapauksessa, että lapsen takia ei menty, mutta halusin näyttää hääpuvussa hyvältä ja olla naimisissa, kun lapsi syntyy. Joten siis kiire tuli niiden häiden kanssa. Puoli vuotta aikaistimme siis häitä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

menitkö 18vuotiaana naimisiin?

Joo-o. Olin koko ajan ollutkin menossa. Nyt vaan en saanut kesähäitä. Ei kaduta tosin, vaikka alku oli meillä hankalaa. Nyt ollaan oltu 8 vuotta naimisissa. Mies on kyllä kultainen ja minulle oikea.

Kolmas lapsemme on näin saanut alkunsa. Monta vuotta olimme kuitenkin harrastaneet samaa ja vielä 3 ja 4 lapsen välilläkin, joten ei mikään erityisen huono ehkäisykeino ole, jos vauvantulo ei kuitenkaan mikään katastrofi ole. Muuten raskaudet on saaneet alkunsa ensimmäisestä tai toisesta kierrosta tämän "ei ehkäisyä" lopettamisen jälkeen.

meillä on kyseinen ehkäisykeino ollut 5 vuotta käytössä. raskaaksi tulin, kun tekemällä tehtiin, eli laskettiin otollisin aika ja silloin annettiin mennä:) Mutta siis "vahinkoja" ei ole sattunut...

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:
Siis kertokaa tyhmälle mikä on keskeytetty yhdyntä? Eiks mies siis saa ollenkaan?

Siinä mies vetäytyy naisen sisältä ennen laukeamista, laukee sit yleensä johonkin "muualle". Mutta tämä käy siis vain sellaisille joille raskaaksitulo ei ole katastrofi!!!

Keskeytetty yhdyntä ja rytmimenetelmä toimii, jos vältetään ovulaatio aikaa. :)

Mun mielestä (ja meidän) tuo jälkimmäinen on molemmille huomattavasti mukavampi vaihtoehto. ;)

Mutta tosiaan, PITÄÄ tunnistaa oma ovulaatioaika muusta kierrosta ja pitää myös hyväksyä se, että vauva saattaa tulla.

Yhteistyössä