Kuka imuroi useammin kuin harrastaa seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja seuraavan kerran kun tulee käytyä kodinkoneliikkeessä pistän jokaista hooveria turpaan ja pyörittelen letkut rullalle. Kuiteskin yrittävät vokotella MUN helluani :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja ihmeissään:
Mimmosia porsaita teillä oikein asuu? Vai asutteko ison perheen kanssa jossain helkutan luukussa jos joka päivä pitää imuroida?

Meillä todellakin sekstaillaan useemmin, monta kertaa viikossa. Ja imuroidaan vaan kerran. Oisin huolissani jos noi joskus kääntyis toisin päin. Parisuhteelle arvosana 10.

Aika vaikea uskoa, että sun parisuhteessa tosiaan menee noin hyvin, kun on tarve olla noin ilkeä ihmisille.

Toisekseen vaikka meillä imuroidaan useammin kuin sekstaillaan (olen siivousfriikki ja imuorin 2 kertaa päivässä) niin ei se todellakaan tarkoita, että meillä imurointi menis parisuhteen edelle. Meidän parisuhteessa on onneksi paljon muutakin kuin seksi. Tärkeintä on se yhteenkuuluvaisuuden tunne, arjen jakaminen, läheisyys, toisen huomiointi ja hemmottelu, asioista keskusteleminen... Ollaan sekä aviopari, että myös toistemme hyvät ystävät. Suhteemme kestää kyllä sen, ettei seksiä ole jatkuvasti, välillä on hiljaisempiakin kausia, elämäntilanteen mukaan. Ei se pelkkä seksi parisuhdetta kuitenkaan pitkälle kanna =)

Imuroin useammin, koska meilläkin imuri hurisee yleensä päivittäin vähintään kerran.

Mutta tosiaan, ei ole seksiltä pois se aika. Tai no, kai sitä vois yksinään sekstata imuroinnin sijasta silloin, kun mies on poissa...
Mutta parisuhde-seksiltä ei ole se imurointi pois.

Eikä meillä asu porsaita, vaan 2 aikuista, 2 pientä lasta ja iso pitkäkarvainen koira, joiden koti on maan tasalla.
Kaikki myös harrastaa jonkin sortin sotkuista näpertelyä, pienoismallin rakentelusta leipomiseen ja askarteluun.

Parisuhteelleni annan 10.

(Vastasinkohan nyt kaikkeen, mitä tässä ketjussa on jaksettu ihmetellä... :whistle: )

En kyllä voi ymmärtää tota et täytyy imuroida kaks kertaa päivässä!!!! Meillä on kolme lasta ja imuroidaan kaksi kertaa viikossa, eikä ole sotkusta ja askarrellaan, leivotaan ym.
Olen kyllä kuullut sellaisen väittämän että naiset purkavat seksuaalista turhautumistaan siivoomimiseen...

Meillä ei tehdä kumpaakaan kuin kerran kahteen viikkoon, oten tasoissa olen imuroinnin ja seksin suhteen. Parisuhde on silti 10. Ollaan vaan niin väsyneitä pienten kanssa, että ei jaksa!

Meillä 3 lasta ja koira, imuroida pitää 2-3 pv välein =)

Sekstaillaan 1-2 x viikossa, enempää ei oikein onnistu kun on muksuja ja lisäksi isäntä töissä illasta aamuun :whistle: Hirmusen vaikee kuopukselta piiloutua komeroonkin, aina vahtinu mua ku haukka :D

Parisuhde saa 10, on aina saanu :heart: Meinaan meillä ei riidellä eikä juuri ees kinastella tarvi =)

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
nää vastaukset kyllä osuu aika hyvin yksiin sen kanssa, mikä käsitys mulla palstamammoista onkin... ;) imuroida ehtii joka päivä, mutta seksi joutaa jäädä vähemmälle.

meillä minä olen se joka imuroi. Seksiä ei mieheltä ole herunut vuoteen, on nimittäin pihdannut. Parisuhde on eron partaalla koska en jaksa tätä paskaa enää.

Meillä seksi joutaa jäädä vähemmälle miehen mielestä

Imuroin useammin,mä olen neurootikko sen suhteen ettei saa olla lattialla roskia.Imuroin vähintään kolmesti päivässä,nyt kun loppui työt niin takuulla taas viidesti päivässä.
Parisuhde on täys kymppi,mulla on ihana mies =)

Meillä mies imuroi ( minä pesen vessan) pari kertaa viikossa, minä pari keraa vuodessa. Harrastamme kiitettävän arvoista parisuhdettamme viikoittain useammin kuin mies imuroi...

Yhteistyössä