Neljäkymppisen seksisuhteet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "martha"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"martha"

Vieras
Kuinka monta seksisuhdetta on mielestäsi paljon neljäkymppiselle naiselle? Mulla on ollut 15 eri miehen kanssa seksiä, ja mietin, olenko ollut ihan lortto? Mikä määrä on mielestäsi paljon?

[QUOTE="martha";30590931]Kuinka monta seksisuhdetta on mielestäsi paljon neljäkymppiselle naiselle? Mulla on ollut 15 eri miehen kanssa seksiä, ja mietin, olenko ollut ihan lortto? Mikä määrä on mielestäsi paljon?[/QUOTE]

No olen vasta 35 ja mulla on ollut useempi kuin sulla. Eli et oo lortto :)
Viimeiset 12v avoliitossa, ennen sitä elin villiä elämää :)
Avoliiton aikana on ollut muutama suhde, samoin puolisollani. Lapsia on, kaikki hoidetaan sivistyneesti.
Ja paljon on ehkä +50? :D

Jäätiin saarelle minun tyttäreni poikaystävän kanssa koska minulla ja hänellä oli lomaa vielä jäljellä ja kuulin yöllä että he rakastelivat, päätin kokeilla ja kysyin lämmitätkö saunan ja hän kilttinä miehenä lämmitti, minä riisuiduin ja sanoin että mennään saunomaan ja uimaan, uimisen jälkeen ei ollut isoa kalua mutta minä kysyin että voiko auttaa pesemisessä ja kyllä siitä tuli samanlainen mitä tyttäreni oli saanut yöllä. Ihanaa saada nuoren miehen kyrpää ja tulen saamaan vieä jatkossakin, hän on kuulemma vienyt minun nuorimman tyttäreni neitsyyden, ja se minua kiihottaa koska minäkin kelpaan.

Yhteistyössä