päätön
mulla on pää, en ole nainen. noista vois alottaaAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:hmm... niin... mitäs totuuksia sie haluaisit kuulla?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
mulla on pää, en ole nainen. noista vois alottaaAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:hmm... niin... mitäs totuuksia sie haluaisit kuulla?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Minne sina minut meina kutsuu???Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Kiitti samoin B) Ja kutsuu sut jonnei toisen kanavan kautta..Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:Kyllä muistaa! Ootsä vaan ihqu! B)Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Kukaan ei muista ;(
Minusta ei taida liikoja mielipiteitä olla.
Vais niin B) Sie oot niin kiireinen ettei kirjuuttaa etes kerkiä :snif: ja mie luulen että son unohtanna minut kokonaan Olet mielessä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:pastori: muru ja ihanuus, ei voi muuta sanoa :heart:
toi hymiö on kyllä aivan tautisen hyväAlkuperäinen kirjoittaja Grace:
Olet pinnallinen ja sinulle tärkeintä on pitää kulisseja yllä, haluat olla täydellinen (vaikket totisesti ole). kaikenkukkuraksi et hyväksy homoja, vaikka miehesi on kaappihomon näkönen.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Ihminen on tyhmänrohkea..mutta uskaltaudun mukaan
Olen siis ent.homemami :wave:
niinkö?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mulla on pää, en ole nainen. noista vois alottaaAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:hmm... niin... mitäs totuuksia sie haluaisit kuulla?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Olet pinnallinen ja sinulle tärkeintä on pitää kulisseja yllä, haluat olla täydellinen (vaikket totisesti ole). kaikenkukkuraksi et hyväksy homoja, vaikka miehesi on ihan homon näköinen.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Ihminen on tyhmänrohkea..mutta uskaltaudun mukaan
Susta en löydä mitään negatiivista sanottavaa. Vaikutat oikein näppärältä ja kivalta tyypiltä. Olet oma itsesi etkä mikään nynnykkä.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Haukkuisko joku mutkin värikkäin sanakääntein? :heart:
Niin tai sitten muuten vaan torviAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Olet pinnallinen ja sinulle tärkeintä on pitää kulisseja yllä, haluat olla täydellinen (vaikket totisesti ole). kaikenkukkuraksi et hyväksy homoja, vaikka miehesi on ihan homon näköinen.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Ihminen on tyhmänrohkea..mutta uskaltaudun mukaan
lunatic on palstan totuudentorvi
Kiitos =) Kuin myösAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Susta en löydä mitään negatiivista sanottavaa. Vaikutat oikein näppärältä ja kivalta tyypiltä. Olet oma itsesi etkä mikään nynnykkä.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Haukkuisko joku mutkin värikkäin sanakääntein? :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja KolmenÄiti:jaa nyt selkis mikä mä olen
I AM NOBODY
me tooAlkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Alkuperäinen kirjoittaja KolmenÄiti:jaa nyt selkis mikä mä olen
I AM NOBODY
Mä voinki sit peesata tätä :snotty:
mu muistaakseni sie oot iha mukava ja fiksuAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:me too
Ihan vinkkinä, jos nikki sisältää äiti-sanan, ihmisellä ei voi olla kovin hyvä mielikuvitus. Ja kuka muistaa ihmistä jonka nikki vajoaa tapettiin? Ei kukaan. :/Alkuperäinen kirjoittaja KolmenÄiti:jaa nyt selkis mikä mä olen
I AM NOBODY
hei hei ja HEIAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ihan vinkkinä, jos nikki sisältää äiti-sanan, ihmisellä ei voi olla kovin hyvä mielikuvitus. Ja kuka muistaa ihmistä jonka nikki vajoaa tapettiin? Ei kukaan. :/Alkuperäinen kirjoittaja KolmenÄiti:jaa nyt selkis mikä mä olen
I AM NOBODY
Vaihda nikki niin ei tartte ruikuttaa.
niin ja mä en muista sinua nähneenikään :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ittnafele::wave:
Mun tarttee nyt tunnustaa, etten oikein muista ketään. :ashamed: