Pari kyssäriä kuivausrummusta/pesutornista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apsi Deisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Apsi Deisi

Aktiivinen jäsen
03.06.2007
7 211
0
36
Mulla olis aikomuksenani ostaa meille kuivausrumpu. Meillä on ennestään n.4 vuotta vanha candyn pesukone. Täytyykö mun ostaa myös candyn kuivausrumpu? vai voiko se olla ihan minkämerkkinen vaan, kunhan mitat on samat? Ja mulle varmaan sitten myydään myös se välikappale?

Ei aavistustakaan muuta kuin että meillä candyn pyykinpesukone kesti tasan kolme vuotta ja korjattiint takuuseen neljä kertaa sen aikana.
joten empä ostaisi enää yhtään candya talouteen lisää..

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Ei aavistustakaan muuta kuin että meillä candyn pyykinpesukone kesti tasan kolme vuotta ja korjattiint takuuseen neljä kertaa sen aikana.
joten empä ostaisi enää yhtään candya talouteen lisää..

No hö =( Tuossa meidän yksilössä ei ole onneks ollut mitään vikaa.

mun sisko osti justiinsa erimerkkisen kuivausrummun ja siihen tosiaan vaan laitettiin joku välikappale. toisessa liikkeessä kuulemma väittivät kiven kovaan että on ostettava samanmerkkiset, eli olisi pitänyt pistää vaihtoon se pesukonekin.

Meille ostettiin niin päin et ostettiin uusi pesukone kun vanha hajos, ja varmistettiin kaupassa että sopii päällekkäin meidän kuivausrummun kanssa ja kuulemma sopi kun on välikappale.
No ei sopinu, tai "sopi" mut ei siinä olis koneita uskaltanu päälle laittaa kun alas se olis sieltä tullu, asentajakin sanoi sen.
Saatiin sit vaihdetua toiseen, mut mä siis ostaisin samanmerkkisen ja varmistaisin et käyvät varmasti suoraan yhteen.

Mä just tällä viikolla ostin meille pesutornin, ja myyjä sanoi, että useimmiten on mahdollista ostaa eri merkkisetkin vehkeet jos haluaa. Kannattaa kuitenkin varmistaa ennen ostoa, että se rumpu varmasti sopii. Ps. Gigantin väliasennussarja maksaa 39,90, muissa liikkeissä 20e.....

Yhteistyössä