Kuka lähtis -7kg-kerhoon?

Ei hyvin mee.. paino ei oo liikkunu mihkään, ehkä muutama sata tullu lisää,mut laihtunu en ainakaan oo. Pirun pääsiäinen ja kaikki muut hulinat mitä tässä on ollu.

Yhtään ei auta sekään et kaikki täs perheessä herkkusuita eli tehdään usein hyvää ruokaa (ja sitähän on pakko ottaa lisää.. ) leivotaan ym. ARGH!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamitar:
Ei hyvin mee.. paino ei oo liikkunu mihkään, ehkä muutama sata tullu lisää,mut laihtunu en ainakaan oo. Pirun pääsiäinen ja kaikki muut hulinat mitä tässä on ollu.

Yhtään ei auta sekään et kaikki täs perheessä herkkusuita eli tehdään usein hyvää ruokaa (ja sitähän on pakko ottaa lisää.. ) leivotaan ym. ARGH!!
No onneks toi pääsiäinen on nyt ohi, ja seuraava koettelemus lienee sit juhannus. :D Lasketsä pisteitä vai miten yrität? =)
 
Mankell: Seuraavaksi on VAPPU Ja munkit ja tippaleivät, simat sun muut....

Niin ja mäkin unohdin listasta, ett olin ystäväni kanssa torstaina syömässä ravintolassa ja siinä meni pullo punkkua ja sen jälkee istuttiin iltaa ja siinäkin meni punkkua ja siideri... :eek:

Mutta eilen jumppasin oikein urakalla....
 
Mankell: Seuraavaksi on VAPPU Ja munkit ja tippaleivät, simat sun muut....

Niin ja mäkin unohdin listasta, ett olin ystäväni kanssa torstaina syömässä ravintolassa ja siinä meni pullo punkkua ja sen jälkee istuttiin iltaa ja siinäkin meni punkkua ja siideri... :eek:

Mutta eilen jumppasin oikein urakalla....
 
Joo punnitaan vaan torstaina. Mä kävin tsekkaa "epävirallisesti" aamulla painon ja aloin jo epäillä että vaaka on hajonnu kun näytti niin hurjia lukemia :eek: ...Pari kiloa plussaa olis sen mukaan pääsiäisen saldo,Apua....Mut mä toivon et se että vaaka näytti noin paljon, menis osittain sen piikkiin et edellisenä iltana söin vielä pizzaa ja popcornia iltapalaksi . Mulla ei oo selkärankaa kai yhtään. Pääsiäisen jokaisena päivänä tuli syötyä kaikkea niin epäterveellistä mutta nyt on tosiaan otettava itteään niskasta kiinni!
Eli torstaina sitten punnitus B)
 
Just tein tunnin lumityöt ja sitä luntahan oli ihan hirveesti! Ei voinut edes kolata vaan koko piha oli lapioitava kun lunta oli mua polviin saakka.Eiköhän siinä mutama kalori kulunut =)
Ärsyttävää kun tuli taas täys talvi. Sais jo se kevät tulla...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Prisilla:
Just tein tunnin lumityöt ja sitä luntahan oli ihan hirveesti! Ei voinut edes kolata vaan koko piha oli lapioitava kun lunta oli mua polviin saakka.Eiköhän siinä mutama kalori kulunut =)
Ärsyttävää kun tuli taas täys talvi. Sais jo se kevät tulla...
Mä menen kans kohta lumitöihin. Mies kolasi jo aamulla kertaalleen, mutta nyt kun katsoin ulos ikkunasta, niin lunta oli taas piha täynnä. :eek: EIköhän se tämän päivän lenkistä käy.

Ja huomenna kun pitäsi punnita.... se panee vähän lapioon liikettä. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
No onneks toi pääsiäinen on nyt ohi, ja seuraava koettelemus lienee sit juhannus. :D Lasketsä pisteitä vai miten yrität? =)
Mä vaan yritän katsoa mitä laitan suuhuni. Toi pisteytys ois kyl hyvä alottaa, koska oon joskus sen avulla tiputtanu 20kg.. mulla vaan niin epäsäännöllinen työ ja sen myötä ruokailuajatkin on mitä on.. saa nähdä mitä tästä tulee..
 
Täydellinen masennus |O


PAino prisiis sama kuin aloittaessa, 68kg.

Voi venäjän etuvartio. |O |O |O |O |O |O |O

ME lähdetään tänään yli viikoksi reissuun, lappiin. Jospa saan hiihdettyä siellä, ja syötyä paremmin. No, tän huonommin ei voine enää mennä....

