Tykkääksä vanhemmista naisista?Alkuperäinen kirjoittaja jycke:Täällä ollaan, vielä neljä tuntia..
Ei sitten.Alkuperäinen kirjoittaja jycke:En erityisemmin,kuis niin?
Mikäs siinä =) mutta eikös se ole että aina nuorta saa, mutta harvoin vanhaaAlkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Ei sitten.Alkuperäinen kirjoittaja jycke:En erityisemmin,kuis niin?
No ei ku se oli vaan vitsi. Kato ku oon vähä väsynyt, niin mun mielestä aika monet asiat on hauskoja.
Olet kyllä nuori kolmen lapsen isä. Oletko sä yh?Alkuperäinen kirjoittaja jycke:En erityisemmin,kuis niin?
en ole =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olet kyllä nuori kolmen lapsen isä. Oletko sä yh?Alkuperäinen kirjoittaja jycke:En erityisemmin,kuis niin?
Hä? Eikö se mee ihan toisinpäin? Sulla on jo hienosti perhe, vaikka olet noin nuori. Siis en mä yritä sua, olen vaan tosi väsynyt.Alkuperäinen kirjoittaja jycke:Mikäs siinä =) mutta eikös se ole että aina nuorta saa, mutta harvoin vanhaaAlkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Ei sitten.Alkuperäinen kirjoittaja jycke:En erityisemmin,kuis niin?
No ei ku se oli vaan vitsi. Kato ku oon vähä väsynyt, niin mun mielestä aika monet asiat on hauskoja.
ei se kaikkien mielestä noin meneAlkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Hä? Eikö se mee ihan toisinpäin? Sulla on jo hienosti perhe, vaikka olet noin nuori. Siis en mä yritä sua, olen vaan tosi väsynyt.Alkuperäinen kirjoittaja jycke:Mikäs siinä =) mutta eikös se ole että aina nuorta saa, mutta harvoin vanhaaAlkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Ei sitten.Alkuperäinen kirjoittaja jycke:En erityisemmin,kuis niin?
Ai että mä oon vaan väsyny?Alkuperäinen kirjoittaja jycke:ei se kaikkien mielestä noin meneAlkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Hä? Eikö se mee ihan toisinpäin? Sulla on jo hienosti perhe, vaikka olet noin nuori. Siis en mä yritä sua, olen vaan tosi väsynyt.Alkuperäinen kirjoittaja jycke:Mikäs siinä =) mutta eikös se ole että aina nuorta saa, mutta harvoin vanhaaAlkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Ei sitten.Alkuperäinen kirjoittaja jycke:En erityisemmin,kuis niin?
e.Alkuperäinen kirjoittaja jycke:Juu väsyny oot
Hullu se onAlkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:e.Alkuperäinen kirjoittaja jycke:Juu väsyny oot
Minä en vaan ymmärrä, miksi en voisi ostaa flamingojen ruumiita. :| Kai ne polttaa ne, hyvät lihat ja hienot sulat ja höyhenet. Amish meni nukkumaan, Pupu meni nukkumaan, Wille meni nukkumaan ja minusta on tullut vanhempi nainen. Ei mene hyvin.
Moi! Mä meen oikeesti kohta tutuun.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Tööt :attn: