Kuka lähtis -7kg-kerhoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riikkuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä paino aamulla 68,7... :o En kyllä taaskaan voi ymmärtää, kun tää heittelee ihan miten sattuu... no, pääasia, ett paino tippunut. Herkuttelin kyllä viikonloppuna, mut kumpanakin päivänä en ole enää kuuden jälkeen syönyt. Eilen mies laittoi isot satsit lakritsijätskiä, kun Suomen jännä peli alkoi, mut kun sain lautasen käteeni, niin maistoin yhden lusikallisen ja ajattelin, ett stop!!!! ja annoin miehelle sen... eli itsekuri piti kerrankin... ;)

Tänään ois jumppa ja mun tuurilla mun polvi alkoi eilen reistailemaan. En voi mennä kyykkyyn ilman, ett koskis polveen. Kipu on tosi viiltävä, mut silti aion mennä jumppaan kokeilemaan... =)

Mankell, jieno suoritus sulta... Kattelin just tota ekaa sivua ja onhan meidän painot kuitenkin laskenut (siis itsellänikin), ett ei tää pino ihan turha oile... :whistle:

Mites Prisilla????? :wave:

Täällä paino aamulla 68,7... :o En kyllä taaskaan voi ymmärtää, kun tää heittelee ihan miten sattuu... no, pääasia, ett paino tippunut. Herkuttelin kyllä viikonloppuna, mut kumpanakin päivänä en ole enää kuuden jälkeen syönyt. Eilen mies laittoi isot satsit lakritsijätskiä, kun Suomen jännä peli alkoi, mut kun sain lautasen käteeni, niin maistoin yhden lusikallisen ja ajattelin, ett stop!!!! ja annoin miehelle sen... eli itsekuri piti kerrankin... ;)

Tänään ois jumppa ja mun tuurilla mun polvi alkoi eilen reistailemaan. En voi mennä kyykkyyn ilman, ett koskis polveen. Kipu on tosi viiltävä, mut silti aion mennä jumppaan kokeilemaan... =)

Mankell, jieno suoritus sulta... Kattelin just tota ekaa sivua ja onhan meidän painot kuitenkin laskenut (siis itsellänikin), ett ei tää pino ihan turha oile... :whistle:

Mites Prisilla????? :wave:

No kävin sitten tänään aamulla punnitsemassa, vaikka kyllä pelottikin.Maanantain jätin taas kerran suosiolla väliin kun juhlittiin vielä myöhään sunnuntai iltana äitienpäivää leffan ja sipsien kera :ashamed:
No tänään oli 80,1 eli oon toisaalta tyytyväinen ettei ainakaan ton enempää oo takasin nämä viimeaikaiset herkuttelut tuonut.Mun täytyy tosiaan ryhdistäytyä...Kesä lähestyy B)

Heippa...
En uskaltanut minäkään, ihan yhtä persiilleen on täällä mennyt... :ashamed: Ihan hävettää.... nälkä koko ajan. Sen on pakko osaksi olla tätä imetystä... Nälättää vaan... sisko tuli tänään kylään (ollaan viimeks nähty mun tytön ristiöisissä 3 kuukautta sitten) sanoi heti, ett oon laihtunut ja vatsa pienentyny... jotain postiivista sentään... :D

Viikonloppuna synttäribileet (mun ja miehen 30 -vee) eli syömingillä ja juomingilla mennään, joten kehtaako sitä maanantaina edes vaalle astua, mut sillain ne parhaat tulokset sais, kun vaan menis... :)

Heippa...
En uskaltanut minäkään, ihan yhtä persiilleen on täällä mennyt... :ashamed: Ihan hävettää.... nälkä koko ajan. Sen on pakko osaksi olla tätä imetystä... Nälättää vaan... sisko tuli tänään kylään (ollaan viimeks nähty mun tytön ristiöisissä 3 kuukautta sitten) sanoi heti, ett oon laihtunut ja vatsa pienentyny... jotain postiivista sentään... :D

Viikonloppuna synttäribileet (mun ja miehen 30 -vee) eli syömingillä ja juomingilla mennään, joten kehtaako sitä maanantaina edes vaalle astua, mut sillain ne parhaat tulokset sais, kun vaan menis... :)

Heh

MEillä on puntari rikki/patterit loppu. Kun menin puntarille ja totesin, ettei se toimi, lapset yhdestä suusta epäilivät minun olevan niin painava, et puntari meni sököks. :o

Että sellaisia hellanterttuja meilläpäin kasvaa.

