Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Sä oot ääliö.Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:Minä haluan!
Pipari täällä sulle palautetta
:attn: :attn: :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Sä oot ääliö.Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:Minä haluan!
Suht hyvä tyyppi.Yhtä sekaisin kuin minä irl. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:antaa tulla vaan nyt B)
Kiitti samoin B) Ja kutsuu sut jonnei toisen kanavan kautta..Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:Kyllä muistaa! Ootsä vaan ihqu! B)Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Kukaan ei muista ;(
Minusta ei taida liikoja mielipiteitä olla.
Olit mukana tissiketjussa eikä sulla ole lapsia. En muista sua vauvakuume puolelta joten en ihan ymmärrä miksi viihdyt tällä palstalla.Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Noh, mitään mielipidettä minusta? Olen Aamukatse.
luolanainen jolla kasvaa jonkumoinen hermeettinen pöheikkö vähän joka suunnassa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Sinä oot muistaakseni kauhea tosikko.Alkuperäinen kirjoittaja miracle:Mulleki voi reilusti mielipitteensä miusta kertoa, availempa siis sateenvarjoani B) :xmas:
Siusta ei ole kuulunu B) mites elämä hymyilee B)Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:luolanainen jolla kasvaa jonkumoinen hermeettinen pöheikkö vähän joka suunnassa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Sinä oot muistaakseni kauhea tosikko.Alkuperäinen kirjoittaja miracle:Mulleki voi reilusti mielipitteensä miusta kertoa, availempa siis sateenvarjoani B) :xmas:
siinähän se... sivussa B)Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Siusta ei ole kuulunu B) mites elämä hymyilee B)Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:luolanainen jolla kasvaa jonkumoinen hermeettinen pöheikkö vähän joka suunnassa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Sinä oot muistaakseni kauhea tosikko.Alkuperäinen kirjoittaja miracle:Mulleki voi reilusti mielipitteensä miusta kertoa, availempa siis sateenvarjoani B) :xmas:
Vaikutat järkevältä ja ikästäs kypsemmän oloselta. Luomuilet ja ekoilet. Kasvatat poikaasi lempeästi ja rohkeasti lapsen tahtiin. Opiskelet yliopistossa. =)Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:Mä :wave:
hmm... niin... mitäs totuuksia sie haluaisit kuulla?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
lurps lurps lurpsAlkuperäinen kirjoittaja Honostooppari::wave:
Mä haluun kuulla totuuksia, enkä vaan Nyynän lipaisuja B)
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:Tänäänkin kolme aloitusta joihin kaksi viestiä, tosin tällä kertä sä et huomannut. Mutta sun kanssa on tullut jutskattua aika paljon.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no en kait... :hug: :hug:
Näinhän se menee. Yksille ja samoille täällä kaikki palaute tulee.Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:Nää ketjut menee aina tämmösiksi sisäpiirin halihalipusutteluiks. Me jotka emme sisäpiiriin kuulu, ei saada ikinä mitään palautetta.