Kuinkas moni kattelee L-koodin uusintoja?

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
Mä voin laittaa meidän neitistä kuvan hetkeksi näytille.. ekaa kertaa

Oi mikä ihana peikkotyttö
:D
niin oli, söötti :D
Joo, hän on varsinainen kaunotar, hiukset roikkuu jo nyt silmillä.. Mietin just tänään että jossain vaiheessa on pakko vähän lyhentää ja toinen täyttää kohta vasta 7kk :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
Jos määkii sit uskaltaisin laittaa hetkeksi kuvan meitin nuorimmaisesta...


Hänelläkin on hirmu isot ja siniset silmit, ihan kuten meidän neidilläkin
:heart:
Poistatko ton linklin tosta lainauksesta, kun mää en sitä saa pois... Kiits :flower:
toki poistan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
sä fjonga oot kyll varsinainen bad ass! :) Onko sulla itsellä vaan joku kuva siinä mesessä? Ettet itse joudu laittamaan livekuvaa vastapuolelle? Ja kuin ne kundit siihen suostuu?
aivan, itse olen säästynyt kun ei ole camia... tosin aion hommata lähipäivinä sillä yksi mies on luvannut tunkea serlatapin perseeseensä livenä camissa jos hommaan ja vilautan itteeni.
että terkkuja vain sinne, mä tiiän sä luet tän kumminki ;) :whistle: :whistle: :LOL: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
sä fjonga oot kyll varsinainen bad ass! :) Onko sulla itsellä vaan joku kuva siinä mesessä? Ettet itse joudu laittamaan livekuvaa vastapuolelle? Ja kuin ne kundit siihen suostuu?
aivan, itse olen säästynyt kun ei ole camia... tosin aion hommata lähipäivinä sillä yksi mies on luvannut tunkea serlatapin perseeseensä livenä camissa jos hommaan ja vilautan itteeni.
että terkkuja vain sinne, mä tiiän sä luet tän kumminki ;) :whistle: :whistle: :LOL: :kieh:
Hyvänen aika... :xmas:
Sun rinnalla pintelin on aika kesy :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
sä fjonga oot kyll varsinainen bad ass! :) Onko sulla itsellä vaan joku kuva siinä mesessä? Ettet itse joudu laittamaan livekuvaa vastapuolelle? Ja kuin ne kundit siihen suostuu?
aivan, itse olen säästynyt kun ei ole camia... tosin aion hommata lähipäivinä sillä yksi mies on luvannut tunkea serlatapin perseeseensä livenä camissa jos hommaan ja vilautan itteeni.
että terkkuja vain sinne, mä tiiän sä luet tän kumminki ;) :whistle: :whistle: :LOL: :kieh:
Ja sä haluat nähä sen

:eek: Ei hitto vieköö... :LOL:
 

Yhteistyössä