KUKA HALUAA KUULLA MIELIPITEITÄ ITSESTÄÄN JA MITÄ ASIOITA TOISET MUISTAA PALSTALAISISTA? HALUKKAAT ILMOTTAUTUKAA TÄHÄN KETJUUN

  • Viestiketjun aloittaja äippä 27v
  • Ensimmäinen viesti
nää tuli mieleen
Rukoilijasirkka: Lapsellinen ja haluaa ulkonäköään kehuttavan

Söhris: Pikkuvanha ja tekoprovo

Ravistettava: Fiksu muttei niin fiksu kuin luulee olevansa

Turkkilammas (mä luen sen aina noin): Nami nami jee jee aina kaikille kiva
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja nää tuli mieleen:
Rukoilijasirkka: Lapsellinen ja haluaa ulkonäköään kehuttavan

Söhris: Pikkuvanha ja tekoprovo

Ravistettava: Fiksu muttei niin fiksu kuin luulee olevansa

Turkkilammas (mä luen sen aina noin): Nami nami jee jee aina kaikille kiva
Nyt kun iklmoittauduit tähän kommentoitavaksi, sanoisin, että olet naurettava tyyppi. Hieman onneton ja ilkeä kaikille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
turkilmas: mielettömän kauniilla silmillä varustettu iloinen ja rempseä nainen ja äiti, ihana höpöttäjä, mahoton tarmonpesä ja ilmeisen korkean kipukynnyksen omaava :D

tytsi-89: elämänarvot hyvin lähellä omiani, ihanku se pikkusisko jota miulla ei oo koskaan ollu :heart: :hug:

scarlett: kukaan ei tajua huumoriansa... muttei kyllä miunkaan :D monesti tuntuu jotta palstan hylkiö, aina tulee paskaa niskaan

grace (entinen homemami): se caribia-selkkaus :LOL: :LOL: :LOL:

keitäs täällä vielä muita oli... niin juu...

pastori: muru ja ihanuus, ei voi muuta sanoa :heart: :D

plääh: ihanien rutukoiden mamma :heart: herkkä ja haavoittuvainen persoona jolle toivon kaikkea hyvää :hug: omistaa paskan exän :D
Oi ku ihanasti sanottu! :D :heart: Mullakaan ei oo isosiskoa tai siskoa ylipäänsä et sopii hyvin ;) Aika ihanaa, kun palstalta löytyy joku samanhenkinen tyyppi :hug:

 
nää tuli mieleen
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja nää tuli mieleen:
Rukoilijasirkka: Lapsellinen ja haluaa ulkonäköään kehuttavan

Söhris: Pikkuvanha ja tekoprovo

Ravistettava: Fiksu muttei niin fiksu kuin luulee olevansa

Turkkilammas (mä luen sen aina noin): Nami nami jee jee aina kaikille kiva
Nyt kun iklmoittauduit tähän kommentoitavaksi, sanoisin, että olet naurettava tyyppi. Hieman onneton ja ilkeä kaikille.
Sinähän sen sanoit: tähän kun ilmoittautuu kommentoitavaksi on naurettava tyyppi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Mä oon jostain kuullut että Dietorellet pierettää... :whistle:
:LOL: ja vetää mahan kuralle jos ottaa liikaa kerralla
Hei, eikö jollain vakkarilla ollukkin jo viikon ollu paskatauti?? :LOL: :LOL: :LOL: Modet bannia terveydellisistä syistä!!! :attn:
hei..ei ruveta siellä yhtään syrjimään |O ;)
 
Ravistettava: Hyvä ulosanti, hänen viestejään on hauska lukea: niissä on teräviä huomioita, kärkästä kieltä ja huumoriakin! =) Muutenkin älykkään oloinen tyyppi :) Ai niin ja sun tyttärellä on aivan upea, kaunis nimi! :heart:

Päätön: Päättömästä mulle tulee mieleen hänen lausahduksensa: "Eihän autoakaan osteta koeajamatta" :xmas: :whistle: Tai jotenkin noin se meni...ärsyttää aina yhtä paljon tuo kommentti! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Ravistettava: Hyvä ulosanti, hänen viestejään on hauska lukea: niissä on teräviä huomioita, kärkästä kieltä ja huumoriakin! =) Muutenkin älykkään oloinen tyyppi :) Ai niin ja sun tyttärellä on aivan upea, kaunis nimi! :heart:

Päätön: Päättömästä mulle tulee mieleen hänen lausahduksensa: "Eihän autoakaan osteta koeajamatta" :xmas: :whistle: Tai jotenkin noin se meni...ärsyttää aina yhtä paljon! :D
ei se päätön ihan niin paha oo tytsi :D :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:
huldat on nykyään toinen jonka salasanaa ei muista.....mutta muistatteko minusta mitään?
mie muistan jotta siulla oli kesällä se raskausjuttu... miten se päätty? mie en oo löytäny sitä ketjua mitenkään... :hug:
 

Yhteistyössä