KUKA HALUAA KUULLA MIELIPITEITÄ ITSESTÄÄN JA MITÄ ASIOITA TOISET MUISTAA PALSTALAISISTA? HALUKKAAT ILMOTTAUTUKAA TÄHÄN KETJUUN

• Viestiketjun aloittaja äippä 27v
  • Ensimmäinen viesti
Pastori
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
pastori: muru ja ihanuus, ei voi muuta sanoa :heart: :D
Vais niin B) Sie oot niin kiireinen ettei kirjuuttaa etes kerkiä :snif: ja mie luulen että son unohtanna minut kokonaan :( :D Olet mielessä :heart:

Venefica! Sie et osaa käyttää sitä :D Tai sit mie en... Hmm..

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Ihminen on tyhmänrohkea..mutta uskaltaudun mukaan

Olen siis ent.homemami :wave:
Olet pinnallinen ja sinulle tärkeintä on pitää kulisseja yllä, haluat olla täydellinen (vaikket totisesti ole). kaikenkukkuraksi et hyväksy homoja, vaikka miehesi on kaappihomon näkönen.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:

Olet pinnallinen ja sinulle tärkeintä on pitää kulisseja yllä, haluat olla täydellinen (vaikket totisesti ole). kaikenkukkuraksi et hyväksy homoja, vaikka miehesi on ihan homon näköinen.

:LOL: :LOL: :LOL: lunatic on palstan totuudentorvi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

Olet pinnallinen ja sinulle tärkeintä on pitää kulisseja yllä, haluat olla täydellinen (vaikket totisesti ole). kaikenkukkuraksi et hyväksy homoja, vaikka miehesi on ihan homon näköinen.

:LOL: :LOL: :LOL: lunatic on palstan totuudentorvi :D
Niin tai sitten muuten vaan torvi

Lunatic
päätön on horoskoopissa varmaan joku maamerkin edustaja (härkä, neitsyt tai kauris).. mitää mulllistavia mielipiteitä on turha odottaa. Iso auto lienee peniksen jatke (eli ilmeisesti se on pieni).
Mutta kiva kaikinpuolin, vaikkei ota selvää onko lintu vai kala.

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja KolmenÄiti:
jaa nyt selkis mikä mä olen
I AM NOBODY :LOL:
Ihan vinkkinä, jos nikki sisältää äiti-sanan, ihmisellä ei voi olla kovin hyvä mielikuvitus. Ja kuka muistaa ihmistä jonka nikki vajoaa tapettiin? Ei kukaan. :/
Vaihda nikki niin ei tartte ruikuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja KolmenÄiti:
jaa nyt selkis mikä mä olen
I AM NOBODY :LOL:
Ihan vinkkinä, jos nikki sisältää äiti-sanan, ihmisellä ei voi olla kovin hyvä mielikuvitus. Ja kuka muistaa ihmistä jonka nikki vajoaa tapettiin? Ei kukaan. :/
Vaihda nikki niin ei tartte ruikuttaa.
hei hei ja HEI

Anteeksi, saiko tuosta tosiaankin sen käsityksen että ruikutin, muistaakseni laitoin jopa nauravan hymiönkin. Onpa hassu käsite sitten jos ruikutin.....juu sori vaan vaihdan nikkiä

Yhteistyössä