Kuivuus ongelmana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hekumallinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hekumallinen

Vieras
Ongelmana otsikon mukaisesti kuivuus. Haluan seksiä ja saan orgasmin omien tai miehen hyväilyjen kautta joka kerta, mutta en vain kostu. Alkaa todella häiritä, kun aina pitää olla liukkaripullossa kiinni. Hankala alkaa spontaaniin seksiin!

Tätä ongelmaa ei ole aina ollut, mutta nyt viimeisimmässä suhteessa kyllä. Miehessä ei mitään vikaa, osaa kyllä käsitellä minua toiveideni mukaisesti.

Olisiko vinkkejä tähän ongelmaan tai omakohtaisia kokemuksia? Mikä voisi auttaa naista mäessä..

Ongelmana otsikon mukaisesti kuivuus. Haluan seksiä ja saan orgasmin omien tai miehen hyväilyjen kautta joka kerta, mutta en vain kostu. Alkaa todella häiritä, kun aina pitää olla liukkaripullossa kiinni. Hankala alkaa spontaaniin seksiin!

Tätä ongelmaa ei ole aina ollut, mutta nyt viimeisimmässä suhteessa kyllä. Miehessä ei mitään vikaa, osaa kyllä käsitellä minua toiveideni mukaisesti.

Olisiko vinkkejä tähän ongelmaan tai omakohtaisia kokemuksia? Mikä voisi auttaa naista mäessä..

minulla on täysin sama ongelma, ja ymmärrän täydellisesti. itseänikin ärsyttää juuri toi, että pitäis liukkari olla aina mukana. luulen että minulla tämä voi johtua e-pillereistä, käytätkö sinä?

en aio kuitenkaan pillereistä luopua ja ikävä kyllä täytyy sanoa että itse en ole apua löytänyt. kostun kyllä jännittävissä tilanteissa (lue: jonkun muun kuin poikaystävän kanssa) ja joskus todella pitkän esileikin aikana, mutta en oikeastaan koskaan ns. normiseksin aikana.

Viimeksi muokattu:
46 v. ja joskus kuivuus vaivaa, saattaa olla hormonikierrosta johtuvaa, välillä on taas märempää ja halukkaampaa muutenkin.
Miehestä ei ole kiinni, ihan omista jutuista johtuu.

Olen puolivälissä viittäkymmentä, eli vasta 25 vuotias. En valitettavasti keksi oikein mitään, mistä tämä johtuisi. Ainakaan mitään loogista syytä.

Yhteistyössä