E
ei taas ymmärrä
Vieras
Ollaan huhtikuusta saakka satunnaisesti tapailtu yhden miehen kanssa.
Tunnemme lapsuudesta mutta välissä oli 13 vuotta jona aikana emme olleet missään yhteyksissä.
Kerroin hänelle heti alussa etten ole sitten valmis mihinkään vakavampaan ainakaan siinä vaiheessa sillä erostani oli vielä melko vähän aikaa.
Nyt viimeisen parin kuukauden aikana hän on muutamaan kertaan ottanut puheeksi kuinka haluaisi kanssani vakavampaa ja pitää minusta hirveästi jne...
Sen tarkemmin emme ole asiasta keskustelleet.
Ja nyt siihen itse asiaan.
Ihmettelin kun hänestä ei viikkoon kuulunut mitään.
Viestit ei menneet perille eikä puhelin ollut päällä.
Eilen sitten sain hänet kiinni ja kysyin missä vika.
Herra totesi olleensa pois kartalta jokusen päivän ihan tarkoituksella kun oli tullut aika isoja mutkia elämässä vastaan.Kertoi niistä kyllä minulle eilen sitten.
Kertoi myös että sattuessamme faceen samaan aikaan oli hän siirtänyt itsensä offline-tilaan.
Loukkaannuin ja totesin että olemme siis vain hyvänpäiväntuttuja ja että on hyvä tietää missä mennään.Ystäviltäni odottaisin enemmän.
Totesi ettei missään nimessä halua olla vani hyvänpäiväntuttuja vaan paljon enemmän.
Mä en nyt vaan kuitenkaan pääse tän loukkaantumisen yli.
Mulle tuli tuosta oikeesti paha mieli.
Tunnemme lapsuudesta mutta välissä oli 13 vuotta jona aikana emme olleet missään yhteyksissä.
Kerroin hänelle heti alussa etten ole sitten valmis mihinkään vakavampaan ainakaan siinä vaiheessa sillä erostani oli vielä melko vähän aikaa.
Nyt viimeisen parin kuukauden aikana hän on muutamaan kertaan ottanut puheeksi kuinka haluaisi kanssani vakavampaa ja pitää minusta hirveästi jne...
Sen tarkemmin emme ole asiasta keskustelleet.
Ja nyt siihen itse asiaan.
Ihmettelin kun hänestä ei viikkoon kuulunut mitään.
Viestit ei menneet perille eikä puhelin ollut päällä.
Eilen sitten sain hänet kiinni ja kysyin missä vika.
Herra totesi olleensa pois kartalta jokusen päivän ihan tarkoituksella kun oli tullut aika isoja mutkia elämässä vastaan.Kertoi niistä kyllä minulle eilen sitten.
Kertoi myös että sattuessamme faceen samaan aikaan oli hän siirtänyt itsensä offline-tilaan.
Loukkaannuin ja totesin että olemme siis vain hyvänpäiväntuttuja ja että on hyvä tietää missä mennään.Ystäviltäni odottaisin enemmän.
Totesi ettei missään nimessä halua olla vani hyvänpäiväntuttuja vaan paljon enemmän.
Mä en nyt vaan kuitenkaan pääse tän loukkaantumisen yli.
Mulle tuli tuosta oikeesti paha mieli.