Kuka lähtis -7kg-kerhoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riikkuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Riikkuli:
Moro...

Mulla menee hermot, oikeesti... :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Paino aamulla 69,9, prkl oikeesti...

Viikonloppuna mässäilty kaikkea mahdollista ihan kaksin käsin... Esikoisesta tässä vaiheessa olin jo 3 kiloa hoikempi ja kun esikoinen oli puolvuotias, paino oli jo 62 kg... Nyt tyttö 4-kuukautta... Mul on tässä kaksi kuukautta aikaa painaa edes se 64 kiloa... Ei taida onnistua... Ja mä en ala pisteille vielä, kun kerta imetän... Esikoisesta aloin pisteille, kun hän oli 4 ja 1/2 kuukautta ja laihdutin reilussa kuukaudessa muistaakseni 5 kiloa, mut nyt en vaan pysty. Mä olin silloin niin väsynyt, kärttynen ja päätä särki koko ajan... Mitä ihmettä mä enää teen????? Nimimerkki: ikuisesti pläskikö?

Et tietenkään ole! :hug: Mä koitan miettiä itsekin, et mikä tässä mättää, kun ei laihdu ja ehodtan sullekin seuraavaa... ENtä jos alkuun laskisit kuinka paljon niitä pisteitä syöt, eli tuleekö päivässä 50 vai sata :D , ja sitten vaikka yrittäs päästä jonkin verran alle tähän astisen syönnin? Et ei vetäsikään pisterajalle vaan "rennommin"?

Mulla lähti kans esikoisesta kuudessa viikossa (!) kaikki raskaukilot, painoin reilusti alle 60kg. Kakkosesta laihdutin aika helposti pois ylimääräiset, mutta nyt....jämähtänyt on. Tekiskö ikä? :whistle: Minkä ikäinen sä olet, Riikkuli, ja muutkin, jos joku vielä jaksaa laihduttaa? Mä olen vm.74.

Kiitti... :hug: Niin kai tää ikä tekee tepposet ja mielikin... Mä täytin just alkuvuodesta 30... Mulla vaan on tää paino tällä hetkellä ihan hirvee peikko itdsellenikin. Haluisin tosi kovin näyttää taas vanhalta itseltäni, mut kun menen peilin eteen, niin nään väsyneen naaman, niin menee viimenenkin motivaatio. Tosin eilen hain anoppilasta pyörän ja nyt olis tarkoitus alkaa vetää niitä vanhoja kunnon pyörälenkkejä ton sykemittarin kans ja saada painoo als. mä liikun tosi paljon, mut sorrun niin helposti herkkuihin ja ahmimiseen... Ihanaa, kun jaksat tukea ja tsempata... Montakohan pistettä tällä painolla saa kuluttaa ja imetys päälle? Mul on kaikki ne 4 vuoden takaset pistekirjaset tuolla kaapissa eli taidan kaivaa ne esiin... :D Kyl nyt mä yritän.... =)

kiitos Mankell...

Jotain 26-28pistettä varmaan imettäjällä on käytettävissään. Se on oikeasti sen verran, että kunnon ruoat saa syödä. :) Kun ei imettävänä laihduttaa, niin mulla ainakin sillon oli 18 pistettä, ja siihen ei kyllä saanut todellakaan syödä kahta kunnon ruokaa. :/

jokos kävit pyöräilemässä? :xmas:

Päivää... :wave:

Pyöräilin eilen 20 kilometrin lenkin ja ai että teki niin hyvää... Siis tää oli ensimmäinen ihan kunnon repäisy sitten synnytyksen. kaloreita palo 638 ja keskisyke oli 152 koko reissun... Mä oon niin happy... :D Nyt alan 2-3 kertaa viikossa pyöräilemään ton samaisen lenkin. Olin kuin uudestisynytynyt taas... Ja kauhee tsemppi päällä!!!!! nyt mä laihdun.... Joo, ja täytyy alkaa laskee pisteitä... Otan kyl ton 28 pistettä käyttöön... Mites sulla? Onko vielä motivaatioo? Ollaanko me kahdestaan tässä nyt sitten, kun muista ei ole mitään kuulunut...

Prisilla, huhuuu???? :attn:

Ai että onko tsemppiä! :D Kuule, laitoin tänään väkisellä varkut jalkaan, ja jäi vyötärölle semmoset jenkkatsempit, että. :p

Mä yritän hillitä napostelua, ja sitten lasken pisteitä imettävän mukaan. Ja aion niitä vaunuja työntää....

