Kuka lähtis -7kg-kerhoon?

Moi, mä olen palautunut reissusta. Voitte uskoa, että syönyt olen ja juonut ihan kohtuullisesti koko loman läpi. :xmas: Mutta toisaalta olen myös lasketellut ja hiihtänyt (tosta hiihtämisestä olen tosi ylpeä- :kieh: ).

Onnea vaan RIikkulille alasuunnasta! Toivottavasti maanataina on taas vähemmän. :flower: :flower:

Maanantaina mäkin punnaan, nyt ei uskalla vielä. :whistle:
 
Kuulkaas kaikki....

Kävin eilen vaa`alla ja se oli sitten 70,2 eli takasin tultiin ja ryminällä... Eli kaikki mitä oli lähtenyt oli nesteitä näköjään... Hiljaa hyvä tulee, kait se sitten niin on... Eilen kumosin isot annokset sipsiä ja dippiä ja tänään mennyt jo dajmin puolikas... :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: Mihin tää hyvin alkanut laihis on karkaamassa? Mä tartten nyt tukea. Söisin vaan koko ajan... Ehkä upotan ruokaan ja herkkuihin tän vapaa-ajan mitä noilta lapsilta saan. Kun ne menee nukkumaan, niin mä annan itselleni luvan herkutella... :kieh: APUA:::::
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riikkuli:
Kuulkaas kaikki....

Kävin eilen vaa`alla ja se oli sitten 70,2 eli takasin tultiin ja ryminällä... Eli kaikki mitä oli lähtenyt oli nesteitä näköjään... Hiljaa hyvä tulee, kait se sitten niin on... Eilen kumosin isot annokset sipsiä ja dippiä ja tänään mennyt jo dajmin puolikas... :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: Mihin tää hyvin alkanut laihis on karkaamassa? Mä tartten nyt tukea. Söisin vaan koko ajan... Ehkä upotan ruokaan ja herkkuihin tän vapaa-ajan mitä noilta lapsilta saan. Kun ne menee nukkumaan, niin mä annan itselleni luvan herkutella... :kieh: APUA:::::
Kääks. Nyt aletaan tsemppaamaan toisiamme oikein urakalla.

Kehitellään nyt päivä strategioita, haetaan tarmoa ja mä tuun vielä illalla laittamaan sulle Riikkuli reseptin, jolla laihdut. Oikea taikaresepti, älä sure! :saint: :hug: :D
 
Maanantai taas...

Loma on tehnyt temppunsa, ja taas olen siinä lähtölukemassa, eli 68 kg. :/ Nyt on tultava muutos, oikeasti. Viikkoja jo tässä muka laihduttanut, eikä mitään tapahdu. Täytyy oikeasti miettiä, mikä on vikana. Joku nimittäin on. Ja tää imettäminen ei kyllä laihduta, vaikka muut väittäs mitä! |O

Eli nyt tosiaankin karkkipäivä käyttöön. Sama kuin lapsilla. Lauantai.

Kolme kertaa viikossa tunti hikoiluttavaa liikuntaa. Saa kerätä sen kolmetuntia myös pätkissä.

Ilta kuuden jälkeen, ts. iltapalaksi vain hedelmä ja rahkaa.

Eikä sipsin sipsin sipsiä kuukauteen.


Että näin tästä eteenpäin. |O B)
 
Huomenta...

Paino aamulla klo 9.00 oli 69,8 eli tiputusta tullut... Mä kyllä rehellisesti olen herkutellut koko viime viikon ja viikonlopun...Että vaikea uskoa tätä nyt taas todeksi...

Lapset taas sairaana, lähinnä toi esikoinen, niin valvominen vie varmaan voimia, tosin sekin on jo korjattu eilen jätskillä ja muilla mukavilla herkuilla... Mä lähen kanssa tohon karkkipäivään ja mula se varmaan on toi saunapäivä eli perjantai tai sitten lauantai... Katsotaan...

Kaveri tulee kohta kylään ja keksiä olis taas tarjolla... Jospa nyt kerrankin mieli pysyis ja en ottais yhtään keksiä... Katsotaan... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riikkuli:
Huomenta...

Paino aamulla klo 9.00 oli 69,8 eli tiputusta tullut... Mä kyllä rehellisesti olen herkutellut koko viime viikon ja viikonlopun...Että vaikea uskoa tätä nyt taas todeksi...

