Kuka katsoo Luukusta lukaalin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilinäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Katson juu. Mut aina mua jaksaa ihmetyttää, miten ihmiset voi elää noin sekasissa asunnoissa :/ Tuollaki kolme sohvaa sikin sokin olohuoneessa ja järkky määrä tavaraa joka paikassa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Katson juu. Mut aina mua jaksaa ihmetyttää, miten ihmiset voi elää noin sekasissa asunnoissa :/ Tuollaki kolme sohvaa sikin sokin olohuoneessa ja järkky määrä tavaraa joka paikassa.

Harvan tavallisen rivikansalaisen kodit tuon kummempia on, nimimerkillä, tervetulo meille, rojun luvattuun maahan =) =) =)

Minä katson, ja tykkään kanssa juuri siitä kun on ihan tavallisia ihmisiä jotka todella tarvitsevat remppaa.
Ja etenkin on kiva nähdä, että normaalisti valtaosalla lapsiperheistä on oikeasti "sotkuista" eli elämisen jälkeä näkyy ihan joka paikassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:

Harvan tavallisen rivikansalaisen kodit tuon kummempia on, nimimerkillä, tervetulo meille, rojun luvattuun maahan =) =) =)

No mitä sä teet sillä rojulla? Eikö sitä voi heittää pois tai laittaan kiertoon ;) Mua ahistas, jos joka paikka ois tavaran peitossa, pölyäkinhän ne krääsäkasat kerää ihan rutosti :/

[

No mitä sä teet sillä rojulla? Eikö sitä voi heittää pois tai laittaan kiertoon ;) Mua ahistas, jos joka paikka ois tavaran peitossa, pölyäkinhän ne krääsäkasat kerää ihan rutosti :/

No krääsää ja krääsää.. Mulla se tarkoittaa Arabian kannuja, vauvojen retrovaatteita, vanhoja kirjoja.. Valokuvia on tosi paljon esillä, meidän kodin kuuluukin näyttää tältä :)

Meillon auki ja poika katteli kun noi arvuutteli missä etelä on ja ny se heiloo syömäpuikkojen kaa ja sohii eteensä ja hokee "tuolla, tuolla, tuolla" :laugh: :laugh:

Mut joo, paljos noiden budjetti oli?

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Meillon auki ja poika katteli kun noi arvuutteli missä etelä on ja ny se heiloo syömäpuikkojen kaa ja sohii eteensä ja hokee "tuolla, tuolla, tuolla" :laugh: :laugh:

Mut joo, paljos noiden budjetti oli?

22000e