Kuka olis sellainen julkkis, jonka kuolemaa surisitte todella paljon?

• Viestiketjun aloittaja rip
  • Ensimmäinen viesti
rip
Mun suosikkinäyttelijäni kuoli pari vuotta sitten, ja hassua siinä on, että vieläkin itken sitä välillä, kaivelen videoita siitä ja suren. En voi oikein tajuta, että en enää yhtään uutta leffaa tule siltä näkemään :( (tai no yhden keskeneräisen) Eikä ehtinyt vielä tehdäkään niin montaa.
Älkää nyt tulko tänne sitten aukomaan päätänne. Mulla on vaan nyt justiin tällänen "herkkä" fiilis päällä. Oon kuitenkin ihan normaali onnellisesti naimisissa oleva tapaus, jolla joskus jää vaan fanitus vähän liikaa päälle.

Nukkumaankin pitäis mennä joo.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja laala:
heath ledgerin kuolema surettaa suuresti. välillä oikeen vieläkin hätkähtää et mitä hittoa...

<3 Just hänestä puhuin, ihanaa etten ole ainoa... jotenkin tuntuu, että hänen kuolemastaan ei niin monet hätkähtänyt. Mulle tuntui maailma pysähtyvän :( http://www.youtube.com/watch?v=innBD_75Suk

No
Ei kyllä tule ketään mieleen. Toivun nopeasti "oikeidenkin" ihmisten kuolemista. Enkä ole niin riippuvainen musiikista, elokuvista tms, että pitäisin ketään ammatillisesti korvaamattomana. Ne tekee sitten ketkä on hengissä.

Juu ei mullekaan kenenkään julkkiksen kuolema ois hirveän surettava juttu. Tottakai on aina traagista, kun joku kuolee. Mutta en osaa surra ihmisiä, jotka eivät ole elämässäni olleet tai voisiko sanoa sitten niin, ettei kukaan julkkis ole niin kovasti elämääni koskettanut?!
Heath Ledger oli kyllä surullinen tapaus, samoin kuin moni muu nuorena nukkunut. Mutta en häntäkään surkutellut. Vaikka läheisiäni itken/itkisin kyllä pitkään.

MJ 4-ever
Michael Jackson ja joka päivä on tämä suru päällä :(

Sydän vaan huutaa ikävää ja ei asiaa vieläkään tahdo uskoa. Toivoo vain, että kaikki olisi vain pahaa unta ja heräisin ja Michael olisikin elossa. Iltaisin on vaikea nukkua kun miettii Michaelia sekä tietenkin hänen lapsiaan ja perhettään. Lapsetkin jäivät niin nuorina isättömiksi ja Michael oli aivan upea isä lapsilleen. Rakastan Michaelia niin paljon, että sanat eivät riitä kuvaamaan.

Hyvää yötä MICHAEL. You are not alone, for I am here with you, though we're far part, you're always in my heart, but you are not alone. I love you.

En tunne julkkiksia henk.koht., niin ei ole ketään ketä surisin todella paljon kuollessaan. Mutta kuolema on hyvin usein todella surullista, oli sitten julkkis tahi ei.

muoks: Siis tahtoo sanoa, että suren sitä että kuolleen läheiset kokevat melkoisen tuskan. Huoh, ei oikein osaa enää selittää tähän aikaan yöstä...

uuno
Alkuperäinen kirjoittaja rip:
Mun suosikkinäyttelijäni kuoli pari vuotta sitten, ja hassua siinä on, että vieläkin itken sitä välillä, kaivelen videoita siitä ja suren. En voi oikein tajuta, että en enää yhtään uutta leffaa tule siltä näkemään :( (tai no yhden keskeneräisen) Eikä ehtinyt vielä tehdäkään niin montaa.
Älkää nyt tulko tänne sitten aukomaan päätänne. Mulla on vaan nyt justiin tällänen "herkkä" fiilis päällä. Oon kuitenkin ihan normaali onnellisesti naimisissa oleva tapaus, jolla joskus jää vaan fanitus vähän liikaa päälle.

Nukkumaankin pitäis mennä joo.

Non compos mentis
Eiköhän se Kurtin kuolema ollut viimeinen julkkiksen kuolema, joka minut totaalisesti masensi. Täytyy myöntää, että Stephen Fryn tai Hugh Laurien kuolema olisi jotenkin haikea hetki. Mutta suruaika ei ole minua varten. Kaikki me kuolemme, käyttäkäämme aikamme hyvin, jottei ole mitään surtavaa jälkikäteen.

since 1978
Alkuperäinen kirjoittaja MJ 4-ever:
Michael Jackson ja joka päivä on tämä suru päällä :(

Sydän vaan huutaa ikävää ja ei asiaa vieläkään tahdo uskoa. Toivoo vain, että kaikki olisi vain pahaa unta ja heräisin ja Michael olisikin elossa. Iltaisin on vaikea nukkua kun miettii Michaelia sekä tietenkin hänen lapsiaan ja perhettään. Lapsetkin jäivät niin nuorina isättömiksi ja Michael oli aivan upea isä lapsilleen. Rakastan Michaelia niin paljon, että sanat eivät riitä kuvaamaan.

Hyvää yötä MICHAEL. You are not alone, for I am here with you, though we're far part, you're always in my heart, but you are not alone. I love you.
Niinpä.. kävin katsomassa leffan ja ei voi uskoa, että hän on poissa.. Oikein silmiinpistävää, että hän oli niin ystävällinen koko leffan läpi kaikille yhteistyökumppaneilleen ja avustajilleen.. siis niin ihana ihminen ja enkelin ääni.. ;(

myy
En usko että kukaan julkkis on sellainen, että todella surisin. Voin olla järkyttynyt hetken, tai olla surullinen hiukan tai liikuttunut. Mutta ei minulla ole muihin kuin läheisiin ihmisiin ihan live elämässä sellainen suhde, että heitä surisin oikeasti. En usko että kenenkään julkkiksen menettäminen olisi minulle niin suuri henkilökohtainen menetys.

Freddie Mercuryn laulua tosin kuullessani tulee sellainen haikea fiilis, että on se niin väärin kun niin lahjakas ihminen kuoli niin aikaisin Saattaa käydä mielessä, että mitähän kaikkea olisi hän vielä saanut aikaan jos olisi elänyt pitempään. Ei kuitenkaan ole minulle mikään henk.koht surun asia.

Alkuperäinen kirjoittaja myy:
En usko että kukaan julkkis on sellainen, että todella surisin. Voin olla järkyttynyt hetken, tai olla surullinen hiukan tai liikuttunut. Mutta ei minulla ole muihin kuin läheisiin ihmisiin ihan live elämässä sellainen suhde, että heitä surisin oikeasti. En usko että kenenkään julkkiksen menettäminen olisi minulle niin suuri henkilökohtainen menetys.

Freddie Mercuryn laulua tosin kuullessani tulee sellainen haikea fiilis, että on se niin väärin kun niin lahjakas ihminen kuoli niin aikaisin Saattaa käydä mielessä, että mitähän kaikkea olisi hän vielä saanut aikaan jos olisi elänyt pitempään. Ei kuitenkaan ole minulle mikään henk.koht surun asia.
Aika samoin miettein. Gösta Sundqvistin kuolema teki apeaksi joksikin aikaa.

vieras
No en kyllä kenenkään julkkiksen perään ole itkenyt tai haikaillut, kun en heitä edes ole tuntenut. Lähimmäiset on ihan eri asia mutta ei ketkään ventovieraat, jotka tiedän ulkonäöltä lehdistä ja muista medioista mutta jota en ole ikinä edes tavannut.

Yhteistyössä