Kuka katsoi kakkosen dokkarin Katri ja Kaitsu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Magenta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun roudasi niitä pyykkejä lasten kanssa, pukemiset lähtemiset. Hyi olkoon! Kumma, että hengissä vielä koko perhe. Melkoisen kuluttavaa aikaa tuo kun on kaksi pientä lasta.

Never again. Pitäisi olla ikäraja noin pelottaville ohjelmille.

Mä musitan silloin kun näistä tuli dokumentti aikoinaan...jotenkin jäi sellai olo että ei tuu kestämään. Mutta...mutta, näköjään siivet on kantaneet, ja rohkeita ovat olleet kun ulkomaille lähteneet, ja ilmeisesti jäävätkin. Hattua nostan...Ja tää dokumentti oli jatkoa siis sille kauan sitten tulleelle, jossa päivitettiin mitä tälle parille kuuluu...eli tuores on.

ai tulikos se uusintana? prkl ku missasin!!!! :headwall:

no niin... eli tais olla se kolmas osa siitä dokkarisarjasta! piru vie ku en tienny! tarvii yrittää kahtoa josko se tulis uusintana jossain vaiheessa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo mä katoin, tuli ensin itelle vähän sellanen olo että voi vitsi mitä mä oon saanut elämäs aikaan, mut sit aattelin tarkemmin ja tajusin et miehensä siivellä se Katri siinä nyt aikalailla eleli.

Itseasiassa mielestäni ei heiltä ollenkaan huono suoritus. Ajatellaan vaikka Katria.

Käsittääkseni hän on vielä alle 30-vuotias, 2 isoa lasta jo, opiskellut ammattikorkeakoulussa ja hankkinut useamman vuoden työkokemusta ja elämänkokemusta ulkomailta. Unohtamatta mainita, että heidän elämänsä on koskettanut monia suomalaisia ja jättänyt jälkensä historiaan. Ei laisinkaan paha saavutus!

Alkuperäinen kirjoittaja lapset:
Kun roudasi niitä pyykkejä lasten kanssa, pukemiset lähtemiset. Hyi olkoon! Kumma, että hengissä vielä koko perhe. Melkoisen kuluttavaa aikaa tuo kun on kaksi pientä lasta.

Eikö tuo ole aika normaalia lapsiperheissä? Jo on huonosti asiat, jos tuollainen on niiiin kamalaa. Ei ihme, että masentunutta väkeä riittää, jos asenne on tuollainen.

VOi hitto , oon missannut tuon ohjelman. Silloin vuosia sitten tuli katsottua se vanha dokkari kun noita ihmisiä täällä päin näki muutenkin kaupassa ym :) TUleekohan uusintana ???

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
VOi hitto , oon missannut tuon ohjelman. Silloin vuosia sitten tuli katsottua se vanha dokkari kun noita ihmisiä täällä päin näki muutenkin kaupassa ym :) TUleekohan uusintana ???

Juurihan se eilen tuli uusintana. Tuskin tulee vähään aikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:

Juurihan se eilen tuli uusintana. Tuskin tulee vähään aikaan.

niin arvelinkin. :D

Joo mä katoin, tuli ensin itelle vähän sellanen olo että voi vitsi mitä mä oon saanut elämäs aikaan, mut sit aattelin tarkemmin ja tajusin et miehensä siivellä se Katri siinä nyt aikalailla eleli.

Kateus, kateus, kateus, kateus. H*tin ruma piirre ja h*tin yleinen.