Lapset taas sairaana, lähinnä toi esikoinen, niin valvominen vie varmaan voimia, tosin sekin on jo korjattu eilen jätskillä ja muilla mukavilla herkuilla... Mä lähen kanssa tohon karkkipäivään ja mula se varmaan on toi saunapäivä eli perjantai tai sitten lauantai... Katsotaan...

Kaveri tulee kohta kylään ja keksiä olis taas tarjolla... Jospa nyt kerrankin mieli pysyis ja en ottais yhtään keksiä... Katsotaan... :D
ÄLÄ SYÖ KEKSIÄ :D
 
Huomenta...
En sitten muistanu eilen aamulla käydä vaa'alla ja iltapainoa en halunnu punnita, niin kävin nyt aamulla sitten. Eli 81,6.Vähän pudotusta sentään tullu lähtöpainosta. Torstaina oli tosin sen 81,3 että siitä taas hiukan noussut. Noi viikonloput on mun kompastus kiviä kun sillon tulee aina syötyä :ashamed: Mä voisin kanssa yrittää sitä yhtä karkkipäivää viikossa eli lauantaita ja sipsi lakkoa!! :D
 
Juu, karkkopäivä olis ok... Mäkkin söin sitten eilen 3 keksiä... :kieh: Muuten en kyllä sortunut...

Esikoinen edelleen kovassa kuumeessa jo neljättä päivää. Eilen käytiin lääkärissä ja joku virus taas kerran. Neljäs kuume tänä vuonna tolla meidän neitillä... :kieh: Toivottavasti pikkuinen ei saa sitä, meinaa aika raju kuumetauti ja hän ei vielä ole edes 4-kuukautta vanha... :eek:

Aamulla teki hirveesti mieli ottaa kahvin kanssa keksiä, mutta lujitin mieleni...

NYT TSEMPATAAN koko sakki.... :D
 
Mä sorruin ja söin aamukahvin kanssa pari suklaapisara keksiä... :ashamed:
Pitikin ostaa niitä eilen kaupasta, nyt ne on mun kiusana... :headwall:

Riikkuli: toivottavasti teillä parannutaan. Meillä on kanssa esikoinen ollu tänä vuonna muutaman kerran korvatulehduksessa ja vaavi kun oli 2kk niin oltiin viikko sairaalassa RS-viruksen takia. Rankkaa oli...Mut aika hyvin on pikkunen välttynyt muuten noilta esikoisen hoidosta kantamilta taudeiltä(on 2 päivää viikossa hoidossa)
 
Riikkuli: jojo kuume helpottaa esikolla? Toivottavasti... Ja toiv ei pikkunen sairastu.

Mä kävin tänään sovituskopissa. |O Mulla on maailman isoin takapuoli ja isoimmat jenkkakahvat! Kuulkaa, tuo reissu antoi todellakin uutta potkua laihduttamiseen. B)
 
Torstai on punnituspäivä :wave: :D

Mulla oli paino 67.4, eli pudotusta maanataista. Tässä on selkeä keha menossa, viikolla laihtuu, viikonloppuna tulee takas... Eli mitäs tästä voimme päätellä? :kieh:

Nyt viikonloppunakin pitää vetää normaalisyömisen linjaa, ja ihan pikkuisen herkkuja herkkuhetkillä. Jospa ens ma sitten olis jo alle 67kg. B)
 
Moi...

Paino aamulla 69,4, en oikein voi uskoa...


Mä en ole meinaa kohta viikkoon käynyt postilaatikkoa pidemmällä... Sen takia kun esikoinen on edelleen sairaana. Kuume on onneksi pikasen laskemaan päin... Mutta jos edelleen huomenna kuumatta, niin kuulemma heti lääkäriin... Kauhee yskä ja nuha. Toivotaan, ettei tartu nyt pikkuiseen... Vähän hänelläkin on taas nenä tukossa... :eek:

