Kuka muu ei jaksa siivota?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onhan teitä muitakin, onhan?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja spesiaalitapaus:
Imuroin kahdesti päivässä: aamulla ja illalla koko asunnon (80 neliötä). Pakko, kun on kolme koiraa ja saman verran lapsia! Inhoan karvoja ja hiekkaa lattioilla! Ja epäsiisteyttä ylipäätään!

Ajattelin ennen samoin, sitten menin töihin ja todellisuus iski. Sinä taidat olla kotiäiti, vai mitä?
p.s. se ei vielä tee kenestäkään spesiaalitapausta.

En tykkää kun on sotkusta, mutta tää tuleva muutto on pistänyt ihan ranttaliks... Osa tavaroista pakattu, osa vaan vedetty ja kun on jo sekasta niin loputkin on jäänyt, eli katastrofi! Ja toissapäivänä saatiin tietää että muutto viivästyy ainakin viikolla :headwall: Täällä on ihan järkkyä :'(

:wave: meidän kämpän sekaisuus voittaa teidän kämpän sekaisuuden, näin on. Jos ei oo lapsia eikä eläimiä, vaan tää yks iso eläin yksin kotona, niin en tressaa yhtään. (oon myös lomalla ja kun olen lomalla EN SIIVOA koska en olen millään Siivouslomalla) *jatkaa ihmettelyään mitä alkais seuraavax tekeen*

Mä pesin eilen ikkunat ja tänään imuroin ja luuttusin lattiat, mut just katoin et keittiö on ainakin sen näkönen et ihan ku mitään ei ois tehtykään. Sen verran kaks muksuu sotkee (ja isäntä). Ei kyl kauheesti tee mieli siivota kun heti muut sotkee eikä siivoo sotkujaan.

Mun mielestä esim. imuroiminen ja vessn ja kylppärin pesu on ihan kivaa mutta täällä kämpässä ei huvittais siivota enää lainkaan. Ja rauhassa pitää saada siivota =)

Alkuperäinen kirjoittaja guu:
Imuroin kahdesti päivässä: aamulla ja illalla koko asunnon (80 neliötä). Pakko, kun on kolme koiraa ja saman verran lapsia! Inhoan karvoja ja hiekkaa lattioilla! Ja epäsiisteyttä ylipäätään!

Ajattelin ennen samoin, sitten menin töihin ja todellisuus iski. Sinä taidat olla kotiäiti, vai mitä?

En ole kotiäiti, en. Virka-aika työ on ja 8 tunnin työpäivät. Imuroin aamulla ennen töihinlähtöä ja illalla sitten toistamiseen. Ei siihen ajankäytöllisesti ihmeitä tarvita!

Minä karsastan siivoamista.. se on meillä hankalaa kun kaappitilaa on aivan liian vähän (joka perheenjäsenelle vaatekaappi, lisäksi kolme ylimääräistä kaappia joihin pitäisi survoa kuuden hengen harrastusvälineet, yhteistavarat, työkalut jne..)

flylady.net on kiva sivusto jossa saa armollista suhtautumista itseen. ;)

Just tiskasin ja järjesteltiin lapsen kanssa lelut paikoilleen. Kämppä on siisti, kuten aina iltaisin. Huomenna luututaan.

Meillä mennään näin aina, olin sitten hoitovapaalla tai töissä.

Alkuperäinen kirjoittaja guu:

En ole kotiäiti, en. Virka-aika työ on ja 8 tunnin työpäivät. Imuroin aamulla ennen töihinlähtöä ja illalla sitten toistamiseen. Ei siihen ajankäytöllisesti ihmeitä tarvita!

Kuka teillä yöllä sotkee?

Alkuperäinen kirjoittaja nuk:
Mulla kay siivooja kerran viikossa :) Taman meidan elaintarhan ruokinta-aikojen jalkeen on tietty keittiossa sotkut siivottava ja tiskattava mutta muu huusholli jaa sitten siivoojalle.

paljos kustantaa/viikko tai/kk?

Yhteistyössä