Kuka mun mummu voi olla kun se on sun äiti?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Likka kysy multa kuka sun äiti on ja sanoin, että mummu. Esitti seuraavaksi tuon otsikon kysymyksen. Sanoin, että mun äiti on hänen mummunsa. Seuraava kysymys olikin, että kuka sun isi on. Kun vastasin, että paappa niin seuraavaksi kysyttiin "munko paappa?"

Ja eihän näitä samoja asioita ole käyty läpi noin "miljoonaa" kertaa :whistle: :D Muita usein kysyttyjä on mun kaikki nimet, likan sukunimi ja muutenkin lähiomaisten nimet. Kaikki nuo likka tietää, mutta taitaa olla jonkunlaista kyselyikää meneillään :laugh: :laugh: :whistle:

Meillä oli myös pojille suuri oivallus, kun ymmärsivät että isänsä on myös heidän siskonsa isä. Tottakai se oli heille aina kerrottu, mutta he vain mielsivät sen, että toisaalla asuva isänsä tytär oli heidän siskonsa. Isä siitä välistä unohtui :D

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Meillä oli myös pojille suuri oivallus, kun ymmärsivät että isänsä on myös heidän siskonsa isä. Tottakai se oli heille aina kerrottu, mutta he vain mielsivät sen, että toisaalla asuva isänsä tytär oli heidän siskonsa. Isä siitä välistä unohtui :D

Minkähänlaiset pohdinnat meillä alkaa, kun likan isän ja hänen avovaimonsa saavat vauvan :whistle: Likka tietää, että vauva on tulossa ja kyselee välillä multa, että onko mun masussa vauva :laugh: :D Ei kyllä haittaisi vaikka siellä olisikin vauva :D

Yhteistyössä