KUKA ON AP?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiinnostunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiinnostunut

Vieras
Hei kaikille! Olen täällä mielenkiinnolla yrittänyt selvittää, onko ap-nimimerkin takana yksi henkilö, vai onko se jokin lyhenne jota en tyhmänä tajua :D ap nimittäin tuntuu aina vastaavan ketjuun kuin ketjuun, joten kiinnostaisi tietää tästä VIP-vastaajasta jotakin :D

AP = alkuperäinen kirjoittaja. Eli ketjun aloittanut henkilö jos vastailee ketjuun myöhemmin, laittaa nimimerkikseen ap jos ei ole vakituisen nimimerkin käyttäjä.

Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostunut:
Hei kaikille! Olen täällä mielenkiinnolla yrittänyt selvittää, onko ap-nimimerkin takana yksi henkilö, vai onko se jokin lyhenne jota en tyhmänä tajua :D ap nimittäin tuntuu aina vastaavan ketjuun kuin ketjuun, joten kiinnostaisi tietää tästä VIP-vastaajasta jotakin :D

alkuperäinen

Vai oliko tämä provo, johon menin lankaan?

Pakko oli vastata kun itsellä tökkii välillä tuo ilmiselvän ymmärtäminen suomen kielessä.

:D

anonymous person
anonyymi ihminen, tuntematon henkilö
hyvin yleinen nimimerkki

kiitos, selvensi huomattavasti :D juuri tuossa pari päivää sitten mietin että ensin ap kirjoittaa miehensä juomisesta, sitten siitä pitäisikö hankkia toinen lapsi ja puolen tunnin päästä supistusten alkamisesta ja baariin lähdöstä :D

kiitos, selvensi huomattavasti :D juuri tuossa pari päivää sitten mietin että ensin ap kirjoittaa miehensä juomisesta, sitten siitä pitäisikö hankkia toinen lapsi ja puolen tunnin päästä supistusten alkamisesta ja baariin lähdöstä :D

:laugh:

älä välitä, mieki täällä kirjottelin usean viikon ja mietin kuumeisesti kuka se on .... :laugh: ja kysyinpähän sitten minäkin sillo..

Yhteistyössä