Täällä paino aamulla 68,7...
En kyllä taaskaan voi ymmärtää, kun tää heittelee ihan miten sattuu... no, pääasia, ett paino tippunut. Herkuttelin kyllä viikonloppuna, mut kumpanakin päivänä en ole enää kuuden jälkeen syönyt. Eilen mies laittoi isot satsit lakritsijätskiä, kun Suomen jännä peli alkoi, mut kun sain lautasen käteeni, niin maistoin yhden lusikallisen ja ajattelin, ett stop!!!! ja annoin miehelle sen... eli itsekuri piti kerrankin...
Tänään ois jumppa ja mun tuurilla mun polvi alkoi eilen reistailemaan. En voi mennä kyykkyyn ilman, ett koskis polveen. Kipu on tosi viiltävä, mut silti aion mennä jumppaan kokeilemaan... =)
Mankell, jieno suoritus sulta... Kattelin just tota ekaa sivua ja onhan meidän painot kuitenkin laskenut (siis itsellänikin), ett ei tää pino ihan turha oile...
Mites Prisilla????? :wave:
Tänään ois jumppa ja mun tuurilla mun polvi alkoi eilen reistailemaan. En voi mennä kyykkyyn ilman, ett koskis polveen. Kipu on tosi viiltävä, mut silti aion mennä jumppaan kokeilemaan... =)
Mankell, jieno suoritus sulta... Kattelin just tota ekaa sivua ja onhan meidän painot kuitenkin laskenut (siis itsellänikin), ett ei tää pino ihan turha oile...
Mites Prisilla????? :wave: