Mikähän siinä on kun lipolan jättää ihon ihan valkoiseksi vaikka laittaisi kuinka vähän?Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 17:49 Apteekin täti kirjoitti:Lipolan tai Ceralan apteekista, ole hyvä!
Mitkä tahansa apteekin voiteet ei ole hyviä, mutta nämä on omalla kokemuksella. =)
Mä en siitä öljystä tykkää, mutta tämä voide on tosi tehokasta ja kuivuu nopeasti.Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 17:53 mie kirjoitti:Meillä lapsille tulee punaista laikkua decubalista ja tuo ceralan öljykään ei kosteuta niin hyvin kuin avonin aloe&avokado voide, ihan ykkönen.
Ceralan aivan ykkösvoide meidän kolmelle atoopikolle. Kasvoihin käytän itse apteekista löytyvää BM voidetta.Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 17:49 Apteekin täti kirjoitti:Lipolan tai Ceralan apteekista, ole hyvä!
Mitkä tahansa apteekin voiteet ei ole hyviä, mutta nämä on omalla kokemuksella. =)
Tätä mun ystäväkin on suositellut ja kun hakee jostain hevos tai maatalouskaupasta niin saa edullisesti.Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 20:18 oikeesti kirjoitti:kokeile tummelia...tiedän mihin tarkoitukseen se oikeesti on mutta se on tosi hyvä voide, eikä maksa paljon ja on riittoisa!