Ai onko Johanna yleisin, olisin veikannut Marja. Minä en tykkää yhtän näistä 80 luvun perus nimistä, Mutta nämäkin olleet varmasti joskus uusia jännittäviä nimiä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Melkein.. Johanna :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Hanna?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on varmaan Suomen yleisin nimi..
Täällä toinen :wave: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Anu tällä :wave: perustylsä perse-vitsi nimi |O
johanna ei oo tylsä nimi! ihana nimi..johan se tulee raamatusta. eikä muuten ole alunperin mikään suomalainen nimi,saksasta sen juuret taitaa tulla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Melkein.. Johanna :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Hanna?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on varmaan Suomen yleisin nimi..
Mulla toisena nimenä Johanna =)Alkuperäinen kirjoittaja höh:johanna ei oo tylsä nimi! ihana nimi..johan se tulee raamatusta. eikä muuten ole alunperin mikään suomalainen nimi,saksasta sen juuret taitaa tulla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Melkein.. Johanna :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Hanna?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on varmaan Suomen yleisin nimi..
ootkohan sä sit mun mutsin täysnimi kaimaAlkuperäinen kirjoittaja paivi76::wave:
Päivi. Ja on kyllä sitten rumimmasta päästä nimiä.
Ja sukunimikin niin tusinaa, että täys kaimoja on varmaan 30000000 tässä maassa.
Anna? Maria?Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö::wave: Mutta on se ainakin sekä supisuomalainen että erittäin kansainvälinen myös (ilman että vaihtaa yhtään kirjainta ...).
Paljon mahdollista.Alkuperäinen kirjoittaja giggelis-goggelis:ootkohan sä sit mun mutsin täysnimi kaimaAlkuperäinen kirjoittaja paivi76::wave:
Päivi. Ja on kyllä sitten rumimmasta päästä nimiä.
Ja sukunimikin niin tusinaa, että täys kaimoja on varmaan 30000000 tässä maassa.
Ei ihan .Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Anna? Maria?Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö::wave: Mutta on se ainakin sekä supisuomalainen että erittäin kansainvälinen myös (ilman että vaihtaa yhtään kirjainta ...).
No on se parempi ku Petra, onneks äiti ei saanu tahtoaan läpi siinä asiassaAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Heli :x
no onneks..en ole ainut..en tykkää nimestä mutten menis sitä kyllä vaihtamaankaanAlkuperäinen kirjoittaja heli:no onhan täällä sitten muitakin heli nimisiä
AnneAlkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Ei ihan .Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Anna? Maria?Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö::wave: Mutta on se ainakin sekä supisuomalainen että erittäin kansainvälinen myös (ilman että vaihtaa yhtään kirjainta ...).