kuivausrumpu pesukoneen päälle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

öö?

Vieras
onko kukaan asentanut kuivuria pesukoneen päälle ilman tuota asennussarjaa ja miten on pysynyt paikoillaan?
kun saatais upo kuivuri ja pesukone on candy merkkinen..
eli voiko vaan laittaa siihen päälle?

meillä pysyny noilla gigantin tarroilla hyvin vaikka kone lingotessa heiluukin vähän. vakuutuksen takia laitettiin että jos jotain tapahtuu niin korvauksia saatais. mut onneks pysyny noin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
täytyy mietiskellä uskaltaako laittaa ilman mitään siihen päälle vai hankkia edes jotain teippiä tai jotakin.

Se kuivausrumpu täristää jonkin verran varsinki jos siellä on joku suurempi myllättävänä vaikka iso pussilakana. En itse ottais riskiä et tippuu lattialle ja pahimmassa tapauksessa vielä jonkun päälle :( tai lapsi päättää roikkua siinä ovessa tms. kaikkee voi sattua ja rumpu tippuu päälle.

täytyy mietiskellä uskaltaako laittaa ilman mitään siihen päälle vai hankkia edes jotain teippiä tai jotakin.

no ei siinä mitkään teipit auta, ei se ole mikään kuivausrummun kuva paperista leikattu vaan KUIVAUSRUMPU.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Se kuivausrumpu täristää jonkin verran varsinki jos siellä on joku suurempi myllättävänä vaikka iso pussilakana. En itse ottais riskiä et tippuu lattialle ja pahimmassa tapauksessa vielä jonkun päälle :( tai lapsi päättää roikkua siinä ovessa tms. kaikkee voi sattua ja rumpu tippuu päälle.

Riippuu kyllä paikasta, mihin on torni sijoitettu. Jos on sille oma kolo kaapiston keskellä niin ei kyllä roikkumallakaan tule alas, vaikka ei olekaan asennussarjaa.

Alkuperäinen kirjoittaja mä-78:
ainakin mulle mieleen myyntiin asennussarja ja kuuluu siihen, en laittaisi ilman asennussarjaa kyl päällekkäin, enkä millään teipillä välissä.

onpas outoa. Mies tosiaan kävi vielä erikseen siellä liikkeessä ja näin väittivät. 2kk sitten ostettu torni.

Alkuperäinen kirjoittaja KullanMurutx4:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
meillä on aeg:n pesukone ja siinä päällä kuivausrumpu, ilman mitään asennussarjoja ja hyvin pysyy paikoillaan.

meillä myös,molemmat aeg ja hyvin pysyy paikallaa :)

Sama juttu meillä.
Liikkeestä tulivat asentamaan, samalla veivät vanhat pois eikä ollut edes mitään juttua mistään asennussarjasta.

Yhteistyössä