Kuinkas moni kattelee L-koodin uusintoja?

päätön ratsumies
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
päätön ratsumies silloin kun selvisi että olet mies niin sitä lähtien mun on tehnyt mieli kysyä sulta että kuinka olet tänne palstalle eksynyt? Onko sulla lapsia? Naimisissa? Teitä miekkosia ei täällä meinaan ihan kauheesti ole..
siis ukothan just tykkää lesboseksistä, jos toi on mies niin mä olen tvamvai na povorote ;)
no mitäs kivaa siinä mulle olis , eiks siinä miehet oo vaan tiellä ...
prkl kun en saa kuvaani profiiliin , loppuis jutut siitä että oonkin nainen :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
päätön ratsumies silloin kun selvisi että olet mies niin sitä lähtien mun on tehnyt mieli kysyä sulta että kuinka olet tänne palstalle eksynyt? Onko sulla lapsia? Naimisissa? Teitä miekkosia ei täällä meinaan ihan kauheesti ole..
siis ukothan just tykkää lesboseksistä, jos toi on mies niin mä olen tvamvai na povorote ;)
no mitäs kivaa siinä mulle olis , eiks siinä miehet oo vaan tiellä ...
prkl kun en saa kuvaani profiiliin , loppuis jutut siitä että oonkin nainen :LOL:
no miten sen ottaa... siinä oot oikeassa et mielummin mäki oon 2m+n ku 2n+m :whistle:
 
päätön ratsumies
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
:headwall:
mikset laita sitä kuvaa vaiks aijaa.comiin?
olen kokeillu , mut ei kelpaa sinnekkään kun
kuva ei ole jpeg muodossa , vai miten se kirjotettiin .
heti on kuva profiilissa kun joku kertoo miten sen sinne saa :attn:
 
Juu eli se on bittimappina eli .bmp. Jos sulla on Windows XP niin sen Paint-ohjelma pystyyy muuttamaan bmp-muotoisen kuvan jpeg-muotoon.

Avaat sen kuvan siis Paintiin (Ohjelmat -> Apuohjelmat -> Paint) Sitten otat sieltä että Tiedosto -> Tallenna nimellä ja valkkaat siihen Tallennusmuoto-kohtaan JPEG

Kun sulla sitten on tämä kuvasi tässä JPEG mudossa niin koeta laittaa se sinne profiiliisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
jos sut saa mesessä runkkaamaan niin voin levittää sanomaa että olet mies :saint:
No säpäs nyt olet tänään hävyttömällä päällä, äiti-ihminen!! :D
tuli tuossa katseltua kuvia kaikista niistä jotka on mulle sen camissa tehny :snotty: aah niitä muistoja :saint: voi heruttaa yhden kuvan jos haluat :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
jos sut saa mesessä runkkaamaan niin voin levittää sanomaa että olet mies :saint:
No säpäs nyt olet tänään hävyttömällä päällä, äiti-ihminen!! :D
tuli tuossa katseltua kuvia kaikista niistä jotka on mulle sen camissa tehny :snotty: aah niitä muistoja :saint: voi heruttaa yhden kuvan jos haluat :LOL:
Mä en nyt ymmärtänyt tuosta yhtikäs mittään, mikä cami? Mutta heruta ihmeessä! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
????? tarkoittaa rakastan =)
Kivoja käppyröitä joo.. :whistle: :xmas:

Mistä mä muuten tiedän, jos sä vaikka haistattelit mulle nyt jotain? :whistle: :D
no vertaa tähän:
pasla ti suka na hui (jos joskus saat tietää mitä toi tarkoittaa niin ei oo sit mitenkään henkilökohtaista...) :whistle:
 

Yhteistyössä