kuivausrumpu pesukoneen päälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
mietin semmosta kun meillä zanussin kuivausrumpu ja tänään saadaan toisenmerkkinen pesukone.
voinko mä lykätä tän kuivurin siihen päälle ilman mitään kiinnistys systeemejä?vai pitääkö ostaa joku "välisarja"?

kyllä mun mielestä pitää ostaa "välisarja". Ainakin meillä on semmoin välisarja pesukoneen ja kuivurin välissä. Välisarjassa on sellainen liukukiskoilla oleva taso johon saa sit kuivurista vaatteita poisotettaessa laittaa laskostetut vaatteet. Kätsu hommeli siis.

Ei tarvi välttämättä mitään kiinnitystä. Meillä ollut kuivausrumpu koneen päällä jo 4 vuotta, eikä se sieltä mihinkään putoo. Kovasti kyseltiin väliasennussarjaa, kun koneet ostettiin, mut myyjä vakuutti ettei tarvi eikä niitä ole (tässä mallissa ainakaan ) ja oikeessa oli =)

No ihan rehellisesti sanottuna - meillä on ollut kuivausrumpu ilman kiinnitysosia pesukoneen päällä vuodesta 2001. Eipä ole vielä ollut tulossa alas. Jonkin verran kuivausrumpu on liikkunut pesukoneen päällä (muutamia millejä ), mutta työnnän tarpeen vaatiessa takaisin keskemmälle. Ja meillä siis näin, koska alunperin, vaikka rumpu ja pesukone olivat samanmerkkiset, niitä ei saanut kiinni toisiinsa. Kodinkoneliikkeen miehet suosittelivat väliin kaksipuolista teippiä (ihan älyvapaata, jos multa kysytään).

Nyt meillä on jo jokusen vuoden ollut pesukone eri merkkiä ja ihan eri levyinenkin kuin tuo kuivausrumpu. Kysyin pesukoneen valmistajalta, mitä suosittelevat, mutta yllättäen niitä ei kiinnostanut vastata ollenkaan. Mutta tosiaan ei tuo kuivausrumpu siinä pesukoneen päällä niin paljon liiku tai heilu, että siinä olisi mitään putoamisvaaraa.

tuo pesukone pitäis olla semmonen joka ei "tule eteisessä vastaan",eli linkoaa niin ettei sitä juurikaan huomaa.

ja pesukoneen pääliosan pinta ala on sama kun kuivausrummun,eli menevät päällekkäin sen puolesta.
no,sen näkee kohta että miten se toimii.taidan heittää ihan pokkana sen rummun koneen päälle ja istuu vaikka vieressä ja kattoo että tippuuko :laugh:

mäkin oon kuullu tuosta teipistä..kai se jotenkin hidastaa sitten sitä millin parin liikettä

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
tuo pesukone pitäis olla semmonen joka ei "tule eteisessä vastaan",eli linkoaa niin ettei sitä juurikaan huomaa.

ja pesukoneen pääliosan pinta ala on sama kun kuivausrummun,eli menevät päällekkäin sen puolesta.
no,sen näkee kohta että miten se toimii.taidan heittää ihan pokkana sen rummun koneen päälle ja istuu vaikka vieressä ja kattoo että tippuuko :laugh:

mäkin oon kuullu tuosta teipistä..kai se jotenkin hidastaa sitten sitä millin parin liikettä
Meillä oli sitä teippiä välissä ekat 3-4 (?) vuotta. Sit kun vaihdettiin pesukone, jätettiin teipit pois. En ole huomannut mitään eroa, mutta tietty, jos sillä saa itselleen mielenrauhaa ostettua, niin pieni vaivahan se on teipit lisätä sinne väliin.

Yhteistyössä