Tosi kovan lenkin olet muuten vetässyt, keskisyke tehokkaan puolella, sanoisin :D Minäkin kieltäydyin äsken suklaasta, sitä ei ole tapahtunut varmaan vuoteen. :saint:

Voi olla , ett ollaan kahdestaan, mutta eipä se mittään, kun näin luja tahtotila on päällä :kieh:

Helou B)
Kyllä mä vielä täällä mukana olen. On vaan ollu kiireitä ja pihahommia etten oo paljon koneella ollut. Maanantaina kävin vaa'allakin (80.3, eli vähän tiputusta)mutten ehtinyt/jaksanut kirjotella.Ihan kun tässä nyt niin kauaa aikaa menis... ;)

Mulle on nyt iskenyt tän laihdutuksen suhteen laiskuus.Eilenkin pidettiin miehen kanssa oikee kunnon leffailta rasvasine mässyineen mitä ei titenkään voinut kohtuudella syödä :ashamed:
Pelottaa mennä huomenna vaa'alle...
Mut hei teillähän näyttäis tsemppi olevan päällä!Hyvä ,ehkä mäkin tässä reipastun. Musta paras tsemppi olis just kanssa jos olis jotain juhlia tiedossa, mutku ei yhtikäs mitään... :(
Niin ja kolmekymppinen laihduttaja minäkin. Mulla on onnekseni vielä suht nopea aineenvaihdunta kun vaan jättäisin niitä pullia, keksejä,sipsejä yms.vähemmälle ja liikuntaa enemmän niin pitäis sitä kyllä laihtuakin.

Kiva ku Prisillakin olet vielä messissä! =)

Aamulla paino 200g vähemmän kuin maanantaina. Hyvä niin. JA nyt viikonoppuna en anna sen enää nousta. Se on varma. Eli maanataina mun paino on oleva alle 67!
*tsemppaa itseään*

Huomenta... B)
Yes!! Alle 79.9! Pääsin alle 80kg. Yllättävän paljon saattaa esim. pyjama painaa, kun punnitsin ensin pyjaman kanssa 80,2 ja ilman 79,9. Eli tästä lähin käyn vaa'alla aina ilman ja ennen aamupalaa niin saa parempia lukemia :D

Punnituspäivä B)

Mä pääsin tämän päivän tavoitteeseen. eli alle 67 kilon. Puntari näytti 66.8. Jippiiiiiiiiiiiii!!!!!!

Eli syöntiä vain ruoka-aikanam karkit vähiin (kuitenkin sallin ne itselleni, ja vaunulenkkejä!)

Mites teillä muilla! Muistakaa, et bikinikausi lähestyy :D

Hienoa Mankell ja prisilla...

Mies lomalla ja mä olen unohtanut punnita... Mä punnitsen torstaina...jookosta? Mä mässäilin viikonlopun kaikkia herkkuja, kun oli miehen firman kekkerit ja sitten lauantaina parantelin olematonta krapulaani herkuilla ja eilen vielä jatkoin... mua ei kyllä tänä kesänä ikävä kyllä nää bikinit päällä, sori.... :ashamed:

Mä olen tän pinon luuseri...

No, kävin hikipyörälenkillä ja kulutin kaloreita 550.... saanko anteeksi?

Mies lomalla ja mä olen unohtanut punnita... Mä punnitsen torstaina...jookosta? Mä mässäilin viikonlopun kaikkia herkkuja, kun oli miehen firman kekkerit ja sitten lauantaina parantelin olematonta krapulaani herkuilla ja eilen vielä jatkoin... mua ei kyllä tänä kesänä ikävä kyllä nää bikinit päällä, sori.... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Riikkuli:

Ai kun olet ollut reipas. Ihan kadehdituttaa. :D Saat anteeks. :p Huomenna mäkin työntelen vaunuja.

