Kuittailua, kinastelua ja vääntöä vuodelle 2025- Ketju. Kaikki halukkaat mukaan vaan, uudet ja vanhat!

vierailija
Et ole sitten seurannut tarkkaan.
Ei carnivoret ole vaatimattoman näköisiä, kaikki ovat komeita tai kauniita.

Beef and butter girl Bella

Jos kirjoitat carnivore woman/girl, löytyy kyllä naisia, kaikki hyvässä tikissä kun ovat olleet riittävän aikaa carnivoreja.

Carnivoreja löytyy satoja tuhansia ellei jo moljoonia. Luulisi mediaa ja tutkijoita kiinnostavan - jokainen on parantunut kaikista sairauksista (myös autoimmuuni) ja oireista. Ovat terveitä niin fyysisesti kuin mentaalisestikin.
Ymmärsit väärin. Naisia kehuttiin

Ymmärsit väärin. Naisia kehuttiin
Vaatimaton, jonkun mukaan:
😁
pidättyvä, epäesteettinen, hääppöinen, kaino, niukka, köyhä, mitätön, huomaamaton, luonnollinen, hiljainen, selvä, mutkaton, kohtuullinen, humila, modesty, humilde, pudoroso, kiitollinen, nöyrtyä, navakka, sävyisä, pieni, trivial, niukin naukin, posketon, skeptinen, yksinkertainen ihminen.

Hyvää ystävänpäivää kaikille!

Mä tein tänään jotain varsin outoa ja kummallista. Jotain mikä ei oo lainkaan tyylistäni tai tapaistani.

Hankin vuosikortin lähimmälle punttikselle.

Nyt värisee metkoissa paikoissa... lihakset siellä ilmiselvästi harkitsevat pullistumista. (Joojoo, supistumista, mut noin se kuulostaa paremmalta!)
Joo, ei mikään ihme jos paikat vähän klesana, vedit loppuvenyt ihan överiks:

• Haha
Reactions: -roosaruusa-
Mä olen päättänyt luopua kahdesta mun kasvista. Keittiössä ikkunan edessä amppelissa roikkuu juoru ja tasolla ruukussa sellainen outo isoksi levinnyt mehikasvi! Toinen on ruman lisäks ärsyttävä kastella kun joskus kusee läpi vaikka koriamppelissa on muovit pohjassa ja mehikasvikin on ruma!

Onko ehdotuksia runsaasta näyttävästä roikkukasvista ja keittiön tasolle joku sopiva kivan näköinen kasvi pitäis saada. Vai laitanko basilikan? Onko muita noin voimakkaasti tuoksuvia yrttejä?

Mä olen päättänyt luopua kahdesta mun kasvista. Keittiössä ikkunan edessä amppelissa roikkuu juoru ja tasolla ruukussa sellainen outo isoksi levinnyt mehikasvi! Toinen on ruman lisäks ärsyttävä kastella kun joskus kusee läpi vaikka koriamppelissa on muovit pohjassa ja mehikasvikin on ruma!

Onko ehdotuksia runsaasta näyttävästä roikkukasvista ja keittiön tasolle joku sopiva kivan näköinen kasvi pitäis saada. Vai laitanko basilikan? Onko muita noin voimakkaasti tuoksuvia yrttejä?
Nythän jengi kasvattaa pieniä kurkkuja ikkunalla. Köynnöstää nopeasti ja saa vielä syötävääkin.

Kaikki sitruuna-etuliitteiset yrtit tuoksuvat kivasti. Tammiston Citymarketissa ainakin on niitä ekstra-tuoreita yrttejä joiden pitäisi alkaa kasvaa ruukussa. Käy haistelemassa.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Nythän jengi kasvattaa pieniä kurkkuja ikkunalla. Köynnöstää nopeasti ja saa vielä syötävääkin.

Kaikki sitruuna-etuliitteiset yrtit tuoksuvat kivasti. Tammiston Citymarketissa ainakin on niitä ekstra-tuoreita yrttejä joiden pitäisi alkaa kasvaa ruukussa. Käy haistelemassa.
Tuoksua haluan, ei me syödä niitä.😁

Kiitti tuosta Tammisto vinkistä! Täytyypä käyä. Mulla oli kesällä terassilla ihan perus basilikat Alepasta, ne kasvoivat aivan valtaviksi puskiksi ja tuoksuivat huumaavilta!
Mut vois tuota sitruunaakin vaihteeks koklata!❤

Olisko amppeliin joku muratti? Vai…
Löysin jännän, kahtokaas: Helmivillakko!😦

Sois sitten hiihtoloma lapsilla ja sen näkee/kuulee! Toinen vetää omatoimitreeniä olohuoneessa!🙄

Toinen veti KAIKKI kamansa ulos huoneesta ja vaihtaa järjestystä kiljuvan OMG-väen ja basson säestämänä!😂 Lasit helisee astiakaapissa!

Voi tätä maman ihanaa sunnuntairauhaa!!!!😫
Ollappa mökillä hämärässä hiljaisuudessa saunassa ja avannossa jo!!!

• Haha
Reactions: -roosaruusa-
Tuoksua haluan, ei me syödä niitä.

Kiitti tuosta Tammisto vinkistä! Täytyypä käyä. Mulla oli kesällä terassilla ihan perus basilikat Alepasta, ne kasvoivat aivan valtaviksi puskiksi ja tuoksuivat huumaavilta!
Mut vois tuota sitruunaakin vaihteeks koklata!

Olisko amppeliin joku muratti? Vai…
Löysin jännän, kahtokaas: Helmivillakko!
Upean näköinen toi villakko!

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Liki 20 cm tullu lunta ni piti käyä hupi ilta-ajelulla!😍 Kivastihan se tuolla hangessa pyörii!🥳🥰

Nähtävyyssaldo: Aleparobo ahdingossa! Ei mitään tsäänssiä ollu sillä enää edetä kun oli aurannut itelleen kamalan makkaran!😂

Motarilta liittymiin oli jätetty ISOT makkarat, mukavasti humpsahti kun vetäs hunttia siihen!😂

Ihanaa kun on LUNTA!!!!!!!😍🥰 Oon häpi!!!!😍🥰😍🥰😍❤

Oli upea mennä eilen nukkumaan kun saattoi seurailla makuulta revontulien tanssia.

Aamulla oli vähemmän upeaa ku piti huussiin ja mittari näytti liki kahtakymmentä pakkasastetta.
Muistan kun joskus oli samanlainen tilanne. Oli 25 astetta pakkasta. Ei voi sanoa että olis istunut sekuntiakaan turhaan ja oli suuri onni jos sattui hädättämään sauna-aikoina!😁

Hei nyt löytyi jotain mikä sopii niiiiiin hyvin yhteen!

Vaalea juusto. Lampaan- ja/tai vuohenmaitojuustoa siis ja tää chili-factoryn mustikkahillo.

Voi kuola!
No mikä ettei! Mutta, sulla on kyllä varmasti pakkasessa mustikkaa ja aikaa tehhä itekki?😬

Yhteistyössä