Tässä nyt näinä päivinä jänskätään, että muuttuuko elämämme ihan totaalisesti? Ja miten tässä lopulta oikein käykään?Naisten "viisaus" muiden naisten lapsentekosuunnitelmiin on aika epäloogista. Jos äiti tai isä on iäkkäämpi, varoitellaan genettisten riskien varoista ja kuinka vanhemmat eivät tule pärjäämään murrosikäisen kanssa.
Jos äiti on biologisesti oikeassa lapsentekoiässä, varoitellaan teiniraskauksista, siitä kuinka opinnot pitää hoitaa ensin loppuun ja saada vakituinen työpaikka.
Fysiologisesti paras raskautumisikä on 16-24 vuotta. Muistathan innostaa tytärtäsi raskautumaan, ennen kuin hän täyttää 25 ja olla paheksumatta, jos hän kertoo odottavansa lasta vaikka yo-tutkinto ei vielä olekaan valmis?
IRL olen jonkun muun ikäeroa omaavan parin lapsentekoaiheita kauhisteleville todennut: se joka ei itse raskautumisikäisenä käytänyt yhtään alkoholia, cannabista, polttanut, oli normaalipainoinen ja sai riittävästi folaatteja (B9-vitamiini) voi heittää pienen kiven. Suomalaisnaisista 95% kärsii folaattien puutteesta...
Annien period on myöhässä ja tuntemuksia on preggiyteen liittyen
Huh, nyt äkkiä nukkumaan.
Todettakoon vielä että Annie on hoikkavartaloinen, absolutisti ja tupakoimaton, on syönyt tosi terveellisesti läpi elämänsä, eikä syö moskaruokia kuten en minäkään. Omat veriarvoni ovat hyvässä kunnossa, maksa-arvoja myöten (vinkkinä monia muitakin herjaavalle Alepalle). Ja savuttomana olen ollut koko ”pienen” ikäni
Joten luotan omien mällieni hyväkuntoisuuteen, jos nyt saattoi poltaa kiinni
Vastuuni kannan, olkaa huoletta kaikki palstatrollit.