Kuka lähtis -7kg-kerhoon?

Viikonlopun megaherkuttelun jälkeen paino tänä aamuna 67,7!!!! jee, jee.... Jumppaan piti mennä tänään, mut ollaan koko perhe kaameessa flunssassa vauvaa myöten, joten saa nähdä selviänkö sinne.... Se meneekin nyt sitten juhannuksesta kiinni ja aukee vasta elokuun puolivälissä, mut ei hätiä, mun sisko toi mulle muistitikulla aidon bodypump- ohjelman, joten treenit jatkuu kotona siihen saakka... Oli muuten tehokas treeni, kun torstaina sen vedin ja sitten illalla jaksoin vielä jumpallekin.... ;)


Flunssasta huolimatta olo on ensimmäistä kertaa synnytyksen jälkeen kiva ja kevyt. Vatsa on pienentynyt huomattavasti ja siinä mulla onkin sitä ylimääräistä...


Mites Mankell ja Prisillla???? Vai onko mut jo lempattu yksin laihduttamaan.... :D

Mitkäs on jussisuunnitelmat???? Me taidetaan olla ihan perheen kesken kotona.... :eek:
 
Viikonlopun megaherkuttelun jälkeen paino tänä aamuna 67,7!!!! jee, jee.... Jumppaan piti mennä tänään, mut ollaan koko perhe kaameessa flunssassa vauvaa myöten, joten saa nähdä selviänkö sinne.... Se meneekin nyt sitten juhannuksesta kiinni ja aukee vasta elokuun puolivälissä, mut ei hätiä, mun sisko toi mulle muistitikulla aidon bodypump- ohjelman, joten treenit jatkuu kotona siihen saakka... Oli muuten tehokas treeni, kun torstaina sen vedin ja sitten illalla jaksoin vielä jumpallekin.... ;)


Flunssasta huolimatta olo on ensimmäistä kertaa synnytyksen jälkeen kiva ja kevyt. Vatsa on pienentynyt huomattavasti ja siinä mulla onkin sitä ylimääräistä...


Mites Mankell ja Prisillla???? Vai onko mut jo lempattu yksin laihduttamaan.... :D

Mitkäs on jussisuunnitelmat???? Me taidetaan olla ihan perheen kesken kotona.... :eek:
 
Moikka!
Kyllähän mä täällä vielä roikun mukana. En oo vaan saanu tuloksia kun olen aina viikonloppuna johonkin sortunut :ashamed:
Eli samaa paino on pysyny...
Hieno tahti sulla Riikkuli päällä!Pitäsköhän munkin hankkia joku jumppadvd...Mistäköhän kannatais hankkia? Mun ongelma on nyt kesällä just se ettei oo mitään säännöllistä liikuntaa :(
Jumppassa käymiseen ei nyt vaan oo rahaa eikä aikaa...
 
Morot B)

Mulla ei tuo paino tipu, siinä 66kg molemmin puolin heiluu vaikka urheilun olen aloittanut. Eilenkin kävin pumpissa, ja huomenna taas. Pitäis vissiin niitä pisteitäkin laskee, jos meinaa painon alentaa. Siihen ei oikein into riitä kuitenkaan...Sähän säät mut kohta Riikkuli kiinni painossa! :D Nyt täytyy torhistautua.

ME ollaan kans varmaan ihan kotosalla jussina, sisko miehineen ja koirineen tulee varmaan käymään, ja äiti. Mutta mitähän sitä oikein vois tehdä. :eek: TUntuis et pitäis jotain juhannusjuttua olla, mutta mitä... Ärsyttävä tuo juhannus kun ei ole mökkiä, laajaa kaveriporukkaa je hellekeliä. :xmas:
 
Älä sinä tyttö hätäile. Paino nousee aina jumpan aloittamisen myötä, sillä tunnetustihan lihas painaa enemmän kuin läski...

Äiti on kylässä ja aamulla kävin vaalla tulos 67,4... Söin kyllä just aimoannokset suklaapikkuleipiä, mitä ne mun tytön kanssa just leipoivat... :ashamed:

Mul on nyt kauhee polte tohon painonpudotukseen, kun huomaan, ett se alkaa pikkuhijaa putoomaan... Tietty kesän häät ja polttarit vaikuttaa asiaan positiivisesti... lisäksi pikkuiseni lopetteli imetystää ihan omatoimisesti eli ei tissi kelpaa kuin yöllä, niin on helpompi sitten laihduttaa, kun ei ole koko ajanmakeannälkä samalla tavalla kuin imettäessä...

