Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja heili karjalasta:Perhoisesta muistan vaan kamalat, ohuiksi piirretyt viiva kulmakarvat...
on sulla pokkaa
Alkuperäinen kirjoittaja heili karjalasta:Perhoisesta muistan vaan kamalat, ohuiksi piirretyt viiva kulmakarvat...
Sä oot ihan mukava, ei mitään pahaa sanottavaa.Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Musta kukaa mitää muista :ashamed:
piitusta muistan vain että se on akateeminen.Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:Höh, minusta ei kellään ole mielipidettä...
Sä oot hyväntuulinen ja tosi mukava. Sulla on hyvä mies.Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Saa tulla vaikka satelemalla =) :wave:
Juu ja turkilmasilla on mahtava anoppi ja pieni poika jolla on kaunis nimi Daniel =)Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Sä oot hyväntuulinen ja tosi mukava. Sulla on hyvä mies.Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Saa tulla vaikka satelemalla =) :wave:
Kultaisen keskitien kulkija =)Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Mielipiteita otetaan vastaan kanssa, kiitos :wave:
Tosiaan hyväntuulinen realisti =)Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Saa tulla vaikka satelemalla =) :wave:
Mita tarkoittaa kultaisen keskitien kulkija? Omasta mielestani olen aika kaukana siita.Alkuperäinen kirjoittaja annahalinen:Kultaisen keskitien kulkija =)Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Mielipiteita otetaan vastaan kanssa, kiitos :wave:
Keskustelijana tarkoitan. Sellainen mielikuva on tullut. Jämäkästi omaa mieltä mutta ketään ärsyttämättä, mukavalla tavalla.Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Mita tarkoittaa kultaisen keskitien kulkija? Omasta mielestani olen aika kaukana siita.Alkuperäinen kirjoittaja annahalinen:Kultaisen keskitien kulkija =)Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Mielipiteita otetaan vastaan kanssa, kiitos :wave:
Niin minustakin . Minusta Merlion on elämää monelta kulmalta nähnyt nainen, kyllä matkailu avartaa ja sen kyllä sinusta huomaa. Hieno asia!Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Mita tarkoittaa kultaisen keskitien kulkija? Omasta mielestani olen aika kaukana siita.Alkuperäinen kirjoittaja annahalinen:Kultaisen keskitien kulkija =)Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Mielipiteita otetaan vastaan kanssa, kiitos :wave:
Rukoilijasirkka on kaunis nuori rouva jolla taiteellisia lahjoja.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No minä itse myös! B)
Sut mä muistan, koska olen toisaalta kateellinen sulle kun oot uskaltanu lähteä maailmalle miehen työn perässä reissaamaan. Mulle oli kans tilaisuus, mut en uskaltanu, mutta toisaalta saanpahan nyt tehdä työtä josta tykkään kovasti. Eiks se niin menny ettet sä saa tehdä varsinaista palkkatyötä ainakaan useimmissa niistä maista missä ootte ollu?Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Mielipiteita otetaan vastaan kanssa, kiitos :wave: