Putous! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viihdytti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voiko Suomessa panna noin halvalla yhtä mitä ilmeisimmin hyväksikäytettyä ihmisryhmää; thaihierojat?
Tuo hahmo kyllä rikkoo kaikki mauttomuuden ja ehkäpä myös jonkin lailisuuden rajan.

Alkuperäinen kirjoittaja Myötätuntoinen;22923571:
Voiko Suomessa panna noin halvalla yhtä mitä ilmeisimmin hyväksikäytettyä ihmisryhmää; thaihierojat?
Tuo hahmo kyllä rikkoo kaikki mauttomuuden ja ehkäpä myös jonkin lailisuuden rajan.

Heh, ihan yhtälailla loukkaa tiettyä ammattiryhmää kuin sen Aku Hirviniemen valvovarakennusmestari omaansa. *Siis ei mun isä oo yhtään tuollainen ja toi on tosi halventavaa...!*

Mun mielestä todella viihdyttävä ja hahmot hyvin tehtyjä, paitsi shamaani pusuttimesta en saanut oikein otetta, ehkä mulla on yleissivistyksessä aukko, kun en osannut yhdistää sitä mihinkään.

Laadukasta viihdettä mun mielestä.

Mun mielestä se on ihan kamalan huono. Kuka vaan kadunmies osaisi olla noita hauskempi. Ja noi on sentään viihdeammattilaisia.

Mua ärsyttää, että katsojille tuputetaan noin huonoja juttuja. Mä haluaisin nähdä oikeesti kivoja sketsejä, enkä tollasta keskenerästä väkisin tehtyä. Ku se vaan ei oo hauska. Sille asbestilaululle vähän kyllä hymyilin.

Ei se riitä, että nainen puetaan mieheksi tai mies puetaan naiseksi.

Tuntematta syvällisemmin oon vähän samaa mieltä tuosta thainaisnäkökulmasta. Kun köyhistä oloista on ehkä pakko/pakotettu jonnekin ja päätyy tietyntyyppisiin tehtäviin, voi taustalla olla ihmiskauppaa ja hyväksikäyttöä ymv. rikollisuutta. jos jo pelkästään värin suhteen on oltava varovainen, niin miten on vain hauskaa, kun koko persoonallisuus kaikkine taustoineen voidaan noin vain panna naurunalaiseksi??? Muut putouksen hahmot ovat vain hahmoja ja munamies aivan erinomainen semmoinen.

Mä ajattelin katsoa putouksen ekaa kertaa nyt viime viikolla, kun kuvittelin sen olevan hyvä viimevuotisesta kohtusta päätellen.

Ohjelman katsominen oli kyllä totaalinen pettymys, enkä tule toiste katsomaan. Mieheni oli samaa mieltä.

Arviolta 300 000 - 400 000 thainaiselle tehdään Thaimaassa vuosittain abortti hämärissä olosuhteissa. Heistä 12 - 15 prosenttia on teini-ikäisiä (METRO 24.1.2011). Ei se Kuustonen jaksais ilkkua....

Yhteistyössä