kuivausrummusta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Malai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Malai:
kuinka monel käytös kuivausrumpu? onko teil paljon käytössä?

erityisen hyvä jos perheessä on karvaisia lemmikkejä, nappaa samalla karvat ja muutkin roskat ja pyykki on sileää. Myös isoissa perheissä tosi hyvä, loppuis narut jo kesken...

Meillä. Nyt kesällä olen käyttänyt vähemmän kun kuivatan ulkona paljon. Sit kun on sellainen kostea/nihkeä ilma niin sit laitan kuivuriin ku ei oikein muuten tunnu kuivuvan.

Mä kuivaan kaiken siellä (paitsi rintaliivit ja jotkut herkkisvaatteet). Eli nyt käytössä n. 2-5 krt viikossa. Inhoan niitä telineitä joita oli ennen pitkin taloa kun ei ollut rumpua.

Kissaperheesä tosiaanki kätevä... kyllästyin jatkuvaan pyykkitelineen kaatumiseen,ku kissat hyppi telineen päälle... Nyt ei edes tarvi miettii missä kuivattaa vaatteet. ja ihanan sileitä tulee...ainoa huonopuoli on se et vaatteet kutistuu kiitettävästi siellä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja mims:
Vie niin paljon sähköä ja tuhoaa luontoa ihan sairaalla vauhdilla.. Ja ei todellakaan ole sellainen asia mitä ilman ei tule toimeen. Ei siis ole meillä.

Kyllä se vaan on juuri sellainen sanoo ituhipit ihan mitä vaan.
Kuivausrummun keksijälle pitäisi myöntää joku merkittävä palkinto.

Päivittäin. Meillä kaks kissaa ja rumpu vie loistavasti kissan karvat pois. ja myös meillä on pienet tilat kuivatella pyykkiä. nyt ei nouse kosteus kämpässä aivan tukalaksi helteillä.

Meillä myös ahkerassa käytössä, en tajua miten oon joskus pärjännyt ilman... :ashamed:
Hyvällä ilmalla kuivaan kyllä mieluiten ulkona, silloin mun mielestä pyykkiin jää se ihana huuhteluaineen ja ulkoilamn tuoksu. Mistähän se muuten johtuu että rummussa kuivatessa pyykit haisee vähän omituiselle, mun mielestä aina samalle vaikka pesis ja huuhtelis millä aineilla? Onko kukaan muu huomannut samaa? :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:
Mistähän se muuten johtuu että rummussa kuivatessa pyykit haisee vähän omituiselle, mun mielestä aina samalle vaikka pesis ja huuhtelis millä aineilla? Onko kukaan muu huomannut samaa? :wave:
En ole huomannut mutta meillä ei käytetä huuhteluainetta ollenkaan koska rumpu pehmentää pyykin.

Meillä on ja talvella pakko pyykki kuljettaa sitä kautta kun ei ole mitään kuivaus tilaa pyykille.
Kesäisin sitten jos on hyvät ilmat niin kuivataan ulkona.
Eläimien karvat lähtevät tosi hyvin pois rummussa.
En luopuis ikinä.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Mistähän se muuten johtuu että rummussa kuivatessa pyykit haisee vähän omituiselle, mun mielestä aina samalle vaikka pesis ja huuhtelis millä aineilla? Onko kukaan muu huomannut samaa? :wave:
En ole huomannut mutta meillä ei käytetä huuhteluainetta ollenkaan koska rumpu pehmentää pyykin.

Ei meilläkään ole hajuhaittoja.
Onkohan sun rummussas jotain vikaa?

Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:

Ei meilläkään ole hajuhaittoja.
Onkohan sun rummussas jotain vikaa?

Niin, onko lauhdutinta puhdistettu? Kannattaa myös imuroida joskus niitä lauhduttimen takana olevia kanavia.

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Niin, onko lauhdutinta puhdistettu? Kannattaa myös imuroida joskus niitä lauhduttimen takana olevia kanavia.

Pulloharjalla saa kans hyvin :D

Oon puhdistanut mutta mun mielestä haisee silti, hajua vois kuvata samanlaiseksi kuin mille kaikki laitteet haisee uutena. Onkohan täällä ketään muuta joka haistelee koneita... :ashamed: :whistle:
No nyt mä sit oon vakuuttunut siitä, että rummussa on jotain vikaa :o Lämpeneekö teidän rummut ulkoseiniltä paljon? Jos esim kuivaatte pari koneellista pyykkiä peräkkäin?

Yhteistyössä