Viikonloppu meni kyllä ihan kivasti syömisten suhteen, pyrin säännöllisiin ruoka-aikoihin eikä hirveästi mitään mässäilyä. Tällä viikolla käyn liittymässä paikalliseen jumppa-kuntosaliin vuosijäseneksi. Bodypump-here I come!!
:p

Mites Riikkulin juhlat meni? =)

hohhoijaa, 70,6 näyttää vaaka.... eli mä olen lihonut 2 kg viikonlopun aikana... :headwall: :headwall:

kiitos juomisen ja syömisen.... tänään menen jumppaan, vaikka en jaksaisi...ja juhlat, ne oli loistavat, kiitos vaan kysymästä..... :D

Huomenta...
Meni taas tiistaille...Meilläkin taitaa puntari olla rikki :p Ei pudotusta mutta ei oo noussukkaan...
Mä oon laiskimus :ashamed:
Onnea Riikkulille kolmekymppisten johdosta :flower: Ne on ne ruuat ja juomat mitkä painaa... On varmasti lähteny parissa päivässä. Mulla ainakin on usein et jos oon paljon syönyt niin saattaa pari kiloa paino nousta pariks päiväks mut nopeesti karisee.Ellei sitten mässää lisää :D

aamulla 68,7, ett hyöritään ja pyöritään samoissa lähes koko ajan. no, i metys kun loppuu, niin alkaa RAJU pudotus... ja imetys loppuu varmaankin kun neiti tulee tohon puolen vuoden tienoille juhannuksena....hienoa mankell ja prisillalle tsemppiä....

Tere...
Alkaako tää meijän ketju kuihtumaan... :|
Mun täytyy ainakin tunnustaa että olen viimeaikoina laiskotellu niin paljon etten oo kehannu laittaa tänne kun ei ole tuloksia tullu.Joka punnituspäivä olen kyllä vaa'alla käyny, niiku tänäänkin ja samana on pysyny. :ashamed: no eipähän ole ainakaan noussut vaikka olenkin herkutellut...Mites teillä Riikkuli ja Mankell ,kun teillä näytti kova tsemppi olevan päällä?

Moro,

mä en ole yksinkertaisesti päässyt sivuille, ne on jotenkin jumineet. :o

Ostin jumppasalille jäsenyyden ja kävin maanantaina eka bodypumpissa. Vaikka tietoisesti tein ihan pikkupainoilla esim kyykyt, niin argh sitä tuskaa seuraavana päivänä. Ja rintalihakset plus allit oli sitäseuraavana niin kipeät että.... Torstaina olin jo sen verran palautunut, että kävin uudestaan pumpissa ja huomennna menen spinningiin.

Mulla kuntoiluinto on ihan huipussaan, ja puntarikin pikkuhiljaa tiputtelee lukemiaan.65.6kg oli tänään.

EI kannata kuule Prisilla nyt hyvää strattia lösäyttää!!! Tänään on ihan yhtä hyvä päivä laihduttaa kuin myöhemmin tai sitten joskus ;)

Mulla alkoi pikkuisen tehota kun jätin iltasyömiset (ruoan jälkeen vain ihan pieni iltapala, ja kävelylenkkejä joka toinen päivä, mitä jos noita kokeilisit?????) =)

Anteeksi, etten ole ilmoitellut... On ollu vähän kiirus....

paino on edelleen noin 69 kg, mut imetys loppumassa ja aloitin eilen jo pistelaskuilla ja nyt alkoi laihdutus. Jumpassa käyn ja kivaa on... :laugh: Tsemiä naiset, kyllä tää tästä... :p

Paino aamulla 68,4... B) Kiitos pistelaskun... Olen nyt yrittänyt todella syödä säännöllisesti ja pisteillä. Pakko nyt tosissaan yrittää pudottaa... lisäksi tää jumppaaminen tekee hyvää niin keholle kuin mielellekin... Mites Prisilla ja mankell?????

