Kuka hän oli? joka poltti ne tisut ku paisto pitsaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MaalaisJuntti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MaalaisJuntti

Vieras
:)
Kuka hän oli joka paisto pitsaa ja poltti rintavarustuksensa ku otti peltin uunista?

Minun mies taas yks päivä nauro sille jutulle...
Tästä jutusta on aikaa joku vuosi. Mut aina vaan meillä sillä vitsaillaan.

Ei aavistustakaan... mä tiedän vaan sellaisen joka käräytti vatsansa paistinpannuun raskaana ollessa. Ei ihan vatsan uudet mittasuhteet olleet vielä hallinnassa :D

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Ei aavistustakaan... mä tiedän vaan sellaisen joka käräytti vatsansa paistinpannuun raskaana ollessa. Ei ihan vatsan uudet mittasuhteet olleet vielä hallinnassa :D

Mä tiedän yhden joka poltti vedenkeittimen kiehuvalla vedellä... palo pahastikki. :/

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:

Minä olen monet kerrat polttanut raskausmahani mm. kuuman leivinpellin reunaan, kun pelti on ollut tiskipöydällä, tai sitten silitysrautaan. Ja jäi kivoja arpia myös.

Alkuperäinen kirjoittaja MaalaisJuntti:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
mä muistan ku jonku tissit jäi ovenkahvaan kiinni :D

se olin mä :ashamed: eikä vaan yhtäkertaa noin käyny

kerro kerro kerro

kurvasin liian läheltä ovenkahvaa vauhdilla ja meno seisahtu siihen samantien ku se kahva jäi tissiin kiinni. sattu sitte perkeleesti irrottelin itteeni itku silmässä :kieh: ja mitään en ole oppinut, pari kertaa uudestaan käyny samaten mutta vähemmin vammoin

Alkuperäinen kirjoittaja MaalaisJuntti:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
mä muistan ku jonku tissit jäi ovenkahvaan kiinni :D

se olin mä :ashamed: eikä vaan yhtäkertaa noin käyny

kerro kerro kerro

kurvasin liian läheltä ovenkahvaa vauhdilla ja meno seisahtu siihen samantien ku se kahva jäi tissiin kiinni. sattu sitte perkeleesti irrottelin itteeni itku silmässä :kieh: ja mitään en ole oppinut, pari kertaa uudestaan käyny samaten mutta vähemmin vammoin

Mut miten se onnistu? Olitko kumarassa vai miten?

Yhteistyössä