Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Onko oikeasti vastaan nimenomaan kuivaria vai vain sen hankintaan liittyvää rahanmenoa?Alkuperäinen kirjoittaja TursKatti:Tuskin meinaa sitäkään..Se on vaan niin vastaan koko laitetta..![]()
Eikä se ihan oikeasti niin paljoa sähköä vie kun jotkut hysteerikot luulevat. Joskus aikoinaan rummut olivat sähkösyöppöjä mutta nykyaikainen kuivausrumpu kuluttaa 20-25 sentin edestä sähköä/kerta.Alkuperäinen kirjoittaja TursKatti:Toi sähkönkulutus ei oo mun mielestä olla ostamatta!!!!!!!!!!!!!
Sähköä kulutetaan muutenki.
Alkuperäinen kirjoittaja toisaalta:Minä kuivasin muutaman vuoden pyykkejäni taloyhtiöiden kuivausrummuissa enkä ole moista aparaattia huolinut kotiini sen jälkeen. Kuluttaa vaatteita todella paljon ja valitettavan monta vaatetta on mennyt joko muodottomaksi tai kutistunut vaikka pesulapussa on ollut kuivuksen salliva merkki. Osasyy voi kyllä olla koneissakin, mutta jotenkin epäilen että 4 erilaista kuivausrumpua voisivat kaikki olla viallisia. Lisäksi se vie todella paljon sähköä. Meillä on koneellinen ilmanvaihto ja huoneilma niin kuivaa, että ihan senkin vuoksi haluan kuivata pyykkini narulla jotta olisi parempi hengittää.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Eikä se ihan oikeasti niin paljoa sähköä vie kun jotkut hysteerikot luulevat. Joskus aikoinaan rummut olivat sähkösyöppöjä mutta nykyaikainen kuivausrumpu kuluttaa 20-25 sentin edestä sähköä/kerta.Alkuperäinen kirjoittaja TursKatti:Toi sähkönkulutus ei oo mun mielestä olla ostamatta!!!!!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja TursKatti:Toi sähkönkulutus ei oo mun mielestä olla ostamatta!!!!!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Mä muuten en oo huomannu tota väitettyä kulumsta verrattuna narukuivatukseen. Nukkaa irtoaa mutta niin irtoaa telineessäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja TursKatti:Toi sähkönkulutus ei oo mun mielestä olla ostamatta!!!!!!!!!!!!!
Et ole tosissasi? Voiko tällaisia ihmisiä enää nykypäivänä olla olemassakaan? Sano nyt vielä, että sinulle on ihan sama, millä se kulutettu sähkö tuotetaankin...
Minuako tarkoitat?Alkuperäinen kirjoittaja TursKatti:Meillä Watson seuraa sähkönkulutusta..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja toisaalta:Minä kuivasin muutaman vuoden pyykkejäni taloyhtiöiden kuivausrummuissa enkä ole moista aparaattia huolinut kotiini sen jälkeen. Kuluttaa vaatteita todella paljon ja valitettavan monta vaatetta on mennyt joko muodottomaksi tai kutistunut vaikka pesulapussa on ollut kuivuksen salliva merkki. Osasyy voi kyllä olla koneissakin, mutta jotenkin epäilen että 4 erilaista kuivausrumpua voisivat kaikki olla viallisia. Lisäksi se vie todella paljon sähköä. Meillä on koneellinen ilmanvaihto ja huoneilma niin kuivaa, että ihan senkin vuoksi haluan kuivata pyykkini narulla jotta olisi parempi hengittää.
Alkuperäinen kirjoittaja TursKatti:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja TursKatti:Toi sähkönkulutus ei oo mun mielestä olla ostamatta!!!!!!!!!!!!!
Et ole tosissasi? Voiko tällaisia ihmisiä enää nykypäivänä olla olemassakaan? Sano nyt vielä, että sinulle on ihan sama, millä se kulutettu sähkö tuotetaankin...
![]()
![]()
![]()
Voi pyhä yksinkertaisuus.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Minuako tarkoitat?Alkuperäinen kirjoittaja TursKatti:Meillä Watson seuraa sähkönkulutusta..![]()
![]()
En minä sitä seuraa. Arvioni perustuu puhtaasti laitteen teknisiin ominaisuuksiin ja sähkön hintaan. Rumpu kuluttaa keskimäärin 2,1 kWh sähköenergiaa/kerta.
Alkuperäinen kirjoittaja TursKatti:sen ulostulevan kosteuden vuoksi..koska mies sanoo että mikään kone ei voi niin hyvin imeä kosteutta pois pyykistä ilman että sitä ei tulisi huoneilmaan.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Minuako tarkoitat?Alkuperäinen kirjoittaja TursKatti:Meillä Watson seuraa sähkönkulutusta..![]()
![]()
En minä sitä seuraa. Arvioni perustuu puhtaasti laitteen teknisiin ominaisuuksiin ja sähkön hintaan. Rumpu kuluttaa keskimäärin 2,1 kWh sähköenergiaa/kerta.
Minulle ei ole sama sillä minä suosin sähkölaitteissani edullisesti tuotettua ydinsähköä. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Et ole tosissasi? Voiko tällaisia ihmisiä enää nykypäivänä olla olemassakaan? Sano nyt vielä, että sinulle on ihan sama, millä se kulutettu sähkö tuotetaankin...
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Minulle ei ole sama sillä minä suosin sähkölaitteissani edullisesti tuotettua ydinsähköä. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Et ole tosissasi? Voiko tällaisia ihmisiä enää nykypäivänä olla olemassakaan? Sano nyt vielä, että sinulle on ihan sama, millä se kulutettu sähkö tuotetaankin...
kW on laitteen nimellisteho mutta yksikkö kWh kertoo kulutetun energian.Alkuperäinen kirjoittaja Tarkennus:Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Minuako tarkoitat?Alkuperäinen kirjoittaja TursKatti:Meillä Watson seuraa sähkönkulutusta..![]()
![]()
Kuluttajaviraston sivuilla kertovat luvuksi 3 kW. Ja kertahan ei välttämättä ole tunti eli poista tuolta se h perästä...
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:kW on laitteen nimellisteho mutta yksikkö kWh kertoo kulutetun energian.Alkuperäinen kirjoittaja Tarkennus:Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Minuako tarkoitat?Alkuperäinen kirjoittaja TursKatti:Meillä Watson seuraa sähkönkulutusta..![]()
![]()
Kuluttajaviraston sivuilla kertovat luvuksi 3 kW. Ja kertahan ei välttämättä ole tunti eli poista tuolta se h perästä...
Tässä eri kuivaustapojen hintoja.
http://www.tts.fi/kodinenergiaopas/pyykkays/kuivaus.htm
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Mä en huonoja puolia keksi, kunhan saa miehen "koulutettua" käyttämään rumpua oikein. Eli sellaiset paidat ja bodyt joissa on semmoinen kumimainen kuva on syytä jättää rummusta pois, sillä se kuva lohkeilee/irtoaa rummun lämmön vuoksi.
Meillä ei ole vaatteet kuluneet, eikä kutistuneet (paisti villasukat jotka mies viskoi rumpuun) mutta sähkölasku on mahdollisesti suurentunut?
Voi hyvänen aika! Enhän minä missään kohdassa sanonut mikä on kuivausrummun nimellisteho. Korjasin vain sinun virheellisen korjauksesi noista yksiköistä. Sanoin vain kuinka paljon se kuluttaa enrgiaa yhdellä kuivauskerralla.Alkuperäinen kirjoittaja Tarkennus:Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:kW on laitteen nimellisteho mutta yksikkö kWh kertoo kulutetun energian.Alkuperäinen kirjoittaja Tarkennus:Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Minuako tarkoitat?Alkuperäinen kirjoittaja TursKatti:Meillä Watson seuraa sähkönkulutusta..![]()
![]()
Tässä eri kuivaustapojen hintoja.
http://www.tts.fi/kodinenergiaopas/pyykkays/kuivaus.htm
Tuota. Sinähän tässä väärässä olet.
Sanoit, että kuivausrumpu kuluttaa 2,1 kWh per kerta. Laite, jonka nimellisteho on 2,1 kW, kuluttaa tunnissa 2,1 kWh. Jos kerta on vaikkapa 1,5 tuntia, niin per kerta siitä tulee 2,1x1,5 kWh. Yksinkertaista matikkaa.