Kuka omistaa perustylsän nimen?

Alkuperäinen kirjoittaja Mira:
Onnellinen siitä, ettei kaikki vastaantulijat ole kaimoja. Mutta ei ole todellakaan KAUNIS nimi, ja jos kuulen lapsista, joilla sama nimi niin, kääk!
Mä olen ajatellut että Mira on siedettävä nimi koska se merkitsee espanjaksi katsomista (Mira siis kerää katseet :saint: ) Ja intiassakin Mira on naisen nimi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja piizie:
Piia on aika tavallinen, mutta tykkään kuitenkin. Ei tarvitse lemppareita vääntää, kun on niin lyhyt.
Musta Piia kahdella i:llä kirjoitettuna tuntuu melkein harvinaisuudelta, tuntuu että kaikki tykkäis sen kirjoittaa yhdellä.. Minä en oo mutta lähisukulainen. :D Minunkin nimisiäni löytyy kyllä tuhansia ja tuhansia..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Mira:
Onnellinen siitä, ettei kaikki vastaantulijat ole kaimoja. Mutta ei ole todellakaan KAUNIS nimi, ja jos kuulen lapsista, joilla sama nimi niin, kääk!
Mä olen ajatellut että Mira on siedettävä nimi koska se merkitsee espanjaksi katsomista (Mira siis kerää katseet :saint: ) Ja intiassakin Mira on naisen nimi.
Mäkin olen Mira ja olen aina tykännyt nimestäni. Kohtalaisen suosittu, mun ikäluokassa siis, muttei liikaa. Ja tosiaan Intiassa kutsuttiin jumalattareksi. :) Pitivät mun nimestä siellä todella. Ulkomaalaistenkin suuhun se sopii ja yksi hollantilainen mies ihastui siihen niin kovasti että aikoo antaa tyttärelleen nimekai Mira (Hollannissa esiintyy vain versiota Myra)! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
:wave: Mutta on se ainakin sekä supisuomalainen että erittäin kansainvälinen myös (ilman että vaihtaa yhtään kirjainta ;)...).
Anna? Maria?
Ei ihan :).
Anne :)
Ei :D
Heidi

 

Yhteistyössä