Kuka myöntää,että 7cm vehje olisi sopiva?

• Viestiketjun aloittaja voielämä
  • Ensimmäinen viesti
Yx miäs vaan...
Koska itselläni on sellainen keskikokoinen eli aika iso (?!), niin aika pieneltähän 7cm tuntuu.

Sillä pienellä pitää tikata kuin ompelukone, mutta normivehkeellä voi vaihdella kulmaa ja tahtia. Liian pieni pippeli on pippeli, mutta normikokoinen on juhlakunnossa jo ihan kunnon peli!

tyytyväinen emäntä
mä tykkään mieheni paksusta ja noin 18 cm kalusta. Mut tosiaan täs talossa on suuret vehkeet, vitutkin on kuin ämpäreitä.... =)
Eli onhan noi naistenkin vehkeet eri kokoisia, toiset on tiukempia ja kuivempia...

tyytyväinen emäntä
mä tykkään mieheni paksusta ja noin 20 cm kalusta. Mut tosiaan tässä talossa on suuret vehkeet, vitutkin on kuin ämpäreitä.... =)
Eli onhan noi naistenkin vehkeet eri kokoisia, toiset on tiukempia ja kuivempia...

Mä varmaan dumppaisin miehen saman tien kun mulle selviäis et sillä on vehje kun sormiparisto!
Eihän nyt kukaan voi tosissaan väittää, etteikö koolla olisi väliä. Pienimunaiset miehet ja niiden vaimot tietty puolustaa viimeiseen asti minimunia, mut.. säälittäviähän sellaiset vehkeet on!

Yx miäs vaan....
halukkaaseen naiseen on upeaa, kun on sen verran varressa pituutta ja paksuutta, että nainenkin huomaa saavansa.

Oikeasti koolla on väliä, jos pitää valita keskikokoisen ja pienen välillä.

hyvä pamppelsson
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mä varmaan dumppaisin miehen saman tien kun mulle selviäis et sillä on vehje kun sormiparisto!
Eihän nyt kukaan voi tosissaan väittää, etteikö koolla olisi väliä. Pienimunaiset miehet ja niiden vaimot tietty puolustaa viimeiseen asti minimunia, mut.. säälittäviähän sellaiset vehkeet on!
En tiedä en ole kokeillu, mutta sen tiedän että 12cm tekee jo tietyissä asennoissa kipeetä, joten ehkä 7cm olisi sitten hyvä?

Lainasin omaa tekstiä tuohon eli miksi mun pitäisi haluta jotain isompaa kun tuo riittää mulle loistavasti? Jos sulle ei niin ok mutta toiselle se voi olla juuri hyvä! Älä yleistä! Samaa mieltä olen, että koolla on väliä mutta voi se olla niinkin että haluaa "pienen" :)

NaineN
Vain aivojen ja sydämen koolla on väliä.

Olen seukannut erittäin ison omaavan kanssa, mutten seksistä nauttinut hänen kanssaan. Enkä monen muunkaan, joilla ollut ns. keskikokoinen.
Nykyisellä miehelläni on pienehkö, mutta seksi on ihanaa. Sitä vehjettäkin pitää osata käyttää, osata huomioida nainen, olla oikealla tavalla eroottinen, omata sydän.

On henkistä ja eroottista kypsymättömyyttä vertailla kokoja.

Yx miäs vaan...
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Yleensä kai noi kalut mitataan lepotilassa, joten ei kai 7cm kovin pieni ole?
Musta tuntuu, että kyse on siitä kaverista, jolla oikeasti on 7 cm juhlakunnossa. Eli aika pieni se on ainakin kunnon jytistämiseen, mutta onhan seksi muutakin kuin panemista.

pehmis
mun exällä oli 14cm.se on just siinä rajalla sitä pienempää en haluaisi..exän kanssa kyllä tuntu,et sisällä on,mut on se eri kuin esim.17cm!tietty,jos se 14cm.olisi ollut tarpeeksi paksu niin sekin on jo ihan eri juttu..

Yhteistyössä