Se alku dokkarista oli jotenkin liikuttava. Olen nähnyt aiemminkin. Parasta oli se Kaitsun liikuttuminen kun esikoisvauva syntyi. Kaitsu sellainen syrjäänvetäytyvän oloinen nörtti, joka ei vielä oikein osaa lapsiperheen arkea, Katri selviytyy arjesta, koirista, vauvasta ja kamalasta uhmaikäisestä sekä kokonaisvastuusta aika hienolla asenteella (samanlaista asennetta oli minussa nuorempana, nyt katsoin kauhulla, että en enää tuota jaksaisi). Dokkarin jälkeen jäi sellainen olo, että Katri ehkä kyllästyisi yh-touhuiluun ja lähtisi omilleen.
Sitten asetelmat kääntyivät. Kaitsu alkoi olla se, joka pärjää ja jolla on tahto menestyä. Nyt alkoi näyttää siltä, että Katri on se ylimääräinen, vähän kielitaidottomampi ja tumpulampi, jolle saman toimiston naiset kuittailevat (asenteella tuo on päässyt tänne miehensä siivellä... Eikö muut huomanneet?). Kaitsulla olisi varmaan vientiä muuallekin, Katri vaikutti vähän mustasukkaiselta siinä.
Tytär oli suloinen, mutta pojalla oli häiriökäyttäytymistä ja näytti vähän, että olisi ollut tarpeen jonkinlainen perheneuvola koko perheelle. En tiedä olivatko jo apua hakeneet, mutta aika karuja ne kohtaukset olivat.
Mielenkiintoista, että asetelmat muuttuivat noin, olisi kivaa nähdä jatkoa.

tuo dokumentti oli hyvä!!!! Siinä kun tuo Katri hoiti niitä kahta pientä, roudasi pyykkejä vauva kainalossa, koirat kiskoi ja uhmaikäinen huusi vieressä, niin melkein itku pääsi!!! Meillä oli juuri tuollaista kun vauva syntyi ja esikoinen oli 1v5kk. Pahin oli sitten kun esikoinen oli 2v ja vauva 6kk. Meillä oli juuri tuollaista. Onneksi koiria oli vaan yksi! Ei enää IKINÄ!

Mä musitan silloin kun näistä tuli dokumentti aikoinaan...jotenkin jäi sellai olo että ei tuu kestämään. Mutta...mutta, näköjään siivet on kantaneet, ja rohkeita ovat olleet kun ulkomaille lähteneet, ja ilmeisesti jäävätkin. Hattua nostan...Ja tää dokumentti oli jatkoa siis sille kauan sitten tulleelle, jossa päivitettiin mitä tälle parille kuuluu...eli tuores on.

Peesailen... Olin aikoinani varma ettei toi tuu kestämään. Hienoa, että ovat olleet yhdessä niin pitkään ja pärjänneet kaikesta huolimatta. Katisu ei kyllä paljoa kotihommiin edelleenkään osallistu ja Katri vaikutti olevan vähän ulkona kuvioista tuolla jenkeissä. Saa nähdä miten käy kun ei niillä ei näyttänyt olevan mitään yhteistä aikaa. Onnea tulevaisuuteen...

Hieno dokumentti. Erityisesti jäi mieleen Kaitsun kehittyminen aika pikkupojan oloisesta nuorukaisesta aikuiseksi mieheksi, sekä Katrin topakkuus nuorena äitinä. Hienosti ovat pärjänneet ja näyttävät olevan hyvä tiimi!

Faktoja:

Katri oli 18 saadessaan Mikan.

Ensimmäinen dokkari oli nimeltään Katrin ensimmäinen rakkaus ja toinen Katrin perhe. Tämä 1,5h pätkä oli uudestaan editoitu 1. ja 2. osa + uusi 3. osa.

3. osa kuvattiin, kun olivat olleet Jenkeissä vasta vuoden, joten ei ihme, jos englannin kieleen tottumaton on vähän pihalla. Joo, miehen töiden perässä lähdettiin, mutta mun mielestä se kertoo enemmän perheen tiiviydestä kuin Katrin mokaamisesta ("jättää koulut kesken","elää miehen siivellä"). Ja miten niin elää miehen siivellä? Töissähän se siellä oli! Ja mistä te tiedätte, mitä kouluja ne on käynyt - ei se dokkari nyt kaikkea niiden elämästä voinut kertoa.

