Mä jo pelästyin, että kuinka vanha gubbe oletkaan.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27613185:en kattonu niin tarkkaan, tuon luin linkistä.. "Koria-Roll aloitti toimintansa 1990-luvun puolivälissä."
Mä jo pelästyin, että kuinka vanha gubbe oletkaan.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27613185:en kattonu niin tarkkaan, tuon luin linkistä.. "Koria-Roll aloitti toimintansa 1990-luvun puolivälissä."
aika vanha silti.Mä jo pelästyin, että kuinka vanha gubbe oletkaan.
en koskaan kysy tätä ...Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27613195:aika vanha silti.
Ethän sä ny mua kuitenkaan pettäsAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27613252:olet täydellisen oikeessa.
no ei tulis mieleenkään. :OEthän sä ny mua kuitenkaan pettäs
Ai niin! Unohdin onnitella!! Oli netti rikki tarkeana paivana....Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27613195:aika vanha silti.
:O älä ala sanomaan pahasti mun silmäterästä|OAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27613144:ennemmin syön matoja kun ajan ladalla.
Ei ole mulla palstamiehiä enkä ole kenekään palstanainen, koska olen sosiaalisesti sen verran etevä, että pystyn solmimaan näitä ihmissuhteita myös Kaksplussan ulkopuolella. Meillä on Kepukan kanssa ihan omat läpät.Lodeko on sun palstanainen siis?