Huomenta... B)
Mä en eilen taas "ehtiny" kirjottelemaan. Vaa'alla kävin ja paristaa oli tullu torstaista, mutta tuli todella taas mässättyä koko viikonlopun :ashamed:
Ja mä luulen että en torstaina uskalla vaa'alle astua koska tiiän että vappuna tulee taas mässättyä... Eli mä punnitsen seuraavan kerran vasta torstaina,jookosta...
Hauskaa Vappua ja tsemppiä teille jos meinaatte pystyä vapun olemaan herkuttelematta... =)
Maanantaihin... :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Prisilla:
Huomenta... B)
Mä en eilen taas "ehtiny" kirjottelemaan. Vaa'alla kävin ja paristaa oli tullu torstaista, mutta tuli todella taas mässättyä koko viikonlopun :ashamed:
Ja mä luulen että en torstaina uskalla vaa'alle astua koska tiiän että vappuna tulee taas mässättyä... Eli mä punnitsen seuraavan kerran vasta torstaina,jookosta...
Hauskaa Vappua ja tsemppiä teille jos meinaatte pystyä vapun olemaan herkuttelematta... =)
Maanantaihin... :wave:

Mä kyllä en nyt vapun anna pilata hyviää alamäkeä. :D Herkuttelen varmasti, mutta en mahatolkulla. ;) ;)

Hiphei, alamäki jatkuu B)

66.6 kg*pomppii tasajalkaa*

maanataina oltava samoissa....pieni riski on nousta, menemme tupareita juhlimaan kaveriporukalla viikonloppuna.... mutta mutta...päätin, et perjantaina mässätään, sit loppuviikonloppu herran nuhteessa ruokapöydässä.

Mites teillä, Prisilla ja Riikkuli!!!

Terve!

Punnituspäivä taas...ja hyvin pyyhkii. Onnistuin tavoitteessani, ettei juhlapyhät toisi kiloja takaisin, ja aamulla olikin 66.8kg =) Kivaa!

Nyt olis tavoitteena torstaina painaa 66.5kg, ja ensi maanantaina jos painais lähelle 66kg. nyt on tsemppi päällä- mites teillä, Prisilla ja Riikkuli?????
:wave:

Huomenta!
Hyvä Mankell, jos vaikka saisin susta imettyä vähän tsemppiä itekkin :)
Puntarille uskalsin nyt sitten pitkän ajan jälkeen ja ei ollu kun 80,3.Oon tosi tyytyväinen ettei viikon mässäily kierre tuonut ton enempää kiloja takasin =) Ihme juttu...
Nyt täytyy tosiaan alkaa tsempata,kesä lähestyy B) ...Tänään on tokavika bailatino ennen ku loppuu kesäks :( Mitä liikuntaa mä sit säännöllisesti harrastan? En tykkää oikee mistään muusta...
Orbitrekin ostamista ollaan suunniteltu miehen kanssa. Aateltiin et jos sitä tulis vähän huomaamatta käytettyä samalla kun kattoo telkkaa. Ei kyllä tosin mikään kaunis olohuoneen sisustuksellinen juttu oo :/ No, vielä ei olla sitä edes hankittu...Täytyy kattoo jos huutonetistä löytyis halvalla.

Mä olen ollut mökkireissulla ja vapua viettämässä, joten en ole kauheesti päässyt koneelle... Torstaina en punninnut ja tänään ruhtinaalliset 69.6 kg eli oon pläski edelleen...

Mankell ja Prisilla: Hieno saavutus ja tsemiä teille. Te ootte tosi hyviä, mä säälissä kieriskelen, kun en voinut vappuna vastustaa niitä tuhansia herkkuja. Grillattiin kolmena päivänä. Makkaraa en syö, mut pihvit, maissit, ribsit... niistä kertyykin ihan kivat rasvakikkareet.... 2 viikkoa aikaa ja tavoite olis 2,5 kg... Meill on miehen kanssa tulossa isot pippalot, kun pidetään yhteiset 30-vee synttärikemut ja olis kiva, jos vatsanseutu näyttäis jo vähän paremmalta... :D Nyt tosissani laitan tsempin päälle... Kävin kyllä taas eilen pyöräilemässä vajaat 2o km ja kaloreitakin kului reippaasti yli 500... Huomenna illalla menen uudestaan, joten eiköhän tää tästä... Herkkuja en saakele soikoon enää syö.... Piste... :D

Mä olen ollut mökkireissulla ja vapua viettämässä, joten en ole kauheesti päässyt koneelle... Torstaina en punninnut ja tänään ruhtinaalliset 69.6 kg eli oon pläski edelleen...

