Nyt tämä PUTOUS-villitys meni liian pitkälle!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ärsyyntynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"ärsyyntynyt"

Vieras
Koululaisen ainoa läksy on keksiä joku "sketsihahmo" minkä voi sitten maanantaina esittää!

Minä en voi sietää putousta ja nyt tarvisi vielä lapsen apuna keksiä joku typerä hahmo.

[QUOTE="aapee";25730558]Mutta kun pyytää apua, meillä näes autetaan lapsia läksyissä...[/QUOTE]
Nyt olisi hyvä tilaisuus opettaa lasta käyttämään omaa mielikuvitustaan, ja keksimään ihan itse hahmo. Varmasti osaa jos vain viitsii yrittää - joku hankala matematiikan lasku tms on hieman eri asia, siinä voi apu joskus ollakin tarpeen.

miksi sun pitäisi osallistua sketsihahmon keksimiseen? Mitä lapsi siitä oppii jos sinä keksit hänelle hahmon ja lapsi vain esittää sen? Anna lapsen käyttää omaa mielikuvitustansa ja jos tarvitsee vaikka vaatetuksessa tms. apua niin auta.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
[QUOTE="aapee";25730580]Meillä ei lapsikaan ollut kovin mielissään! Ei tykkää itekkään putouksesta.[/QUOTE]
Sketsihahmoja, näyttelemistä ja luovuutta ei olekaan muualla kuin Putouksessa.

[QUOTE="aapee";25730580]Meillä ei lapsikaan ollut kovin mielissään! Ei tykkää itekkään putouksesta.[/QUOTE]
Sketsihahmoja on ollut kyllä olemassa jo ennen Putousta, usko tai älä. (Ja ei, en itsekään tuota sarjaa seuraa)

no sittenhän tämä on varsin opettavainen läksy lapselle:

1.oppii käyttämään omaa mielikuvitustaan äidin mielikuvituksen sijaan

2.oppii sen, että joskus elämässä on tehtävä asioita joista ei itse niin hirveästi pidä.

• Tykkää
Reactions: Anatolia