Onko karjalanpiirakoiden tekeminen (se rypytys minua eniten jännittää) vaikeaa?
Siis jos mie huomenna mielihaluni toteutan ja teen puuron ja kuoritaikinan ja koitan vielä saada jonkinmoiset piirakatkin aikaiseksi kera pikkuväen, niin onko lopputulos edes jonkunmoiset piirakat, vai käykö miehen ihanan kannustava ennustus toteen? Hän meinaan ennusti, että kun hän tulee kotiin, niin kuoritaikina löytyy kuulemma seinästä, kattolampusta ja katosta ja puuro on syöty... siis se osa puurosta, joka ei ole hiuksissa, lattialla ja katossa.
Jostain syystä mies oli ehdottomasti sitämieltä, että mun kannattaisi vaan pysytellä sämpylä / limppu / pulla-linjalla ja jättää ne piirakat johonkin muuhun päivään, mieluiten viikonloppuun, jolloin hänkin on kotona, mutta mie taas haluan ehdottomasti tehdä elämäni ensimmäiset koepiirakat ilman miehen läsnäoloa... sillä varsinkin hänen läsnäollessaan mahdollisesti epäonnistuessani se taikina tosissaan saattaa lentää ufon lailla...
Siis jos mie huomenna mielihaluni toteutan ja teen puuron ja kuoritaikinan ja koitan vielä saada jonkinmoiset piirakatkin aikaiseksi kera pikkuväen, niin onko lopputulos edes jonkunmoiset piirakat, vai käykö miehen ihanan kannustava ennustus toteen? Hän meinaan ennusti, että kun hän tulee kotiin, niin kuoritaikina löytyy kuulemma seinästä, kattolampusta ja katosta ja puuro on syöty... siis se osa puurosta, joka ei ole hiuksissa, lattialla ja katossa.
Jostain syystä mies oli ehdottomasti sitämieltä, että mun kannattaisi vaan pysytellä sämpylä / limppu / pulla-linjalla ja jättää ne piirakat johonkin muuhun päivään, mieluiten viikonloppuun, jolloin hänkin on kotona, mutta mie taas haluan ehdottomasti tehdä elämäni ensimmäiset koepiirakat ilman miehen läsnäoloa... sillä varsinkin hänen läsnäollessaan mahdollisesti epäonnistuessani se taikina tosissaan saattaa lentää ufon lailla...