KUKA HALUAA KUULLA MIELIPITEITÄ ITSESTÄÄN JA MITÄ ASIOITA TOISET MUISTAA PALSTALAISISTA? HALUKKAAT ILMOTTAUTUKAA TÄHÄN KETJUUN

• Viestiketjun aloittaja äippä 27v
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Must ei kukaan taida muistaa mitään, eikä kenelläkään oo mielipidettä. :ashamed: :|
:ashamed:
Öh, mitään varsinaista aihetta en muista mutta arkisissa perusasioissa taidat olla usein mukana. Mitään sensaatiomaista ei tule mieleen ja sehän lie hyvä juttu? =)

Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Avaa usein uuden galleriaketjun, kun on ottanut itse itsestään uusia poseräpsyjä :D
se on pakko ottaa ite kuvat itestään,koska mä olen yleensä se joka juhlissa/tilanteissa joka on kameran takana ja ottaa muista kuvia :ashamed:

Turkilmas: Ihanan hyväntuulinen höpöttäjä ja mukavat jutut :flower: :D huumorintajuinen..ainoa palstalainen, jonka olen nähnyt livenä. =)

Rukoilijasirkka: Kaunis ja terävä nainen, paljon fiksuja mielipiteitä ja jaksaa ihailtavan paljon aina puolustaa kaikkia palstan sorrettuja :flower: Ajattelee ihmisistä positiivisesti ja keksii kaikista jotain hyvää sanottavaa. :) Vaikuttaa hyvin onnelliselta elämäänsä ja parisuhteeseensa.

Perhoinen84: Mukavan ja iloisen oloinen nuori nainen. :) Meille on yhteistä galleriapinotusten tekeminen. B) Myös kaunis ja fiksu tyyppi :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja annahalinen:
Must ei kukaan taida muistaa mitään, eikä kenelläkään oo mielipidettä. :ashamed: :|
:ashamed:
Öh, mitään varsinaista aihetta en muista mutta arkisissa perusasioissa taidat olla usein mukana. Mitään sensaatiomaista ei tule mieleen ja sehän lie hyvä juttu? =)
Kiitos :) Mäkään en muista susta mitään aihetta. Onks sulla reilun vuoden ikänen lapsi, vai muistanks mä väärin? :)

Kertokaa muutki jos muistatte musta jotain ja mielipiteitä. :ashamed: :)

Pieni Lasienkeli
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja Pieni Lasienkeli:
:wave: :wave:

Minut voi joku myös muistaa nikeistä Keijumetsän Lilja, Yoopsie Doopsie Dei ja Särkynyt Lasinukke.
Sellainen hauras, herkkä, mutta luonnettakin löytyy :D
Oi, tuo oli kauniisti sanottu. :hug:

Sinoot iloinen, kannustava ja välittävä. Tosin täytyy sanoa, etten kirjoituksiasi ole kauheasti päässyt lukemaan, joten en välttämättä oo 'pimeetä puoltasi' nähnyt. :D

Yhteistyössä