Kuka olis sellainen julkkis, jonka kuolemaa surisitte todella paljon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rip
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja laala:
heath ledgerin kuolema surettaa suuresti. välillä oikeen vieläkin hätkähtää et mitä hittoa...

<3 Just hänestä puhuin, ihanaa etten ole ainoa... jotenkin tuntuu, että hänen kuolemastaan ei niin monet hätkähtänyt. Mulle tuntui maailma pysähtyvän :( http://www.youtube.com/watch?v=innBD_75Suk

huh, onpas namu. Mihin hän kuoli =(

Lääkkeiden väärinkäyttöön. Kauan aikaa arveltiin, että oli itsemurha, mutta sitten kun sitä tutkittiin aikansa, on päädytty siihen tulokseen ettei tarkoituksella tappanut itseänsä (ne lääkkeiden määrät sinänsä ei siis ollut niin suuria, että niihin olis kuollut).

No Michael oli sellanen, jota ajattelen vieläkin päivittäin. Muita ei tule mieleen, tai no ehkäpä nuoruuden idoli Victoria Beckham on myös yksi jonka kuolema kyllä masentaisi. Elin koko mun teini-iän Victoria ja Spice Girls-lumoissa :)

Rip Michael :heart:

brandon leen kuolema oli tosi surullinen, mut ei se mua saanut edes itkemään. jäänyt vaan mieleen todella surullisena kohtalona, varsinkin kun the crow on loistava elokuva, yks mun lemppareista!!

Muusikko Jeff Buckleyn tarpeeton ja ennenaikainen kuolema saa kaipauksella ajattelemaan kaikkea sitä musiikkia ja ihania kappaleita, mitkä jäi syntymättä. Sitä ääntä ei VOI ohittaa vaikuttumatta. Myös silmä lepäsi.
Suomalaisista Göstan kuolema veti hiljaiseksi, vähän samoista syistä, vaikkei nyt mikään huippukomistus ollutkaan.

Nykyjulkkiksista on hankala keksiä ketään.

joo vitsailin edellà, joten tàytyy oikein miettià.... aikoinaan lady dianan kuolema itketti yllàttàvàsti. ehkàpà vastaavasti esim ruotsin kuninkaallisten kuolema voisi koskettaa, etenkin nuoren polven.

Kyllä ne kaikki enemmän tai vähemmän koskettavat. Julkkikset mieltää tavallaan "ikuisiksi" vaikka ovatkin ihan tavallisia ihmisiä ongelmineen ja sairauksineen ja tietysti ihan ikäkin joillakin tulee vastaan. Dianan kuolema aikanaan tuntui oudolta ja hautajaisia katsoessa itkin kun asia konkretisoitui. MJ hätkäytti, mut ei sillä lailla surettanu.

Dianan kuolema hätkähdytti ja voin myöntää että itkettikin.
Myös Henri Toivosen kuolemasta näin pitkään unia.
Juicen kuolema kosketti. En nyt kyllä keksi kenen kuolemaa nyt surisin. Sen näkee sitten.

Loiri.
Jotenkin se ihminen on kuulunut niin tiiviisti mun lapsuuteeni, ne sketsisarjat telkusta, uunot ja muut. Ja aikuistuttuani olen vasta ymmärtänyt, miten huikaisevan hieno persoona ja taiteilija hän onkaan. Ei ole revitellyt julkisuudessa ihmissuhteillaan, ei ole rötöstellyt, riehunut, tehnyt pahaa kellekään (ainakaan julkisuudessa ei ole ikinä mitään sellaista ollut). Loiri on oikea kunnon vanhanajan herrasmiestaitelija, ihan kaikinpuolin :heart: Ja Loirin joululaulut, ilman niitä ei tule joulua. Tämän ihmisen poismenoa tulen aivan varmasti itkemään ja suremaan.

Yhteistyössä