Ja se "riita": Kinastelivat siitä, kuinka paljon Katri kyselee Kaitulta apua töissä, vaikka vois kysyä muiltakin työkavereilta. Siinä mitään mustasukkaisuusdraamaa ollut. Ja kukaan ei tietysti huomannut Kaitsun antamaa jalkahierontaa SAMAAN AIKAAN kun kinastelivat. Ja mistä te tiedätte, kuinka paljon ne harrastaa yhdessä perheenä, esim. matkailua ja sukellusta? Käykää tsekkaa ne nettisivutkin. Ne ovat sentään Katrin omatekemät, ei kenenkään ulkopuolisen suunnittelemat ja editoimat.

Älkää hyvät ihmiset viittikö tuomita ja leimata ihmisiä noin vahvasti ilman, että oikeesti niitä tunnette.

Mun mielestä ne on periaatteessa ihan tavallinen perhe, ja sitä paitsi Korsosta Jenkkeihin (tai ihan mihin tahansa) muuttaaminen ja hyvän työpaikan hankkiminen ovat vain kunnioitettavia asioita.

Alkuperäinen kirjoittaja lapset:

Eikö tuo ole aika normaalia lapsiperheissä? Jo on huonosti asiat, jos tuollainen on niiiin kamalaa. Ei ihme, että masentunutta väkeä riittää, jos asenne on tuollainen.

Niin. Siis normaalia lapsiperheessä, mutta kuluttavaa aikaa. Muistelin siis tuota aikaa ja ihmettelin kun vielä olen hengissä.

Se alku dokkarista oli jotenkin liikuttava. Olen nähnyt aiemminkin. Parasta oli se Kaitsun liikuttuminen kun esikoisvauva syntyi. Kaitsu sellainen syrjäänvetäytyvän oloinen nörtti, joka ei vielä oikein osaa lapsiperheen arkea, Katri selviytyy arjesta, koirista, vauvasta ja kamalasta uhmaikäisestä sekä kokonaisvastuusta aika hienolla asenteella (samanlaista asennetta oli minussa nuorempana, nyt katsoin kauhulla, että en enää tuota jaksaisi). Dokkarin jälkeen jäi sellainen olo, että Katri ehkä kyllästyisi yh-touhuiluun ja lähtisi omilleen.
Sitten asetelmat kääntyivät. Kaitsu alkoi olla se, joka pärjää ja jolla on tahto menestyä. Nyt alkoi näyttää siltä, että Katri on se ylimääräinen, vähän kielitaidottomampi ja tumpulampi, jolle saman toimiston naiset kuittailevat (asenteella tuo on päässyt tänne miehensä siivellä... Eikö muut huomanneet?). Kaitsulla olisi varmaan vientiä muuallekin, Katri vaikutti vähän mustasukkaiselta siinä.
Tytär oli suloinen, mutta pojalla oli häiriökäyttäytymistä ja näytti vähän, että olisi ollut tarpeen jonkinlainen perheneuvola koko perheelle. En tiedä olivatko jo apua hakeneet, mutta aika karuja ne kohtaukset olivat.
Mielenkiintoista, että asetelmat muuttuivat noin, olisi kivaa nähdä jatkoa.

En osaa tummentaa, mutta juuri tuota tarkoitin, "nyt katsoin kauhulla, en enää tuota jaksaisi". Jaksettu on kunnialla ja yksin, mutta ei kiitos enää ikinä.

Minä muistan, että minua ahdisti siinä dokumentissa USA-osuudessa toisen lapsen levottomuus ja se, että he eivät käytännössä koskaan olleet kotona ihan vaan tekemättä mitään, koko ajan oli jotain harrastusta ja aina he olivat menossa.

Jokainen näkee tietysti asiat omalla tavallaan, mutta itse ahdistuisin siitä, että perheellä ei olisi aikaa yksinkertaisesti vain olla.

Yhteistyössä