kuinkas usein kyläilette

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joka päivä melkein käy lasten kavereita kylässä.
Aikuisia käy valitettavasti vain kerran viikossa tai kahdessa, joskus harvemmin. Aika usein viikonloppuisin käydään kyläilemässä mun sukulaisilla.

Yhdelläkään meidän kavereista ei vielä ole lapsia, on tosi sääli ettei meillä ole "lapsellista" kaveriperhettä.

Meillä vauva vielä masussa, joten aika huolettomasti voidaan tällä hetkellä kyläillä kavereiden ja sukulaisten luona. Melkein joka päivä käydään jossain tai meillä käy joku. Nytkin tuli miehen kaveri pelaamaan Carcassonnea meidän kanssa :) Vauvan syntymän jälkeen varmaan rauhoittuu, mutta uskon että edelleen kyläillään ahkerasti, koska meidän kaverit ja sukulaiset asuvat lähellä enkä ole sen tyyppinen ihminen että jaksaisin viikkotolkulla tuijotella tapettia kotona.

Erittäin harvoin kyläillään koko perhe tai ylensäkkään miehen kanssa yhdessä. Joitain kertoja vuodessa ja niistäkin suurinosa mun vanhempien luona. Mä saatan kyl kyläillä lasten kanssa tai yksin useamman kerrran kuukaudessa, mutta yleensä en joka viikko.

Tosi harvoin, ehkä kerran kuukaudessa. Arkena ei viitsi edes ajatella kyläilyjä ja viikonloppuisin me käydään yleensä isovanhempien luona kyläilemässä. Lapsen kavereita meillä ei juuri vielä käy, kun näkee heitä viisi päivää viikossa päiväkodissa. Pihatreffejä tehdään kyllä useammin.

Yhteistyössä