Kenenkään puolisona jousimiesmiestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Oinas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun miehellä on jousimies puolisona, mutta mun luonteenpiirteet ei kyllä johdu tuosta horoskoopista, enkä ole yhtään tyypillinen jousimies. Lisäksi tunnen monia jousimiehiä, ja kaikki aivan erillaisia. Sama juttu muissakin horoskoopeissa. Eli ihan humpuukia ja kuvitelmaa, että horoskooppimerkit vaikuttais jotenkin luonteeseen.

[QUOTE="näin meillä";22549278]Huonot: Puhumattomuus varsinkin vaikeita aiheita välttelevä.

Hyviä: Luotettava,rauhallinen,oma mies on myöskin koti-ihminen elikkäs ei viuhdo baareissa,hoitaa arkipäivän asioita esim siivoaa,pyykkää jne..[/QUOTE]

Täsmälleen kuin minun mieheni.

:D Hmm, minä härkä, mies jousimies. Sovitaan hyvin yhteen.

Mutta juu, jousimieheni hyviä ja huonoja puolia...

PLUSSAT
- Ahkera
- Fiksu
- Hyvin seksuaalinen
- Hauska
- Lapsirakas
- Taitava monessa asiassa
- Osaa ilmaista itseään silloin kun haluaa

MIINUKSET
- Möksähtää herkästi. Tosin ymmärtää tuon itsekin ja osaa nauraa itselleen. Leppyy onneksi helposti. (Mie oon tuossa samanlainen. :D )
- Hyvin itsekriittinen. Minä näen hyvännäköisen, komeakroppaisen miehen, kun mies itse näkee vikoja vaikka missä.

Ihan ku mun mies. Mä olen myös härkä ja ukko o jousimies :D

Horoskooppi ei ole pelkkä aurinkomerkki vaan siihen sisältyy muitakin merkkejä kuten nouseva merkki, joka kertoo enemmän luonteesta, kuumerkki joka on tunteiden merkki sekä merkurius joka kuvaa ihmisen ulosantia, ja sitten jos puhutaan parisuhteista, seksistä, rakkaudesta niin henkilön mars- ja venusmerkit ovat tärkeimpiä.

[QUOTE="näin meillä";22549278]Huonot: Puhumattomuus varsinkin vaikeita aiheita välttelevä.

Hyviä: Luotettava,rauhallinen,oma mies on myöskin koti-ihminen elikkäs ei viuhdo baareissa,hoitaa arkipäivän asioita esim siivoaa,pyykkää jne..[/QUOTE]

Sama meillä, miinus noi pyykkämiset ja siivoamiset;)

[QUOTE="miu";22550361]Juupa juu, omaa jouskariukkooni en epäillyt mistään kunnes sain häneltä sukupuolitaudin. Enkä tiedä missä välissä vieraissa kun luulin tietäväni kaikki menonsa.[/QUOTE]

kuulostaa tutulta...

Yhteistyössä