Yritän sieltä löytää konetta, että informoin tilannetta. Mutta jos ei löydy, niin sit viikon päästä maanantaina ilmoittaudun laihtuneena. :D :saint:
 
Mä taas oon positiivisesti yllättynyt ,että vaikka paino ei oo pääsiäisen mässäilyjen takia tippunutkaan ,niin nyt oli vaan 100 g tullu lisää.Ja vaaka tosiaan näytti tiistai aamuna 84 kiloa!
Eli paino aamulla 82,1 kg.
Maanantaina sit taas punnitus :) Vaikka vähän paha päivä toi maanantai on siks että viikonloppuna tulee varmaan taas syötyä jotain hyvää. Kaikki on pahoja päiviä punnitukselle. ..B)
 
Harmi, meidän lopmareissulle tuli keskeytys , kun vaavi sairastu kuumeeseen, 39.4 oli tänä aamuna. Me päästiiin kuitenkin "puoleen väliin" (mummolaan), isommat lapset lähti isovanhemppien kanssa jo sinne mökille. Me mennään perästä , kunhan vaavi parantuu edes jonkin verran... :/
 
Höh... Voi piebntä ressukkaa... Oletteko saaneet rokotuksen jo? Se voi meinaa aiheuttaa kuumetta... Meillä neiti sai eilen ja tänään oli heti jo lämpöä ja viime yö oli aivan järkky... Imetin varmaan 10 kertaa ja neiti 10 minuutin välein heräsi itkemään... Olo on kuin zombiella.... |O Koittakaa saada pikkuinen pian kuntoon, niin pääsette lomailemaan... :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riikkuli:
Höh... Voi piebntä ressukkaa... Oletteko saaneet rokotuksen jo? Se voi meinaa aiheuttaa kuumetta... Meillä neiti sai eilen ja tänään oli heti jo lämpöä ja viime yö oli aivan järkky... Imetin varmaan 10 kertaa ja neiti 10 minuutin välein heräsi itkemään... Olo on kuin zombiella.... |O Koittakaa saada pikkuinen pian kuntoon, niin pääsette lomailemaan... :hug:
Eilen kans saatiin rokote, kuumetta oli ihan tosissaan paljon, ei vaan lämpöä. :/ Ei tuokaan nyt nuku, pikkuisen torkahtaa ja taas syömään, tai ainakin rinnalle vikisemään. On varmaan niin paha olo. :/
 
On hiljasta juu... Niinku tää mun painon pudotuskin. Eli edelleen se 82,1 kiloa!Tuli lauantaina vähän syötyä... :ashamed: Toi 82 on joku maaginen raja jota mun on vaikee näköjään ylittää.
Kävin eilen täällä muutaman kerran kattomassa kuis muilla, mut ei tosiaan kukaan ollu ilmottautunut. Mäkään en sitten kehdannu laittaa tota mun painoa.
Nyt täytyy yrittää tosissaan tsempata tää viikko(just söin pullan kahvin kanssa :ashamed: ) ja liikkua ja jumpata paljon.
Eilen oli bailatino ja kohta taidan lähteä tuplarattailla lenkille. On meinaa aika rankkaa puuhaa työntää 40 kiloa eteenpäin.Sit meinasin et jos hankkis sellasen Orbitrekin mitä tv-shopissa mainostetaan.Onko kellään kokemuksia laitteesta?Jos sitä tulis vaikka käytettyäkin. Salille en millään kerkeä ja ei oo kyllä varaakaan, et jos kotona saisi kotitöiden ohella vähän liikuttua...
 
Huomenia :) Ompas meillä täällä hiljasta... Mihin kaikki on hävinny? Mankell taisi olla reisussa mut kuis muut? Onko meitä enää muita ku Riikkuli joka kanssa ilmottautu maanataina?

Pitikö meijän tänään punnita? Vai onko se nyt kuitenkin että kerta viikossa. Mä nyt kuiteskii kävin aamulla vaa'alla ja se näyti 81,3 kg! :) En tiiä onko vaa'assa vikaa vai onko tosiaan saanut maanataista 800 g tiputettua. Mulla kyllä ainaon paino vaihdellut paljon sen mukaan mitä oon syöny ja onneks on nopee aineenvaihdunta jos kattoo vähän mitä syö.Ehkä se että oon jättänyt herkutteluja vähemmälle on auttanut. No viikonloppu tulossa ja varmaan taas sorrun herkkuihin, että maanataina ollaankin sit varmaan taas lähtökuopissa... :eek:
 

Yhteistyössä