Mankell ja Prisilla: Hieno saavutus ja tsemiä teille. Te ootte tosi hyviä, mä säälissä kieriskelen, kun en voinut vappuna vastustaa niitä tuhansia herkkuja. Grillattiin kolmena päivänä. Makkaraa en syö, mut pihvit, maissit, ribsit... niistä kertyykin ihan kivat rasvakikkareet.... 2 viikkoa aikaa ja tavoite olis 2,5 kg... Meill on miehen kanssa tulossa isot pippalot, kun pidetään yhteiset 30-vee synttärikemut ja olis kiva, jos vatsanseutu näyttäis jo vähän paremmalta... :D Nyt tosissani laitan tsempin päälle... Kävin kyllä taas eilen pyöräilemässä vajaat 2o km ja kaloreitakin kului reippaasti yli 500... Huomenna illalla menen uudestaan, joten eiköhän tää tästä... Herkkuja en saakele soikoon enää syö.... Piste... :D

Paino aamulla 69,4 eli eipä mitään kauheeta pudotusta... Tää on ihan hirveetä tuskaa... En ole edes herkkuja pahemmin syönyt, mut olin eilen kunnon hikijumpalla!!!!! Sain itsestäni irti nyt sit sen ja alan käymään 2-3 kertaa viikossa taas jumpassa... Se vaan on kökköö, ett ne jumpat on aina klo 19, ja mul on silloin imetysaika, ett saas nähä kuinka tästä sit selviää... Tosiasiahan on, ett en mä kuitenkaan imetä varmaan yli puolta vuotta...

No, anyway... Tästä se alkaa... oli muuten kauheeta katsottavaa, kun kokovartalopeilistä näki itsensä jumppaamassa... :kieh: On pieni muutos siihen, ett mitä reilu vuosi sitten oli... Aktiivijumppari ja nyt ei mikään kiintee tytsy katsonutkaan sieltä peilistä takasin... Arvatkaa vaan, ett iskikö paha mieli???? No, tästä se lähtee...

Mankell Ja Prisilla, huhhuuuu???? Mites teillä?????

Moro!
Mun täytyy tunnustaa etten halunnut tänään käydä vaa'alla. Tuli eilen syötyä oikee urakalla kaikkee hyvää kun oli vieraita. Ja vielä jäi karnevaalikeksejä kaappiin mun kiusaks...
Meen sitte maanantaina. Tosin on se viikonloppukin taas vähän syöminkejä tietämässä kun on äitienpäiväkin.
Mun pitäis nyt tosiaan ottaa itteeni niskasta kiinni ja lopettaa noi ylenpalttiset herkuttelut. Bailatinokin loppu kesäks ja nyt mulla ei sitten oo mitään säännöllistä liikuntaa :(
Pakko saada itteni kesäks kuntoon että kehtaa miehen ja lasten kanssa rannalle lähteä.
Hienoa että sä jaksat Riikkuli käydä noin paljon jumpalla. Mä en ite henkkoht tykkää hirveesti käydä jumpilla. Ja ei oo kyllä aikaakaan :/ Jotain liikuntaa pitäis kyllä kehitellä...

Mä kävin vaalla, ja edelleen pudotusta! Nyt oli tasa 66kg. :attn: :attn: :attn:

Mä yritän pitää kiinni säännöllisistä ruoka-ajoista ja iltasyömistä olen vähentänyt. Liikkunut en ole juurikaan.... Ensikuun alussa tosin ostan jumppasalille kortin. Mä olen kyllä tytöt nyt hyvässä vauhdissa! Puhkun tätä tuultä teillekin!!!! :wave: :wave: :wave:

Prisilla :mistä me kehiteltäs sulle joku liikuntamuoto, josta pidät? Tykkääks uida? Onko sulla työnneltävän ikäisiä lapsia?

Hienoa Mankell! Täytyy yrittää ottaa susta positiivista energiaa...
Nii mitäköhän sitä alkais liikkumaan? Uida en osaa kovinkaan hyvin, väärä tekniikka kai :/
On mulla noi lapset 2 1/2 vuotta ja 6 kk jota vois työnnellä rattaissa kun tuplarattaatkin löytyy. Eli siinähän saa kyllä hyvää liikuntaa kun työntää 40 kilosia rattaita etiäpäin mut nyt kun pihalla on kaikkee hommaa ja lapsetkin viihtyy eritavalla kun talvella niin ei oo tullu lenkille lähettyä.Nii ja onhan meillä myös koira jota tosin mies nykyään ulkoiluttaa. Mä harvemmin, vaikka se onkin ihan kivaa kun pääsee välillä tästä hullunmyllystä ulos :D
Siis mun pitää hankkia se orbitrek että tulis liikuttua huomaamatta :p :D

Yhteistyössä