En voi sanoa, että olisin varsinaisesti surrut kenenkään julkkiksen kuolemaa. Mutta mm. Gösta Sundqvistin ja Juice Leskisen poismeno, jätti musiikinsanoitusrintamalle sellaisen aukon, jota ei täytetä.
Olet todella outo. Kylmä kuin kivi juttujesi perusteella, ehkä siksi juuri lapseton.Alkuperäinen kirjoittaja Orion:En sure kenenkään kuolemaa. En julkkisten enkä läheisten.
Mikä on limainen, vihreä ja makaa meren pohjassa?Alkuperäinen kirjoittaja clivia:AKi Sirkesalon kuolemaa olen surrut ja suren edelleen.
Vesa-Matti Loiri on toinen jota suren sitten kun se koittaa.
huh, onpas namu. Mihin hän kuoli =(Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja laala:heath ledgerin kuolema surettaa suuresti. välillä oikeen vieläkin hätkähtää et mitä hittoa...
<3 Just hänestä puhuin, ihanaa etten ole ainoa... jotenkin tuntuu, että hänen kuolemastaan ei niin monet hätkähtänyt. Mulle tuntui maailma pysähtyvän http://www.youtube.com/watch?v=innBD_75Suk
mistä tiiät vaikka kuolisit ennen loiria?Alkuperäinen kirjoittaja clivia:AKi Sirkesalon kuolemaa olen surrut ja suren edelleen.
Vesa-Matti Loiri on toinen jota suren sitten kun se koittaa.
Mä niin arvasin että joku kommentoi tuolla tavalla. Tiiäkkö mitä, mä en osaa surra kuolemaa siks kun en ajattele sitä loppuna vaan ainoastaan siirtymänä parempaan paikkaan eli positiivinen asia. Tänne jäävien läheisten ikävästä voisin olla surullinen, mutta en sure itse kuolevaa.Alkuperäinen kirjoittaja myy:Olet todella outo. Kylmä kuin kivi juttujesi perusteella, ehkä siksi juuri lapseton.Alkuperäinen kirjoittaja Orion:En sure kenenkään kuolemaa. En julkkisten enkä läheisten.
Sama täällä, rakas Michael oli elämäni suurimpia menetyksiäAlkuperäinen kirjoittaja MJ 4-ever:Michael Jackson ja joka päivä on tämä suru päällä
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:Koko Metallica perhe.
Onko Gösta Sundquist kuollutAlkuperäinen kirjoittaja Candide:Aika samoin miettein. Gösta Sundqvistin kuolema teki apeaksi joksikin aikaa.Alkuperäinen kirjoittaja myy:En usko että kukaan julkkis on sellainen, että todella surisin. Voin olla järkyttynyt hetken, tai olla surullinen hiukan tai liikuttunut. Mutta ei minulla ole muihin kuin läheisiin ihmisiin ihan live elämässä sellainen suhde, että heitä surisin oikeasti. En usko että kenenkään julkkiksen menettäminen olisi minulle niin suuri henkilökohtainen menetys.
Freddie Mercuryn laulua tosin kuullessani tulee sellainen haikea fiilis, että on se niin väärin kun niin lahjakas ihminen kuoli niin aikaisin Saattaa käydä mielessä, että mitähän kaikkea olisi hän vielä saanut aikaan jos olisi elänyt pitempään. Ei kuitenkaan ole minulle mikään henk.koht surun asia.