Nyt naiset tsempataan...

Prisilla: Mun sisko oli ihan sen aidon ohjelman netistä kai kopsannut jostain ja on kyllä sika tehokas... Lisäksi pelkkä vaunukävely ensialkuun auttais varmaan. nyt kesällä meinaa tulee sellaisestakin ihan hiki... :D
 
Moi,

paino edelleen tasan 66kg. Ärsyttävää, ei tipu ollenkaan. Mutta jospa se tosiaan, niin kuin Riikkuli sanoit; salakavlaa on muuttumassa lihakseksi. :D Paljon sulla menee muuten kaloreita pumpissa? Mulla on mennyt parhaillaan 350, mutta eilenkin jäi alle 300. Luulin, et meinis 500, mut HAH.

Nyt on tää juhannus... monipäiväinen syöntijuhla. Apua. Täytyy pitää itsensä kurissa. Olen päättänyt, että heinäkuun alussa pitää painon olla 64kg, kiire tulee. :p

Hauskaa Juhannusa Riikkuli ja Prisilla! =)
 
Paino mulla eilen 66,7, jeeeeeeeeeeee :D

Tosin söin eilen paljon ja tänään olis tarkoitus vähän ottaa punkkua....


Mankell: ei mullakaan mene pumpissa kuin noin 300 kaloria tai jumpassa, jossa paljon lihaskuntoa. Siinähän aerobinen liikunta jää vähemmälle, siis sillä tasolla, ettei syke nouse korkealle jolloin ei kalorinkulutuskaan ole suuri... mutta lihas kasvaa ja rasva palaa varmasti...


Mut esim. boxpumpissa, jossa on iskusarjoja ja aluksi tosi rankka aluverryttely, niin kaloreita menee 400-500 tehosta riippuen... joten äläpä ole huolissasi kalorinkulutuksesta.... Lahasmassa kasvaa ja rasva palaa kyllä...


hyvää juhannusta!!!!! :D
 
paino aamulla 67,2 , kiitos viikonlopun juhannussyömisten... :kieh: Nyt on kyllä aika ähky olo :$ Eilen oltiin vielä pitsalla ja tehtiin jäätelömarenkimössöä ja ai, ett oli hyvää... :p

No, täytyy taas ryhdistäytyä....

Mites jussit ja muut Mankell ja Prisilla, huhhuuuuuuu :wave:
 
paino aamulla 67,2 , kiitos viikonlopun juhannussyömisten... :kieh: Nyt on kyllä aika ähky olo :$ Eilen oltiin vielä pitsalla ja tehtiin jäätelömarenkimössöä ja ai, ett oli hyvää... :p

No, täytyy taas ryhdistäytyä....

Mites jussit ja muut Mankell ja Prisilla, huhhuuuuuuu :wave:
 
Voi hitsi Riikkuli, millä sä teet tuon! :kieh: :kieh:

Mä en muistanut käydä aamulla puntarilla, voisin käydä huomenna.

Eilen kävin pumpissa ja lisäsin omasta mielestäni ihan törkypainot, mutta ihmeen hyvin jaksoin vetää... Millä sä kyykkäät Riikkuli? Mä laitoin nyt isot ja keskikokoset molempiin päihin, ja ihan jaksoi hyvin. Rintaan laitoin vitoset molempiin päivin, ja hyvin meni, kunnes piti alkaa punnertaa.... Ei ihan enää nenä hipassut lattiaa. :D

ME lähdetään huomenna viikoksi lomalle, mutta tarkoitus olis pitää aika urheilullinen loma. Ehkä pääsen netin ääreen kertomaan mitä kaikkea olen urheillut :D. Tai sitten palaan sorvin ääreen viikon päästä!

Pidetään peukkuja, että olis hyviä lomakelejä.
 
mankelille hyvää lomaa.....

mä olen nyt synnytyksen jälkeen pumpannut vaihtelevasti 6-9 kiloisilla...siitä sitten pikku hijaa ylöspäin....

toivottavasti säät sallii... ja mankell, mä olen painonvaartijoiden pisteillä ja syön 18-20 pisteellä päivässä...eli aika vähän, koska vaihtelevalla menestyksellä imetän vielä...pääsääntöisesti öisin.... en tiiä, ett onko nuo pisteet sit liian vähän, mut pääasia, ett paino tippuu nyt ihan hyvin, kun ennen oli aika tuskaa ja säätämistä... B)
 
Tänään aamulla paino 65,6kg... B) jee,jee....

