N
Noooo
Vieras
Siis jos ei ole kauheasti annettavaa tähän ketjuun muuta kun lausua joku klisee, mikä tässä tapauksessa ei sopinut yhtään, niin vois pysä pois.Marttyyri.
Ei minulla muuta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis jos ei ole kauheasti annettavaa tähän ketjuun muuta kun lausua joku klisee, mikä tässä tapauksessa ei sopinut yhtään, niin vois pysä pois.Marttyyri.
Ei minulla muuta.
Ei, vaan siksi etta marehdit ja murehdit sita, etta et halua aiheuttaa kenellekaan pahaa mielta, vaikka itsellasi ei ole hyva olla, kuulostaa silta, etta pyrit vahintaan pyhimykseksi tai edes marttyyriksi. Sori, talta kirjoitustesi perusteella minusta tuntuu.
Teet mita teet ja elat sen kanssa.Mutta ala surkuttele etu- alaka jalkikateen.
Mun mielestä Morriganilla on ollu paljonkin annettavaa tähän ketjuun.Siis jos ei ole kauheasti annettavaa tähän ketjuun muuta kun lausua joku klisee, mikä tässä tapauksessa ei sopinut yhtään, niin vois pysä pois.
Se oiskin kätevää ku ton osais, en vaan taida enää täs iäs oppia.
En jaksanut laiskuuttani ihan kaikkea lukea. Mutta nyt on aika miettiä voiko miehesi antaa siulle sen mitä toivot ja haluat?
Meillä on ollut tosi vaikeita aikoja takana. Mie olin valmis jättämään miehen. Tai ainakin vaihtamaan sen. Mutta en uskaltanut. Ja se on muuttunut oikeaksi päätökseksi meidän kohdalla.
Punnitse ja mieti. Mitä haluat toivot elämältä. Lapset oppii, sie opit ja mies oppii... Viimeistään ajan kanssa. Turha sitä on mahdottomassa roikkua. Kaikki voi kääntyä onneksi tai helvetiksi. Se on siusta kiinni. Miltä tulevaisuus näyttää. Teet niin tai näin aina joku kärsii vähän tai paljon.
Mutta jos et ole tyytyväinen ja onnellinen niin se heijastuu äitiin. Ja tyytymättömän äidin lapsetkin aistii... Ja kyllä se isä ehkä ajan myötä oppii. Jos ei niin silloin se on siun vastuulla. Rankkaa varmasti.
Lopputulos pitäisi olla sinun, miehesi ja lasten kannalta paras. Olisi se sitten mikä on. Mutta toimimaton suhde syö äidin lapsiltaan. Joten jossain tapauksissa ero on parempi. Jo itsensä kuin myös lasten takia