Meillä kanssa esikoinen käy 2 kertaa viikossa tarhassa ja tuo sieltä tietty kaikki nuo pöpöt... Tähän asti hän on pysynyt tosi terveenä. Viimeksi näitä tämän vuoden jatkuvia sairastumisia ollut kipeenä viime huhtikuussa... Niin se vaan ikävä kyllä on, ett heti kun kokopäiväsestä vaihtui tollaiseksi osa-aikaiseksi, niin alkoi sairastella enemmän. Tietty kun ei saa sitä vastustuskykyä samalla tavalla. Ja neiti käynyt tarhassa muutenkin vähän niin ja näin, eli tosi vähän ja heti kun menee, niin kolme päivää ja ollut sairaana. :kieh:

 
Helou...
Paino aamulla 80.6. Eli pudotusta tullut kilo maanantaista, mutta oon kyllä ollu aika vähillä syömisillä nää pari päivää kun on lauantaina vähän iltaulkoilua tiedossa... :D
No viikonloppuna tulee syöpöteltyä (ja vähän juopoteltuakin) eli varmaan tulee taas takasin.Mutta positiivista on se, että oon nyt kolme kiloa kevyempi kun ennen viime raskautta ja oon saanut jopa jotain vanhoja farkkuja sopimaan :D mutta vielä on paljon pudotettavaa edessä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Prisilla:
Helou...
Paino aamulla 80.6. Eli pudotusta tullut kilo maanantaista, mutta oon kyllä ollu aika vähillä syömisillä nää pari päivää kun on lauantaina vähän iltaulkoilua tiedossa... :D
No viikonloppuna tulee syöpöteltyä (ja vähän juopoteltuakin) eli varmaan tulee taas takasin.Mutta positiivista on se, että oon nyt kolme kiloa kevyempi kun ennen viime raskautta ja oon saanut jopa jotain vanhoja farkkuja sopimaan :D mutta vielä on paljon pudotettavaa edessä...
Tuohnan on tosi hieno juttu tuo. =)

Tää jojo ttelu viikon ja viikonlopun kesken on tosi ärsyttävää. Mutta mäpä meinan, etten saa viikonloppuna sitä painonlaskua enään takas. Syön järkevästi. :saint:

Saas nähdä, kun meille tulee ystäviä ihan yökylään, niin... :whistle:
 
Soon tääs punnituspäivä naiset! :p

Paino oli ihan sama kuin torstaina, eli 67.4kg.

Olen tosi tyytyväinen, et osasin juhlia viikonlopun niin, ettei maanantaina ollut plussaa.... MEillä oli tosiaan yövieraita (siis yösyöntia ja juontia), käytiin ravintolassakin syömässä ja sen sellaista.

Olen tyyyyyytyväinen. =)
 
Päivän myöhässä, anteeksi... :attn:

Paino aamulla 69,6 eli +200 grammaa taas, kiitos viikonlopun syöpöttelyn... :ashamed:
tuli syötyä perjantaina nälkään niin paljon herkkuja, ett oli oksennus lähellä... ei tästä vaan perkule taida tulla mittään..... :kieh:
 
Päivän myöhässä, anteeksi... :attn:

Paino aamulla 69,6 eli +200 grammaa taas, kiitos viikonlopun syöpöttelyn... :ashamed:
tuli syötyä perjantaina nälkään niin paljon herkkuja, ett oli oksennus lähellä... ei tästä vaan perkule taida tulla mittään..... :kieh:
 
Moi...
Mä sain sitten viikonlopun juhlimisen seurauksena flunssan enkä halunnu käydä eilen vaa'alla, tuli meinaa aika paljon syötyä kaikenlaista...Ja kun mulla on flunssa, niin mun on ihan pakko saada Maraboun daim suklaalevy että sitä tässä olen popsinut :ashamed:
Mä ryhdistäydyn pian ja torstai aamuna käyn puntarissa.
 
pAINO AAMULLA 68,9... MITENKÄHÄN VOI OLLA MAHDOLLISTA, KUN EILENKIN VEDIN ILTAPALKSI HEDELMÄTOFFEETA. :eek: No, nyt ei saa ainakaan nousta. Kaks kertaa ollut vaunulenkillä tällä viikolla, enempää en ole kerennyt harrastamaan liikuntaa, vaikka pitäis... Ens viikon perjantaina ois miehen firman kekkerit ja olis tosi kiva laittaa päälle jotain mukavaa ja juhlallista, mut vielä näyttää ainakin olevan turha luulo... En kyllä ole vielä varma, ett meenkö koko pippaloihin, kun ei hirveesti huvita mennä.... saa nähdä, jos tänään illalla jaksais lähtee lenkille... Juokseminen ei kauheesti houkuttele. Sais ton pyörän nyt tuolta anoppilasta poljettua, niin pääsis tekemään niitä pyörälewnkkejä...
 
