V
vieras
Vieras
Miten on alkanut ja milloin, tai mistä tajusitte että oireet on sitä? Millaisia oireita oli? Mitä sitten, pitääkö käydä lääkärissä vai kokeilla apteekista käsikauppalääkkeitä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miranda83:mun miehellä on, lisäks puuttuu joku läppä kokonaan. on syöny 9 vuotta 40mg nexiumeja joka päivä reseptillä. sillä tehtiin muistaakseni tähystys, saatin tietää et puuttui se läppä kokonaan.
oon yrittäny patistaa sitä leikkaukseen (noi lääkkeet tosi kalliita), mutta sen jälkeen se ei vois ikinä oksentaa, se vaan jäis myllään niinku mahaan ja tulis sit öhöm..kai muuta kautta pois..
mut kun se on kuullut jotain kauhukertomuksia siitä et sen jälkeen sattuu syödä ja sitä ei voi peruuttaa, ym ym.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten on alkanut ja milloin, tai mistä tajusitte että oireet on sitä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten on alkanut ja milloin, tai mistä tajusitte että oireet on sitä?
Alkuperäinen kirjoittaja Vinkki:somac tuli nyt reseptivapaaksi!
ostin itse tollaisen 14 kpl paketin, kohta ne syöty ja nyt alkanu helpottaa
somac control lukee paketissa.
Alkuperäinen kirjoittaja peesi:Alkuperäinen kirjoittaja Vinkki:somac tuli nyt reseptivapaaksi!
Noita voisi kokeilla vaikka alkuun 2-4 viikkoa, ja jos oireet jatkuu pahana niin lääkäriin. Voivat tutkia ja vaikka saisikin sitten saman lääkityksen niin on reseptillä varmasti halvempaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vinkki:somac tuli nyt reseptivapaaksi!
Alkuperäinen kirjoittaja petunia:en kärsi enää koska käytän astavitaa... apteekin lääkkeet ei auttaneet mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ok, kiitos kaikille! Ostan tätä ja kokeilen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulla nyt on tod.näköisesti lääkitys loppuelämäni.. tähystys kerran vuodessa.