Kenenkään puolisona jousimiesmiestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Oinas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huonot: Puhumattomuus varsinkin vaikeita aiheita välttelevä.

Hyviä: Luotettava,rauhallinen,oma mies on myöskin koti-ihminen elikkäs ei viuhdo baareissa,hoitaa arkipäivän asioita esim siivoaa,pyykkää jne..

[QUOTE="Misty";22549380]Sovitteleva, fiksu ja filmaattinen, taloudellisesti vakaa, lahjakas, älyllinen, "kaikki pitävät hänestä" -tyyppi,...[/QUOTE]

Ai niin ja huonot puolet... :) Yllätyksetön, tapoihinsa kangistunut, ei osaa sanoa ei,...

[QUOTE="näin meillä";22549278]Huonot: Puhumattomuus varsinkin vaikeita aiheita välttelevä.

Hyviä: Luotettava,rauhallinen,oma mies on myöskin koti-ihminen elikkäs ei viuhdo baareissa,hoitaa arkipäivän asioita esim siivoaa,pyykkää jne..[/QUOTE]

komppaan tätä

[QUOTE="näin meillä";22549278]Huonot: Puhumattomuus varsinkin vaikeita aiheita välttelevä.

Hyviä: Luotettava,rauhallinen,oma mies on myöskin koti-ihminen elikkäs ei viuhdo baareissa,hoitaa arkipäivän asioita esim siivoaa,pyykkää jne..[/QUOTE]

Huonot..huoks..Kylläpä tämä taitaa pitää paikansa..:|
..itse avoimena ja kipeistähin asioista puhua haluavana Leijonana, tästä kärsin ihan välillä..
Lisään vielä..on Jousimies kyllä aika musta/valkoinen tyyppi, ei niitä värien vivahteita juurikaan..
Hyvät..mutta myös tämähin pitää kutinsa ja aika vahvasti myöskin!!:)
Osaan arvostaa näitä hyviä puolia kyllä kovin!
..ja Hyvä isä lapsilleen hän on:heart:

Viimeksi muokattu:
Ei oo mutta oinas oli miehenä. :D Kauhee juoppo, väkivaltainen, manipuloiva, toisia naisia, vaikka mitä. :D Voihan siitä tähtimerkkiäkin syyttää jos ei osaa vastuuta ottaa, täytyykin exälle ehdottaa, kaikkia muita hän onkin jo syyttänyt paitsi itseään ja tähtiä.

"ääliöt", "pasi pakana"..

Itse En ole tietenkään valinnut puolisoani tähtimerkin mukaan - tuskin puolisokaan minua!
...mutta näin olen vain huomanut: Jousimiehissä ON määrättyjä, vahvoja hyviä&huonoja luonteenpiirteitä.
(..ja tämä ihan miun oma mielipide)

Talven jatkoja, sekä ihanaa Joulun odotusta!:)

Viimeksi muokattu:
mun kokemuksen mukaan valehtelee paljon ja hyvin! ja voi niitä pikkujouluristeilyjä ym. mitä jälkeenpäin kuullu. nyt seurustelee toisen naisen kanssa ja vie tätä ihan 100-0!!!

[QUOTE="vieras";22549260]huonot ainakin se, että ei pysty keskittyyn ainoastaan yhteen naiseen kerrallaan[/QUOTE]

KYLLÄ! Pahimpia häntäheikkejä mihin olen törmännyt

Juupa juu, omaa jouskariukkooni en epäillyt mistään kunnes sain häneltä sukupuolitaudin. Enkä tiedä missä välissä vieraissa kun luulin tietäväni kaikki menonsa.

Yhdyn edelliseen puhujaan... Jos joku valitsee kumppaninsa tähtimerkkien takia niin juupajuu.
Tuskin kukaan valitsee puolisoaan horoskoopin mukaan, mutta kyllä vaan jotain suuntaa antaa. Tunnen kolme jousimiestä ja kaikki aivan samanlaisia. osallistuu kodinhoitoon ja lastenhoitoon todella hyvin. puhumattomuus vaikeista asioista, raha-asiat, valehtelu ja toiset naiset miinusta!!!!!!!!!

[QUOTE="hanna";22549383]härkä on pahin jousimies tulee hyvänä kakkosena ja samaa mieltä edellisten kanssa![/QUOTE]

:D Hmm, minä härkä, mies jousimies. Sovitaan hyvin yhteen.

Mutta juu, jousimieheni hyviä ja huonoja puolia...

PLUSSAT
- Ahkera
- Fiksu
- Hyvin seksuaalinen
- Hauska
- Lapsirakas
- Taitava monessa asiassa
- Osaa ilmaista itseään silloin kun haluaa

MIINUKSET
- Möksähtää herkästi. Tosin ymmärtää tuon itsekin ja osaa nauraa itselleen. Leppyy onneksi helposti. (Mie oon tuossa samanlainen. :D )
- Hyvin itsekriittinen. Minä näen hyvännäköisen, komeakroppaisen miehen, kun mies itse näkee vikoja vaikka missä.

Enkä menisi yleistämään kaikkia jousimiehiä epärehellisiksi pettureiksi. :D

Omallani on ennen ollut kyllä paljon naisia ja on myös pettänyt. Mutta nyt kolmekymppisenä on kummasti rauhottunut. Luotan täysin. :heart:

Mä en kyllä usko et horoskoopilla on mitään tekemistä sen kanssa pettääkö tms...Itelläni on jousimies aviomiehenä ja on perinteinen suora, rehellinen, paljon työtä tekevä mies.

Yksi kaverini (jousimies) sanoi kerran että ottaa noin 10 vuotta nuoremman muijan kuin itse on koska sitä on kuulemma helpompi vedattää ja on niin sinisilmäinen! Ja näin on myös tehnyt.

Yhteistyössä