Alkuperäinen kirjoittaja Riikkuli:
Paino aamulla 68,4... B) Kiitos pistelaskun... Olen nyt yrittänyt todella syödä säännöllisesti ja pisteillä. Pakko nyt tosissaan yrittää pudottaa... lisäksi tää jumppaaminen tekee hyvää niin keholle kuin mielellekin... Mites Prisilla ja mankell?????

Mä tosiaan olen nyt kaksiviikkoa käynyt jumpalla, aivan ihatunut taas liikkumiseen!!! :D Kyllä tää tästä!!!"

Paino aamulla 68,2!!! =)

Viikonloppuna herkuttelin kyllä pikkasen. Söin vähän jätskiä ja suklaata ja sipsukkaa ja lisäksi grillattiin. Nyt kuitenkin pysyi joku tolkku noissa syömisissä eli ei noussut painokaan. Lasken pisteitä aina viikolla ja viikonloppuisin sallin vähän höllemmän rajan, mutta kuitenkin kohtuuden merkeissä...

Jumpaaminen on kyllä niin mukavaa.... Vai mitä Marklund???? Missäs prisilla.....

Täällä ollaan vielä, mut mulla on edelleen tää sama linja jatkunu että en oo kehannu laittaa painoja :headwall:
Nyt yritän tsempata vähän isommin kun olis Juhannus tanssiloita tiedossa ... =)
Mä ilmottelen kun saan jotain tuloksi aikaan.Tiedän että nyt ei saa luovuttaa, enkä sitä aiokaan!
Teillä on menny tosi hienosti! :)

Terve,

(mä muuten palasin Mankelliksi, kun tuo Marklund näytti kuiteinkin omaan silmään vieraalta...näin vuosien jälkeen... :D )

Meillä oli eilen hääpäivä ja tänään synttärit,että en sitten käynyt turhaan vaa-alla, mutta tuskinpa sieltä katastrofilukemia olis tullut....

Sain sykemittarin lahjaksi, tänään taas pumppiin ja aion tsekata paljon kaloreita moisessa touhussa kuluu...VEikkaan että 500 tienoilla, saa nähdä meneekö metsään.

Jumpassa yhden jalan kyykyt ovat taas ärsyttäneet polveani, meinaa olla kipeä. Ärsyttävää. Pitäis malttaa ottaa rauhallisemmin alku, ettei taas tule sellaisia rikkoja, jotka estäis liikkumisen.

Maaanantaina sit puntarille taas. On se hitto jos tuo 65 kg raja ei kohta ala rikkouotua.
|O

67,8 oli paino...

Boxpumpissa olin tiistaina ja tänään tehokiintetykseen. lisäksi siskoni tyoi mulle aidon bodypump-ohjelman koneelle, jota voin sitten lisäksi kotona treenata tangolla. Tänään vedin aamulla ohjelman läpi ja ai, että teki hyvää.... :D

Vielä olis tavoitettavaa kilojen karistuksessa....

Hienoa Mankell, ett olet innostunut jumpasta ja Prisillalle tsemiä nyt.... :wave:

Viikonlopun megaherkuttelun jälkeen paino tänä aamuna 67,7!!!! jee, jee.... Jumppaan piti mennä tänään, mut ollaan koko perhe kaameessa flunssassa vauvaa myöten, joten saa nähdä selviänkö sinne.... Se meneekin nyt sitten juhannuksesta kiinni ja aukee vasta elokuun puolivälissä, mut ei hätiä, mun sisko toi mulle muistitikulla aidon bodypump- ohjelman, joten treenit jatkuu kotona siihen saakka... Oli muuten tehokas treeni, kun torstaina sen vedin ja sitten illalla jaksoin vielä jumpallekin.... ;)

Flunssasta huolimatta olo on ensimmäistä kertaa synnytyksen jälkeen kiva ja kevyt. Vatsa on pienentynyt huomattavasti ja siinä mulla onkin sitä ylimääräistä...

Mites Mankell ja Prisillla???? Vai onko mut jo lempattu yksin laihduttamaan.... :D

Mitkäs on jussisuunnitelmat???? Me taidetaan olla ihan perheen kesken kotona.... :o

Yhteistyössä