pAINO AAMULLA 68,9... MITENKÄHÄN VOI OLLA MAHDOLLISTA, KUN EILENKIN VEDIN ILTAPALKSI HEDELMÄTOFFEETA. :eek: No, nyt ei saa ainakaan nousta. Kaks kertaa ollut vaunulenkillä tällä viikolla, enempää en ole kerennyt harrastamaan liikuntaa, vaikka pitäis... Ens viikon perjantaina ois miehen firman kekkerit ja olis tosi kiva laittaa päälle jotain mukavaa ja juhlallista, mut vielä näyttää ainakin olevan turha luulo... En kyllä ole vielä varma, ett meenkö koko pippaloihin, kun ei hirveesti huvita mennä.... saa nähdä, jos tänään illalla jaksais lähtee lenkille... Juokseminen ei kauheesti houkuttele. Sais ton pyörän nyt tuolta anoppilasta poljettua, niin pääsis tekemään niitä pyörälewnkkejä...
 
pAINO AAMULLA 68,9... MITENKÄHÄN VOI OLLA MAHDOLLISTA, KUN EILENKIN VEDIN ILTAPALKSI HEDELMÄTOFFEETA. :eek: No, nyt ei saa ainakaan nousta. Kaks kertaa ollut vaunulenkillä tällä viikolla, enempää en ole kerennyt harrastamaan liikuntaa, vaikka pitäis... Ens viikon perjantaina ois miehen firman kekkerit ja olis tosi kiva laittaa päälle jotain mukavaa ja juhlallista, mut vielä näyttää ainakin olevan turha luulo... En kyllä ole vielä varma, ett meenkö koko pippaloihin, kun ei hirveesti huvita mennä.... saa nähdä, jos tänään illalla jaksais lähtee lenkille... Juokseminen ei kauheesti houkuttele. Sais ton pyörän nyt tuolta anoppilasta poljettua, niin pääsis tekemään niitä pyörälewnkkejä...
 
Moi, mulla oli paino 68.2kg, eli vähän laskua maanantaista. Mulla on kans nyt tsemppi päällä! =) TAi syön aika järkevästi, aamulla puuroa ja sitä rataa. :p Viikonloppu on aika paha, kahet syntymäpäiväjuhlat ja sunnuntaina tulee ystäviä syömään. Mut järki kädessä, naiset! :kieh:
 
Terve,

mites se viikonloppu meni =) ?????

MEillä oli vierailuja puolin ja toisin (=syömistä, syömistä) , paino pyörii noissa samoissa lukemissa kuin aikaisemminkin. ELi kohtuudella osasin viikonloppuni mässätä. :p

Tänään alan laskea taas pisteitä, kuitenkin ilman nälkää.... Hoksasin, et mullahan on ihan sikahyvä motivaattori laihdutukselle loppukesässä tiedossa! Miehen veli menee naimisiin, ja pakkohan siellä on sitten hehkeänä olla. EIkö? ELi nyt on ihan selvä tavoitekin tiedossa. Pisteita siis laskemaan, ja kuniiseen kevätsäähän ulkoilemaan. =)
 
Moro...


Mulla menee hermot, oikeesti... :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Paino aamulla 69,9, prkl oikeesti...

Viikonloppuna mässäilty kaikkea mahdollista ihan kaksin käsin... Esikoisesta tässä vaiheessa olin jo 3 kiloa hoikempi ja kun esikoinen oli puolvuotias, paino oli jo 62 kg... Nyt tyttö 4-kuukautta... Mul on tässä kaksi kuukautta aikaa painaa edes se 64 kiloa... Ei taida onnistua... Ja mä en ala pisteille vielä, kun kerta imetän... Esikoisesta aloin pisteille, kun hän oli 4 ja 1/2 kuukautta ja laihdutin reilussa kuukaudessa muistaakseni 5 kiloa, mut nyt en vaan pysty. Mä olin silloin niin väsynyt, kärttynen ja päätä särki koko ajan... Mitä ihmettä mä enää teen????? Nimimerkki: ikuisesti pläskikö?
 

Yhteistyössä