Alkuperäinen kirjoittaja Riikkuli:Moro...
Mulla menee hermot, oikeesti... :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
Paino aamulla 69,9, prkl oikeesti...
Viikonloppuna mässäilty kaikkea mahdollista ihan kaksin käsin... Esikoisesta tässä vaiheessa olin jo 3 kiloa hoikempi ja kun esikoinen oli puolvuotias, paino oli jo 62 kg... Nyt tyttö 4-kuukautta... Mul on tässä kaksi kuukautta aikaa painaa edes se 64 kiloa... Ei taida onnistua... Ja mä en ala pisteille vielä, kun kerta imetän... Esikoisesta aloin pisteille, kun hän oli 4 ja 1/2 kuukautta ja laihdutin reilussa kuukaudessa muistaakseni 5 kiloa, mut nyt en vaan pysty. Mä olin silloin niin väsynyt, kärttynen ja päätä särki koko ajan... Mitä ihmettä mä enää teen????? Nimimerkki: ikuisesti pläskikö?
Et tietenkään ole! :hug: Mä koitan miettiä itsekin, et mikä tässä mättää, kun ei laihdu ja ehodtan sullekin seuraavaa... ENtä jos alkuun laskisit kuinka paljon niitä pisteitä syöt, eli tuleekö päivässä 50 vai sata
Mulla lähti kans esikoisesta kuudessa viikossa (!) kaikki raskaukilot, painoin reilusti alle 60kg. Kakkosesta laihdutin aika helposti pois ylimääräiset, mutta nyt....jämähtänyt on. Tekiskö ikä?