En kyllä juhli vielä ihan täysillä, kun voi olla vaan jotain nestevajausta, mut toivotaan, ett pysyy.... :D

Prisilla, mihin oot joutunut tai siis hävinnyt???? :wave:

Mankell, tulehan sitten kertoilemaan, ett kuinka loma meni.... :wave:
 
:eek: :eek: SIis ihan hirveetä tahtia tuo sun paino putoaa Riikkuli!!! :flower:

ME oltiin lomalla, oli aivan upea, tosi hauska ja rentouttava loma. =) kErrankin :D

PAino pysy loman ajan siinä 66kg, mikä sinänsä on ihan saavutus. Urheiltiinkin jonkin verran, ja tietty syötiin.... ALoitan tänään laskemaan pisteitä, koska haluan edes pari kiloa tiputta
a ennen niitä loppukuusta olevia häitä... Luulen, et jollain 20 pisteellä mennään, plus sitten urheilun avulla saadut pisteteet. JOspa se nyt!

Ai niin... meidn 6kk tyttö kun ei vielä käänny mahalta selälleen eikä toisinkaan päin, niin anoppi tokas et jospa se johtuu siitä et tyttö on niin lihava. :kieh:

LAitanko tytön samalle pistedietille itseni kanssa, että oppis pyörimään. :p


Maanantaina taas tänne!
 
Kyllä mä edelleenkin täällä jotenkuten mukana olen. En oo vaan saanu mitään tuloksia aikaseks! :ashamed: Mä oon ollu vaan ihan älyttömän väsynyt ja en oo jaksanu liikkua yhtään.Siis ihan laiskana olen ollut..
Mä tässä jo luulin että olisin taas raskaana(mikä ei siis olis toivottua) mutta onneksi jopa labra näytti negaa.En apteekin testiä uskonut kun on kaikki raskaus oireet mitä aikaisemmissa raskauksissa;väsymys,alavatsakipu,pahoinvointi,turvotus,närästys....Mutta en siis ole,huh huh.Olis kyllä aika katastrofi meille ,kun nytkin on aika rumbaa ,kun lapset niin pienellä ikäerolla. Nää mun oireet liittyy sit varmaan imetyksen lopetukseen kun alkaa hormonit mylläämään.Edelleen koitan ryhdistäytyä ja niitä kiloja on saatava alemmas!

Te ootte saanu hyvin tuloksia!Hyvä tytöt =)
 
Prisilla: kiva, ett olet kuitenkin mukana. mulla sama juttu, tein raskaustestinkin pari viikkoa sitten, mut mul kans varmaan liittyy siihen, ett imetys on loppumassa. Imetän enää vaan yöllä kerran ja satunnaisesti aamulla kerran...

Paino aamulla tasan 66 kg. Tullut syötyä pikkasen epäterveellisemmin. No, jumpat alkaa pian ja sitten taas, mut enää en anna painon nousta. Meillä on vauvalla ollut yhtä yöhulinaa viikon, joten ei oo jaksanut kauheesti pisteitä laskea... Ei olla viikkoon nukuttu kunnolla. Hampaita taitaapi tehä. Ehkä tää tästä... Mul ois 3 viikkoo aikaa pudottaa se 2-3 kiloa.... mites muut????
 
Prisilla: kiva, ett olet kuitenkin mukana. mulla sama juttu, tein raskaustestinkin pari viikkoa sitten, mut mul kans varmaan liittyy siihen, ett imetys on loppumassa. Imetän enää vaan yöllä kerran ja satunnaisesti aamulla kerran...

Paino aamulla tasan 66 kg. Tullut syötyä pikkasen epäterveellisemmin. No, jumpat alkaa pian ja sitten taas, mut enää en anna painon nousta. Meillä on vauvalla ollut yhtä yöhulinaa viikon, joten ei oo jaksanut kauheesti pisteitä laskea... Ei olla viikkoon nukuttu kunnolla. Hampaita taitaapi tehä. Ehkä tää tästä... Mul ois 3 viikkoo aikaa pudottaa se 2-3 kiloa.... mites muut????
 

Yhteistyössä