Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Malai:kuinka monel käytös kuivausrumpu? onko teil paljon käytössä?
Alkuperäinen kirjoittaja maikku:erityisen hyvä jos perheessä on karvaisia lemmikkejä, nappaa samalla karvat ja muutkin roskat ja pyykki on sileää.
Alkuperäinen kirjoittaja mims:Vie niin paljon sähköä ja tuhoaa luontoa ihan sairaalla vauhdilla.. Ja ei todellakaan ole sellainen asia mitä ilman ei tule toimeen. Ei siis ole meillä.
En ole huomannut mutta meillä ei käytetä huuhteluainetta ollenkaan koska rumpu pehmentää pyykin.Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:Mistähän se muuten johtuu että rummussa kuivatessa pyykit haisee vähän omituiselle, mun mielestä aina samalle vaikka pesis ja huuhtelis millä aineilla? Onko kukaan muu huomannut samaa? :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:En ole huomannut mutta meillä ei käytetä huuhteluainetta ollenkaan koska rumpu pehmentää pyykin.Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:Mistähän se muuten johtuu että rummussa kuivatessa pyykit haisee vähän omituiselle, mun mielestä aina samalle vaikka pesis ja huuhtelis millä aineilla? Onko kukaan muu huomannut samaa? :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:En ole huomannut mutta meillä ei käytetä huuhteluainetta ollenkaan koska rumpu pehmentää pyykin.Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:Mistähän se muuten johtuu että rummussa kuivatessa pyykit haisee vähän omituiselle, mun mielestä aina samalle vaikka pesis ja huuhtelis millä aineilla? Onko kukaan muu huomannut samaa? :wave:
Ei meilläkään ole hajuhaittoja.
Onkohan sun rummussas jotain vikaa?
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Niin, onko lauhdutinta puhdistettu? Kannattaa myös imuroida joskus niitä lauhduttimen takana olevia kanavia.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Niin, onko lauhdutinta puhdistettu? Kannattaa myös imuroida joskus niitä lauhduttimen takana olevia kanavia.
Pulloharjalla saa kans hyvin![]()
Olethan tarkistanut ettei lemmikkihamsteri ole kadonnut?Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:Oon puhdistanut mutta mun mielestä haisee silti,
Kyllähän tuo vähän lämpenee.Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:Lämpeneekö teidän rummut ulkoseiniltä paljon? Jos esim kuivaatte pari koneellista pyykkiä peräkkäin?