Kuinka vanhan miehen kanssa lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Naisten "viisaus" muiden naisten lapsentekosuunnitelmiin on aika epäloogista. Jos äiti tai isä on iäkkäämpi, varoitellaan genettisten riskien varoista ja kuinka vanhemmat eivät tule pärjäämään murrosikäisen kanssa.
Jos äiti on biologisesti oikeassa lapsentekoiässä, varoitellaan teiniraskauksista, siitä kuinka opinnot pitää hoitaa ensin loppuun ja saada vakituinen työpaikka.
Fysiologisesti paras raskautumisikä on 16-24 vuotta. Muistathan innostaa tytärtäsi raskautumaan, ennen kuin hän täyttää 25 ja olla paheksumatta, jos hän kertoo odottavansa lasta vaikka yo-tutkinto ei vielä olekaan valmis?

IRL olen jonkun muun ikäeroa omaavan parin lapsentekoaiheita kauhisteleville todennut: se joka ei itse raskautumisikäisenä käytänyt yhtään alkoholia, cannabista, polttanut, oli normaalipainoinen ja sai riittävästi folaatteja (B9-vitamiini) voi heittää pienen kiven. Suomalaisnaisista 95% kärsii folaattien puutteesta...
Tässä nyt näinä päivinä jänskätään, että muuttuuko elämämme ihan totaalisesti? Ja miten tässä lopulta oikein käykään?

Annien period on myöhässä ja tuntemuksia on preggiyteen liittyen 😱

Huh, nyt äkkiä nukkumaan.

Todettakoon vielä että Annie on hoikkavartaloinen, absolutisti ja tupakoimaton, on syönyt tosi terveellisesti läpi elämänsä, eikä syö moskaruokia kuten en minäkään. Omat veriarvoni ovat hyvässä kunnossa, maksa-arvoja myöten (vinkkinä monia muitakin herjaavalle Alepalle). Ja savuttomana olen ollut koko ”pienen” ikäni 👍

Joten luotan omien mällieni hyväkuntoisuuteen, jos nyt saattoi poltaa kiinni 😊

Vastuuni kannan, olkaa huoletta kaikki palstatrollit.

Tässä nyt näinä päivinä jänskätään, että muuttuuko elämämme ihan totaalisesti? Ja miten tässä lopulta oikein käykään?

Annien period on myöhässä ja tuntemuksia on preggiyteen liittyen

Huh, nyt äkkiä nukkumaan.

Todettakoon vielä että Annie on hoikkavartaloinen, absolutisti ja tupakoimaton, on syönyt tosi terveellisesti läpi elämänsä, eikä syö moskaruokia kuten en minäkään. Omat veriarvoni ovat hyvässä kunnossa, maksa-arvoja myöten (vinkkinä monia muitakin herjaavalle Alepalle). Ja savuttomana olen ollut koko ”pienen” ikäni

Joten luotan omien mällieni hyväkuntoisuuteen, jos nyt saattoi poltaa kiinni

Vastuuni kannan, olkaa huoletta kaikki palstatrollit.
Onnea molemmille jos tuo osoittautuu Annien toivomaksi. (y)

• Rakkaus
Reactions: setis
Ole rohkea ja anna ekana täällä se jo 100x pyytämäni s-posti niin laitan todisteita tulemaan

Mä voin antaa!

Mutta kuvien on oltava sit signeerattu, silleen että oot joko omaan ihoosi tai naisen ihoon tekstannut jotain tyyliä plussalle tai palstalle tai roosalle. Kuvankaappauksia on liian helppo tehdä...

Ni ja mitään kovin intiimiä en jaksa katella. Oon vain utelias näkemään onko siellä oikeasti mies.

• Tykkää
Reactions: setis
Ja itse aiheeseen.

Mulle se raja oli 30-vuotta. Siis miehelle ja naiselle, molemmille.

Mutta asiat ei aina mene niiin ko suunnittelee joten ehdin itse täyttää kolky ennenko kuopus syntyi. Miehellä taas ikää oli silloin jo 36-vuotta.

Ja ihan ehdoton takaraja on 40 vuotta. Reilusti sitä ennen kävinkin sterilisaatiossa, ettei vaan voisi käydä vahinkoa.

Ja mulle on ihan sama, vaikka muut pykertäisi penskoja satavuotiaina. Mä vaan en halua tehdä mitään turhia tutkimuksia ja aborttiin en kuitenkaan pystyisi joten näin toimin mielestäni vastuullisesti.

Mä voin antaa!

Mutta kuvien on oltava sit signeerattu, silleen että oot joko omaan ihoosi tai naisen ihoon tekstannut jotain tyyliä plussalle tai palstalle tai roosalle. Kuvankaappauksia on liian helppo tehdä...

Ni ja mitään kovin intiimiä en jaksa katella. Oon vain utelias näkemään onko siellä oikeasti mies.
Täytyykin kysyä neidilta lupa kun nähdään piakkoin, mutta ilman kasvokuvia tietty 😏

Mutta en jaksa kuin hämmästellä että jotkut täällä tosiaan kuvittelee että näitä (siis tositarinoita) kirjoittelisi joku nainen. Ihan absurdi ajatus 🤣🤣

Ps. hän oli hiljattain kaupungissa suomalaisen eläkeläismummon kanssa, joka oli todennut että ”ihan kaikki kotsoo sinua”.

Sen saan itsekin todeta joka kerta kun liikutaan missä tahansa, Anniella oli jälleen erittäin kaunis kesämekko päällä, hän poikkeaa täysin kotimaisesta naismassasta viikonlopun katukuvassakin.

Kaikkien palstalle kirjoittajien ikäluokissa on enemmän hengissä olevia henkilöitä kuin mitä uusia kansalaisia vuodessa syntyy. Vuonna 2022 vain 44951 lasta syntyi.

Vetoan nuoriin naisiin. Ehkäisy pois ja panemaan!

Miehet, ei näin!

woman-worried-and-sleepless-picture-id541131738.jpg